STARY KLINKIERA XL 19-05-2013

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

STARY KLINKIERA XL 19-05-2013

Post autor: Pająk »

witam,

klub BWT zaprasza serdecznie na turniej, który odbędzie się w Rzeźniku w Sopocie, przy ul. Kolberga 9 19-05-2013.

Zaczynamy od 9 zapisy, bitwy od 9:30. Za obsuwy będą karniaki, za pięć minut 1 pkt. karny, więcej niż pięć minut 5 pkt, powyżej 10 minut dodatkowe 10 pkt. karnych. Pierwsza gra 3h, pozostałe 2,5h.

Wejściówka 10 PLN

Sponsorzy:

sklep FUTUREX - http://www.futurex.pl/

GAMES WORKSHOP - http://www.games-workshop.com



Nagrody:
1 miejsce - voucher 70zł
2 miejsce - voucher 50zł
miejsce losowe (poza 1 i 2) - voucher 30zł
miejsce ostatnie - akcesorium modelarskie typu farbka itd.
Do wykorzystania w sklepie Futurex.

ZASADY KOMPONOWANIA ARMII

2800 PKT.

Ograniczenia kompozycji:

max 0-3 same hero slot
max 5 dices per spell
Lookouty od dwellersów, pieniążkowania, trzynastki etc...
Max. 12 kości na turę magii
Nie można używać special charachterów

GRAJĄ NOWE HE!


Scoring

Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.

In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.




Cytuj:
Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
-When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.
Ostatnio zmieniony 7 maja 2013, o 23:21 przez Pająk, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

ZGŁOSZENIA:

1. Suchy
2. Mati
3. Rychu
4. Młody
5. Pająk
6. Malin
7. Macias
8. Błażej
9. Necromanter
10. Duinhir
11. Mapet
12. Kuba
13. Jagal
14. Gęba
15. KJ
16. Jaszczuras
17. Koszalin
18. Koszalin


Kto więcej? :P
Ostatnio zmieniony 18 maja 2013, o 23:01 przez Pająk, łącznie zmieniany 5 razy.

Awatar użytkownika
Malin
Kretozord
Posty: 1705
Lokalizacja: SNOT Gdynia MANTRA Studio
Kontakt:

Post autor: Malin »

będę
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

zapisz
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Błażej
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

zapisz. Trzeba będzie przetestować nowy podręcznik:)

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Dodałem kompozycję. Jeśli są jakieś uwagi, to proszę o komentowanie, ale raczej wielkich zmian nie będzie. Każda armia ma obecnie odpowiedź na siebie, może tylko jedna armia odstaje do tyłu, ale i tak nikt nią u nas nie gra.

pozdro

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1003
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Spoko zasady mam nadzieję że tym razem kac morderca pozwoli mi się pojawić więc zapisz.

Awatar użytkownika
Duinhir
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Gdańsk - Oliwa
Kontakt:

Post autor: Duinhir »

Proszę zapisać.

Awatar użytkownika
Mapet
Falubaz
Posty: 1177
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/SNOT Gdynia

Post autor: Mapet »

Rozumiem, że jak zobacze klocek 120 zombich to nie powinienem być zaskoczony 8) ?

Awatar użytkownika
Michał
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: BWT Klika - Rumia

Post autor: Michał »

Mapet pisze:Rozumiem, że jak zobacze klocek 120 zombich to nie powinienem być zaskoczony 8) ?
Grałem pare razy na open na turniejach i nie widziałem takiego mitologicznego stwora.
AND THEY SHALL KNOW NO FEAR

KOLEJNY PUNKT DLA NAS !!! BWT KOCHANA !!!!
Cosmo pisze: 19 sie 2014, o 20:33 BTW gdzie spia Ci co nie chodza spac przed polnoca? Jakies zwierzeta z Nemezisu, BWT, Front..?

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Ja widziałem w 6 edycji... wbrew pozorom to szybko schodzi :P

Błażej
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

mam już pewien zarys rozpiski... 2 smoki, gryf, 3 fenixy, 6 fastow/heavy fastów i z 6 rydwanow do smaku ;p

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1824
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Błażej pisze:2 smoki, gryf, 3 fenixy, 6 fastow/heavy fastów i z 6 rydwanow do smaku ;p
:-k
czyli mówisz że będę jednak potrzebował 5 dział, tak?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Malin
Kretozord
Posty: 1705
Lokalizacja: SNOT Gdynia MANTRA Studio
Kontakt:

Post autor: Malin »

Błażej pisze:mam już pewien zarys rozpiski... 2 smoki, gryf, 3 fenixy, 6 fastow/heavy fastów i z 6 rydwanow do smaku ;p
Dzisiaj z Guzką rozmawialiśmy o podobnym Fast-Monster-Chariot-Trucku...
Obrazek

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1003
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Czuję epickość w nadchodzącym turnieju :D:D

Awatar użytkownika
KuBa1987
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 141
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: KuBa1987 »

Zapisz.

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Znowu turniej w rzeźniku trafia w moj plan studiow :p

Dobrze ze chociaz na mastery mogę sobie jeździc ;D
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

olej studia, zostań battlowcem :P

JaSzczuras
Chuck Norris
Posty: 484
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: JaSzczuras »

Jak zaciągnę chociaż 2 osoby ze sobą to będę.
2800 OPEN wowy hmm :)

- czy można specjale?? jak tak to super :)
- czy jest ograniczenie 12 kości PD na fazę?

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

qrde, zapomnieliśmy o specjalach :P damy znać do środy :wink: trzeba to obgadać przy piwie...

limitu raczej nie będzie, imho wystarczy limit 5 pd na czar...

ODPOWIEDZ