Napewno nie da się odgiąć?Maciek P. pisze:Fenixy dupy nie urwają, ale jeśli się nie myle, to przeciwko MC (niski static) czy piechocie (thundersomp) są całkiem spoko? Szczególnie lodowe z -1S i ASL.Bretonnian pisze: Mocne czy nie to się okaże po jakimś masterze, jak jakiś porządny kierowca się za to weźmie. Nie dokońca rozumiem fascynacje feniksami - to ma 4 ataki, tylko 4. Kosztuje 240 pts, ma rydwanową podstawkę żeby łatwiej było w niego trafić. Powiedzie mi tylko czy dobrze myślę ale nie ma itp ani stubbborna prawda?
Nie wiem jaki tam jest wording, ale jeśli ASL i -1S mają oddziały w styku, a nie modele w styku, to w ogóle super jednostka supportująca do kombinowanych szarży.
Dodatkowo ward często będzie 4+ zamiast 5+ i zaczyna być ciężko z zabiciem takiego modelu, nie mówiąc o tym, że odgiać go się nie da itp.
Słabe są na działa, MI oraz na kawalerię - szczegolnie bretońską z 3 szeregami, ale na coś muszą być słabe
HE Kosy
-
Bretonnian
- Falubaz
- Posty: 1152
Re: HE Kosy
Heh, chyba każdy tak myślał na początkuCauliflower pisze: Nie czytałem tego w booku i myslałem, że reform robisz w momencie szarży przeciwnika, co dawałoby mega opcję.... po dostawieniu figurek to gówno można zrobić.....
Darmowy reform przed szarżą faktycznie byłby gięty, tak gięty że po pierwszej bitwie z nim w ten sposób postanowiłem jednak sprawdzić czy faktycznie tak to działa... no i wtopa
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
Cały oddział dostaje ASL i -1S. Solo radzi sobie z piechotą, MC i monsterami. No i nie oceniony przy szarżach kombinowanych.Maciek P. pisze:Fenixy dupy nie urwają, ale jeśli się nie myle, to przeciwko MC (niski static) czy piechocie (thundersomp) są całkiem spoko? Szczególnie lodowe z -1S i ASL.Bretonnian pisze: Mocne czy nie to się okaże po jakimś masterze, jak jakiś porządny kierowca się za to weźmie. Nie dokońca rozumiem fascynacje feniksami - to ma 4 ataki, tylko 4. Kosztuje 240 pts, ma rydwanową podstawkę żeby łatwiej było w niego trafić. Powiedzie mi tylko czy dobrze myślę ale nie ma itp ani stubbborna prawda?
Nie wiem jaki tam jest wording, ale jeśli ASL i -1S mają oddziały w styku, a nie modele w styku, to w ogóle super jednostka supportująca do kombinowanych szarży.
Dodatkowo ward często będzie 4+ zamiast 5+ i zaczyna być ciężko z zabiciem takiego modelu, nie mówiąc o tym, że odgiać go się nie da itp.
Słabe są na działa, MI oraz na kawalerię - szczegolnie bretońską z 3 szeregami, ale na coś muszą być słabe
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
I tutaj doskonale widać, jak punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Phoenixy nie są spoko na Twoją Bretkę ale już na moje Elfy to jest latający Armageddon. Na Ogry są jeszcze słabsze niż na Bretkę ale Maciek wcale nie pisze, że są słabe. Błagam - odrobina obiektywizmu!Bretonnian pisze:Mocne czy nie to się okaże po jakimś masterze, jak jakiś porządny kierowca się za to weźmie. Nie dokońca rozumiem fascynacje feniksami - to ma 4 ataki, tylko 4. Kosztuje 240 pts, ma rydwanową podstawkę żeby łatwiej było w niego trafić. Powiedzie mi tylko czy dobrze myślę ale nie ma itp ani stubbborna prawda?
I tak sea helm jest w pytkę...
Po to się ma 8 odginaczek coby reforma sobie zrobić
czyli aby dwie jednostki nie wpadły w dwie różne strefy.
Na overany itd. cóż poradzić, trzeba zacząć się lepiej ustawiać... ale fakt, na niego nie można zrobić CR.
@Diuk
Co do maga
sea helm tak nie działa
mag i cała reszta naprawdę jest wolna od combatu.
I ja wolę reform po szarzy niż przed... dzieki temu mam bezpiecznych herosów...
Po to się ma 8 odginaczek coby reforma sobie zrobić
Na overany itd. cóż poradzić, trzeba zacząć się lepiej ustawiać... ale fakt, na niego nie można zrobić CR.
@Diuk
Co do maga
sea helm tak nie działa
I ja wolę reform po szarzy niż przed... dzieki temu mam bezpiecznych herosów...
Maciek 11 razy częściej bo jeszcze 6-1, 6-2, 6-3, 6-4, 6-5.Maciek P. pisze:Kurde Suchy, poważne argumenty poproszęBretonnian pisze: Co do warda to może mu też spaść do 6+
Ward z tego co wiem spada tylko na 1,1 a wzrasta na 1-6, 2-6, 3-6, 4-6, 5-6, 6-6 wiec 6x częściej
Ogólnie 30% na to że wpadnie WSv4+ i nie całe 3%, że spadnie do 6+
PPP
SMP
PPP
PPP
PPP
PPP
PPP
PPP
PPP
na górze jest front, tam jest fcg.
więc P to ludki, zaś S to sea helm, M mag
Dostaje szarżę, przeciwnik dochodzi, reform:
-----------OOOOOOOOOOOO
-------SMPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
-------PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
-------PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
widzisz, każdy jest bezpieczny, a jeśli zakładasz, że walka się przeciagnie stoisz dalej w kresce... Kreska może być i dwuszeregowa...
SMP
PPP
PPP
PPP
PPP
PPP
PPP
PPP
na górze jest front, tam jest fcg.
więc P to ludki, zaś S to sea helm, M mag
Dostaje szarżę, przeciwnik dochodzi, reform:
-----------OOOOOOOOOOOO
-------SMPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
-------PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
-------PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
widzisz, każdy jest bezpieczny, a jeśli zakładasz, że walka się przeciagnie stoisz dalej w kresce... Kreska może być i dwuszeregowa...
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
To wystarczy ściągnąć czempiona i bohaterowie mogą co turę spadać. 
napisałem, że mogą iśc w dwuszeregu... nie bez powodu.
dokładnie, chociaż będę tego unikał ale ma tego warda 3+ i leczenie też jest w high magic...
BSB też w miarę wytrwały (myślę czy mu nie dać potionki tafa ale jakoś nigdy nie potrzebowałem jej)
Najmiękcejszy jest sea helm ze stubbornem ale jemu nie ma możliwości w żaden sposób podnieść tej przeżywalności na starcie, bo mr1 musi nieść... (stuborn obowiązkowy).
BSB też w miarę wytrwały (myślę czy mu nie dać potionki tafa ale jakoś nigdy nie potrzebowałem jej)
Najmiękcejszy jest sea helm ze stubbornem ale jemu nie ma możliwości w żaden sposób podnieść tej przeżywalności na starcie, bo mr1 musi nieść... (stuborn obowiązkowy).
jest to opcja 
bo czempion PG może mieć mr1
nadal 
Jak zacznie ginąc to pewnie skorzystam...
edit:
nie może
DP mogą mieć magiczne armory a piechoty nie, dupa.
bo czempion PG może mieć mr1
Jak zacznie ginąc to pewnie skorzystam...
edit:
nie może
DP mogą mieć magiczne armory a piechoty nie, dupa.
Słomka na PG jeszcze ujdzie... dla magicznych ataków, siła ta sama.
konieczny.
Nie mają steadfasta
Jest trudny do zabicia. Bo nie ma co go zabić (ale snajperki go trochę mogą zaboleć)
Nie mają steadfasta
Jest trudny do zabicia. Bo nie ma co go zabić (ale snajperki go trochę mogą zaboleć)
jak to nie mają? wydaję mi się właśnie, że w większości przypadków będą mieć. przeciwko tym przeciwnikom z którymi combata mogą przegrać zazwyczaj będą mieli.
zastanawiałem się też czy połączenie sh nie jest dobrym rozwiązaniem tutaj z tego co widziałem zdania są podzielone ale zastanawiam się nad Twoją motywacją by wystawiać ich 3x5 a nie 1x15
zastanawiałem się też czy połączenie sh nie jest dobrym rozwiązaniem tutaj z tego co widziałem zdania są podzielone ale zastanawiam się nad Twoją motywacją by wystawiać ich 3x5 a nie 1x15
Imperial stormtroopers can never die. They can only go to hell and regroup.
