Początkujący generał

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Jagoda
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław

Re: Początkujący generał

Post autor: Jagoda »

Nic bardziej mylnego.

Crack's Wall, Brass Orb, Globki :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Ew, czasem nasze działo na farcie może mu dużo zrobić, lub nasze kółeczka, ale też na farcie przy dużym rzucie na siłe.
Obrazek

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Fellblade kroi go w pierwszej/drugiej rundzie. Brass Orb i Crack's call też są dobre.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

Czy brass orb nie jest dosyc ryzykowne? Mam na myśli rozrzut. Można nie trafić. Poza tym rozrzut może polecieć w naszą stronę.

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Jest troszkę ryzykowny, ale zazwyczaj robi się tak, że teleportuje się naszego inżyniera z dala od naszych oddziałów ( 1 ze zniszczenia) i stawia się 1 cal od oddziału który ma być trafiony i się rzuca :mrgreen: Jak się nie uda to się nie uda, a jak się uda to jesteśmy na plus, jak to się mówi kto nie ryzykuje ten nie wygrywa :wink:
Obrazek

Gibon

Post autor: Gibon »

Ostatnio grałem z Imperium i czołg poszedł właśnie z Crack's Call. Co prawda teraz czołg traktowany jako rydwan i nie schodzi od razu, ale inicjatywa równa jest 3, także opłacalne :D.

Moje pytanie apropo Crack's Call. Można rzucać to z combatu i do combatu (nie licząc niewolników ofc)?

Awatar użytkownika
Voodoo
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

las gibonas pisze:Co prawda teraz czołg traktowany jako rydwan i nie schodzi od razu, ale inicjatywa równa jest 3, także opłacalne :D.
Dlatego, że jest rydwanem musi rzucić 5-6 albo ginie. Jego IN nie ma znaczenia.

Na duże punkty, czołg najlepiej utopić w niewolnikach i zająć się resztą. Do końca gry nic nie zrobi i z działa nie strzeli :wink:

Na małe faktycznie jest problem. Ale orb/cracks call może go rozwiązać.
Obrazek

Gibon

Post autor: Gibon »

Rozumiem, że w reszcie przypadków tzn rydwanów działa to tak samo z inicjatywą?

Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

A czy czołg nie ma zasady, że strzela nawet w combacie?

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Na czołg mi osobiście najlepiej sprawdza się Doomwheel :twisted: Potrafi pięknie dziada załatwić, i jeszcze w coś innego strzelić (z reguły w nas :lol2: ). I, oczywiście, kółko może strzelać w combacie w naszej turze :twisted: A co do czołgu, to nie wiem :D
Let the River of Blood flow...

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Veta92 pisze:A czy czołg nie ma zasady, że strzela nawet w combacie?
Nie w tej edycji. Ewentualnie może użyć ziania.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Post autor: szeszej »

Veta92 pisze:Czy brass orb nie jest dosyc ryzykowne? Mam na myśli rozrzut. Można nie trafić. Poza tym rozrzut może polecieć w naszą stronę.
A co w szczurach nie jest ryzykowne? :D

Jagoda
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jagoda »

Troche się pogubiłam.

Jak to jest z tym euro? Można mieć dzwon abominacje kółko i latarkę w jednej rozpie?

Morok

Post autor: Morok »

tak można ale po 1 sztuce

Jagoda
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jagoda »

okay dzięki :)

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Troche się pogubiłam.

Jak to jest z tym euro? Można mieć dzwon abominacje kółko i latarkę w jednej rozpie?
tak można ale po 1 sztuce

Nie możesz mieć dzwonka, abomy, kółka i latarki w jednej rozpie. Możesz mieć maksymalnie 3 z tych rzeczy i to maks po 1 sztuce.
Obrazek

Jagoda
Pseudoklimaciarz
Posty: 32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Jagoda »

a gdzie są AKTUALNE zasady tego całego ETC? bo znalazłam dwie wersje, każda mówiąca co innego..

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »


Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

Kiedy zostaje załamany oddział niewolników to ile trafień dostają dookoła? Bo po ostatniej mojej grze sam już nie wiem;/
Czy rany Doomwheela z "miażdżenia" liczą się do wyniku walki?
Grałem z Imperium. Miał 14 kawalerzystów. Niestety jak wpadł mi w szczurki przejechał po 2x niewolnikach... Jak powstrzymac (zatrzymac) taki oddział kawalerii?

Gibon

Post autor: Gibon »

1.Gdy niewolnicy są złamani rzucasz K6 na liczbę cali. W takim promieniu wszystkie jednostki, wroga i Twoje dostają K3 o sile 3.
2.Tak
3.Odginanie, slave + magia i powinno być dobrze :D

ODPOWIEDZ