Początkujący generał
Moderator: Hoax
Re: Początkujący generał
Nic bardziej mylnego.
Crack's Wall, Brass Orb, Globki
Pozdrawiam
Crack's Wall, Brass Orb, Globki
Pozdrawiam
Jest troszkę ryzykowny, ale zazwyczaj robi się tak, że teleportuje się naszego inżyniera z dala od naszych oddziałów ( 1 ze zniszczenia) i stawia się 1 cal od oddziału który ma być trafiony i się rzuca Jak się nie uda to się nie uda, a jak się uda to jesteśmy na plus, jak to się mówi kto nie ryzykuje ten nie wygrywa
Ostatnio grałem z Imperium i czołg poszedł właśnie z Crack's Call. Co prawda teraz czołg traktowany jako rydwan i nie schodzi od razu, ale inicjatywa równa jest 3, także opłacalne .
Moje pytanie apropo Crack's Call. Można rzucać to z combatu i do combatu (nie licząc niewolników ofc)?
Moje pytanie apropo Crack's Call. Można rzucać to z combatu i do combatu (nie licząc niewolników ofc)?
Dlatego, że jest rydwanem musi rzucić 5-6 albo ginie. Jego IN nie ma znaczenia.las gibonas pisze:Co prawda teraz czołg traktowany jako rydwan i nie schodzi od razu, ale inicjatywa równa jest 3, także opłacalne .
Na duże punkty, czołg najlepiej utopić w niewolnikach i zająć się resztą. Do końca gry nic nie zrobi i z działa nie strzeli
Na małe faktycznie jest problem. Ale orb/cracks call może go rozwiązać.
Na czołg mi osobiście najlepiej sprawdza się Doomwheel Potrafi pięknie dziada załatwić, i jeszcze w coś innego strzelić (z reguły w nas ). I, oczywiście, kółko może strzelać w combacie w naszej turze A co do czołgu, to nie wiem
Let the River of Blood flow...
Nie w tej edycji. Ewentualnie może użyć ziania.Veta92 pisze:A czy czołg nie ma zasady, że strzela nawet w combacie?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Kiedy zostaje załamany oddział niewolników to ile trafień dostają dookoła? Bo po ostatniej mojej grze sam już nie wiem;/
Czy rany Doomwheela z "miażdżenia" liczą się do wyniku walki?
Grałem z Imperium. Miał 14 kawalerzystów. Niestety jak wpadł mi w szczurki przejechał po 2x niewolnikach... Jak powstrzymac (zatrzymac) taki oddział kawalerii?
Czy rany Doomwheela z "miażdżenia" liczą się do wyniku walki?
Grałem z Imperium. Miał 14 kawalerzystów. Niestety jak wpadł mi w szczurki przejechał po 2x niewolnikach... Jak powstrzymac (zatrzymac) taki oddział kawalerii?
1.Gdy niewolnicy są złamani rzucasz K6 na liczbę cali. W takim promieniu wszystkie jednostki, wroga i Twoje dostają K3 o sile 3.
2.Tak
3.Odginanie, slave + magia i powinno być dobrze
2.Tak
3.Odginanie, slave + magia i powinno być dobrze