PKS - komentarze

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Re: PKS - komentarze

Post autor: sYsek »

dlaczego muszą? skoro muszą to jest to vlos, a nie o to chodzi. Chłopaki z PKS sądzę że nie piszą tego z czapy tylko że sobie to przemyśleli (co jest założeniem istnienia tej grupy).
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Argumentów na razie nie wyłożyli dlaczego tak.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Bo jak nie zasłaniają to nic prawie nic się nie zmienia w stosunku do SLOS. To po co zmieniać SLOS na PLOS jak to w 99% to samo, tylko po to żeby powiedzieć, że mamy swój?

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9576
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

swieta_barbara pisze:Komu podoba sie pomysl na PLOS?
Mi bardzo!
Czy gra jest warta świeczki? Wiele to w stosunku do slosa nie zmienia.
:D :D :D :D
Znakomity zart milordzie :]

Żart? Przecież ten Plos sie faktycznie niewiele różni od slosa. Tylko tyle, że największe jednostki coś zasłaniają. A tak to nadal widać wszystko nad wszystkim, a tereny zasłaniają jak w slosie.
Imo już lepiej zostawić slosa niż tworzyć kolejny 'x'los, który niewiele wnosi.

Ogólnie +1 Dydu

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

PLOS byłby fajny gdyby działał tak:

Tereny i covery jak na SLOS

Jednostki:
- swarmy nie zasłaniają nigdy
- piechota i maszyny 1
- reszta (poza monstara mi i LT) 2
- monstery i LT 3

równe i większe się zasłaniają.

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Jeśli przejdzie opcja ze spec scenariuszem, gdzie strefy są po przekątnej, to czy mapki z ETC podołają takiej grze?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

@Dydu
To masz VLOS.

@Marks
Dostosujesz mapki do scenariuszy, a nie na odwrót.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Lidder pisze:@Dydu
To masz VLOS.
gorka na VLOS miala wysokosc 2 ; p a domków i obelisków do sensownego chowania sie bylo niewiele. Smoczy dramat - a mimo wszystko fajnie by było dać szanse i rozpiskom bez lorda maga ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

-Qc- pisze:
Lidder pisze:@Dydu
To masz VLOS.
gorka na VLOS miala wysokosc 2 ; p a domków i obelisków do sensownego chowania sie bylo niewiele.
I graliśmy na górki o dwóch poziomach, ergo wszystko się za tym chowało.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

ale np. z górki widziałeś za górkę

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Lidder pisze:
-Qc- pisze:
Lidder pisze:@Dydu
To masz VLOS.
gorka na VLOS miala wysokosc 2 ; p a domków i obelisków do sensownego chowania sie bylo niewiele.
I graliśmy na górki o dwóch poziomach, ergo wszystko się za tym chowało.

To chyba gralismy w inna gre - smok normalnie byl widoczny za gorka bo bylo w poziomach 3vs2. Domki mialy 2 poziomy i przez to wysokosc = 3 przez to

No ale szczegóły, imo zestaw dajacy sporo los blokerów na stole i rownoczesnie mozliwosc chowania sie oddzialow za oddzialami w pewnych zestawach brzmi ok
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Miałem mieszane uczucia co do PKS'u, ale łudziłem się, że wyeliminuje on to, co uważałem za największą głupotę Euro - czyli SLOS. Łudziłem się, to dobre określenie ;)
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Apeluję o argumentowanie swoich tez na forum PKS! Rozumiem, że nie wszystkie kwestie dlaczego-tak wymagają wyjaśnień. Pisząc jednak "to jest dobre/złe rozwiązanie" warto dodać choć pół zdania dlaczego?

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Lidder pisze:Apeluję o argumentowanie swoich tez na forum PKS! Rozumiem, że nie wszystkie kwestie dlaczego-tak wymagają wyjaśnień. Pisząc jednak "to jest dobre/złe rozwiązanie" warto dodać choć pół zdania dlaczego?
po co? ^^
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Lidder pisze:Apeluję o argumentowanie swoich tez na forum PKS! Rozumiem, że nie wszystkie kwestie dlaczego-tak wymagają wyjaśnień. Pisząc jednak "to jest dobre/złe rozwiązanie" warto dodać choć pół zdania dlaczego?
Lol
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Mój Klub. Taki piękny :D

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Lidder pisze:Mój Klub. Taki piękny :D
;)

W kazdym razie podpisuje sie pod propozycja Liddera.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

no chyba glownei dlatego wszyscy sa wk*rwieni na ar.com bo tam tylko bylo, tniemy to i to tak i tak. Bez argumentacji. Wiec jak PKS ma robic tak samo, to jaki w tym sens ?
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Tak zerknąłem na "Scenariusze" i wydaje mi się, że BnG będzie lepsze jako 3cia bitwa. Często bitwa jest szybka, więc można wcześniej wrócić na chatę(lokal) lub pójść do knajpy(master).
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Spawn
Chuck Norris
Posty: 478

Post autor: Spawn »

Jakbyś więcej poczytał to byś doczytał że w kwestii orga będzie leżeć w jakiej kolejności będą rozgrywane bitwy.

ODPOWIEDZ