8ED WoCh - Pytania i odpowiedzi
Moderator: JarekK
Re: 8ED WoCh - Pytania i odpowiedzi
Grałem 2 razy i dwa razy maska. Z Kalafiorem jednak nie grałem;p
Nie ma tragedii moim zdaniem, trzeba szybko ogarnąć furie i dążyć do cc. Tam jest tylko -1 do hita i S4 spokojnie wygrywamy z tym combat co ture, a ld tylko 7 wiec szansa na sypniecie czegos. Wrone się kontruje kowbojem, albo karmi jakimś śmiecie. imo da się grać. Ja b. mało czaruje w tym pairingu, jeśli przeciwnik ma ładowanie na wronie. Po co mu dawać szanse?
Nie ma tragedii moim zdaniem, trzeba szybko ogarnąć furie i dążyć do cc. Tam jest tylko -1 do hita i S4 spokojnie wygrywamy z tym combat co ture, a ld tylko 7 wiec szansa na sypniecie czegos. Wrone się kontruje kowbojem, albo karmi jakimś śmiecie. imo da się grać. Ja b. mało czaruje w tym pairingu, jeśli przeciwnik ma ładowanie na wronie. Po co mu dawać szanse?
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
wiem ze mozna snajperki cisnac, bo musi zostawiac kosci na slonce. jednak 4+ward i przerzut gał to znana nam sytuacja doskonale, wiemy jak ciężko to uwalić. w cc jest 5t regena -1to hit i brak stomp. w bestie wyplaca sie drastycznie malo woundow a same bija 3d6+3 i zazwyczaj 9 z tylu... to w opór ataków a poisony bolą....
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Ja właśnie dostałem machę od Kalafiora...
Na 4 tury, które graliśmy miał 2x +1 do Warda raz efekt Nurglowy i klopę Khorna, z której posadził 4 placki... w tym jeden zniosło chyba 15 cali ze środka stołu centralnie w moją helenę, która umarła Ogólnie greatera spokojnie można posadzić Bramą ale napewno nie z rzutami takie jak ja miałem...
Na 4 tury, które graliśmy miał 2x +1 do Warda raz efekt Nurglowy i klopę Khorna, z której posadził 4 placki... w tym jeden zniosło chyba 15 cali ze środka stołu centralnie w moją helenę, która umarła Ogólnie greatera spokojnie można posadzić Bramą ale napewno nie z rzutami takie jak ja miałem...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Dlatego nie będę czarowac chyba ze przy rzucie 2 2, 2 3, 1 2 na magie;p
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Pytanie, bo ciekaw jestem czy mnie zwałowano:
Ostatni czar z nurgle'a, oberwałem mały szablon, (przeciwnik ustawia go na bolu bitwy gdzie chce) który leciał lvl maga* artyleryjska w wybranym przez rzucającego kierunku, każdy na drodze musiał zdać test T lub ginął bez save. Potem wir zostawał (nie dało sie rozproszyć) i sie poruszał w każdej fazie magii, a w końcu przy misfire zniknął. Tak to działa? I czy w CC moze wleciec lub doleciec do CC? Czy oberwałem wała?
Ostatni czar z nurgle'a, oberwałem mały szablon, (przeciwnik ustawia go na bolu bitwy gdzie chce) który leciał lvl maga* artyleryjska w wybranym przez rzucającego kierunku, każdy na drodze musiał zdać test T lub ginął bez save. Potem wir zostawał (nie dało sie rozproszyć) i sie poruszał w każdej fazie magii, a w końcu przy misfire zniknął. Tak to działa? I czy w CC moze wleciec lub doleciec do CC? Czy oberwałem wała?
- Pedrodilgur
- Chuck Norris
- Posty: 567
- Lokalizacja: Salamandra Włocławek
Dobrze zagrał, może wlecieć w combat, tyle że niweluje jedynie warda.
Salamander Leslau
- Pedrodilgur
- Chuck Norris
- Posty: 567
- Lokalizacja: Salamandra Włocławek
co ja gadam, tylko savea
Salamander Leslau
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Magnus pisze:Pytanie, bo ciekaw jestem czy mnie zwałowano:
Ostatni czar z nurgle'a, oberwałem mały szablon, (przeciwnik ustawia go na bolu bitwy gdzie chce) który leciał lvl maga* artyleryjska w wybranym przez rzucającego kierunku, każdy na drodze musiał zdać test T lub ginął bez save. Potem wir zostawał (nie dało sie rozproszyć) i sie poruszał w każdej fazie magii, a w końcu przy misfire zniknął. Tak to działa? I czy w CC moze wleciec lub doleciec do CC? Czy oberwałem wała?
Co do 6 Nurgla:
To jest Vortex więc kładzie się przy magu i porusza się wynik z artyleryjskiej x poziom maga, nie w dowolnym miejscu. Kierunek placka określa rzucający, da radę przecisnąć przez oddziały w walce. Następnie każdy dotknięty plackiem musi zdać test T lub dostaje 1 wounda bez sava ze zbroi czyli ward oraz regenka zostaje. Lekko zostałeś zwałowany
Ja zwrócę uwagę na tą część wypowiedzi:
Z RB: "Magicial vortexes are always remains in play spells".
Vortexy są traktowane jako spelle typu Remains in Play, i można je rozpraszać także w późniejszych turach, za pomocą kostek dispela, bądź kości mocy.Magnus pisze: Potem wir zostawał (nie dało sie rozproszyć) i sie poruszał w każdej fazie magii, a w końcu przy misfire zniknął:P
Z RB: "Magicial vortexes are always remains in play spells".
Nie. Dlatego wcześniej nie dało się dać banera z flamingami Knightom i Juggerom z Ensorcelled Weapons, które były magiczne, teraz to tylko magiczne ataki więc ładnie działa.
Podobnie jest z Poisonami.
Podobnie jest z Poisonami.
Szczur22 pisze:Bez BSB to jak bez wacka do burdelu. Napijesz się drinka, ale akcji nie bedzie bo spanikujesz.
Czy DP slenasza z mieczykiem +1 do hita dostaje AP ze swojego marka?
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Jak dobrze pamiętam na magiczną broń nie przechodzą zasady modelu.
Zazwyczaj zasady modelu przechodzą na broń (patrz bretoński lord z HKB). Wyjątkami są poisony i flamingi bo jest to wyraźnie napisane w tych zasadach. Wiec taki DP będzie miał AP.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki