Początkujący generał
Moderator: Hoax
Re: Początkujący generał
Oo. Trzeba rzucić na liczbę cali? Nie wiedziałem. No nic. Myślałem, że złamane slejvy robią więcej;/ Przy kawalerii te maks 3 trafienia z taka siła... Nawet nie poczuli:)
Kolejne pytanie. Kiedy mam w cc dwa klocki. Jeden np z przodu drugi na flance. Przy wyniku wali liczę premię za szeregi z jednego klocka czy ze wszystkich biorących udział w tej walce?
Kolejne pytanie. Kiedy mam w cc dwa klocki. Jeden np z przodu drugi na flance. Przy wyniku wali liczę premię za szeregi z jednego klocka czy ze wszystkich biorących udział w tej walce?
1. 1 za każdy rank oprócz pierwszego +d3Veta92 pisze:1. Kiedy zostaje załamany oddział niewolników to ile trafień dostają dookoła? Bo po ostatniej mojej grze sam już nie wiem;/
2. Grałem z Imperium. Miał 14 kawalerzystów. Niestety jak wpadł mi w szczurki przejechał po 2x niewolnikach... Jak powstrzymac (zatrzymac) taki oddział kawalerii?
2. Między innymi: abominacja, latarka, prawie każdy czar z plagi. Slavy na bank dają radę to przetrzymać co najmniej 3/4 tury cc
Do wyniku walki dla każdej ze stron dolicza się premia za ranki oddziału o największej liczbie ranków (max +3, nie liczy się pierwszy rank). Oddziały które mają na swojej flance/tyle oddział przeciwnika która ma co najmniej 2 ranki nie generują tego bonusu.Veta92 pisze:Kiedy mam w cc dwa klocki. Jeden np z przodu drugi na flance. Przy wyniku wali liczę premię za szeregi z jednego klocka czy ze wszystkich biorących udział w tej walce?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Gramy na lidze szkoleniowej na 1200pkt. Miałem maks slejvów w klocu - 35 (ograniczenia). Niestety zabił mi w 1 turze magii generała (miał ifke i nie mogłem disspelować), a latarka trafiła w 2 z siłą 2... Więc ta szarża nie była po mojej myśli, a skończyła się tym, że slejvy uciekły, a on overrunował w kolejny klocek Klanratów... Jak widać nie wytrzymają na 100% ;p
Ostatnie pytanie. Czar 5- Scorch można rzucać z combatu do combatu? Bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.
Ostatnie pytanie. Czar 5- Scorch można rzucać z combatu do combatu? Bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.
Z combatu możesz bo to nie jest MM. Do combatu jednak tylko w slavy
Faktycznie. Zapomniałem jeszcze o premii za szeregiMacias pisze:1. 1 za każdy rank oprócz pierwszego +d3
Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, o 21:37 przez Gibon, łącznie zmieniany 1 raz.
Prawie nic w tej grze nie jest pewne na 100%. Mówiłem o normalnej sytuacji, w której oddział slavów przetrzyma taki oddział kawalerii (musisz mieć tylko zasięg do generała i bsb).Veta92 pisze:Jak widać nie wytrzymają na 100% ;p
Z combatu tak, do combatu nie (chyba że w slavy).Veta92 pisze:Ostatnie pytanie. Czar 5- Scorch można rzucać z combatu do combatu? Bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- daszkowy10
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: Warszawa
Mam szybkie pytanie. Jaka podstawka odpowiada lektyce wodza?
Podziękował
Podziękował
RB str 127 akapit "Buildings and magic" zdaje się twierdzić coś zupełnie innego.Opos pisze:Janus: jeśli coś będzie w środku, to 3D6
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Jak grałem to większość kazała grać 1d6 bo template, ale czy armybook nie nadpisuje ruleboka? Jest wyraźnie napisane że zadaje 3d6 hitów w każdy oddział którego dotknie, a nie jak przy zwykłych template modele pod szablonem.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Jeśli zasada z RB jest w sprzeczności z zasadą z AB to ważniejsza jest ta z AB. Jednak nie jestem pewien czy w tym wypadku ma to miejsce.Janus pisze:ale czy armybook nie nadpisuje ruleboka?
Możliwe że masz rację, ale podobna sytuacja jest z vortexem u VC i z tego co pamiętam on zadaje 1d6 w domek.Janus pisze:Jest wyraźnie napisane że zadaje 3d6 hitów w każdy oddział którego dotknie, a nie jak przy zwykłych template modele pod szablonem.
edit: znalazłem nawet pytanie do tego vortexa
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... x#p1059679
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Nie warto wystawiać jezailli [słaby BS, zawsze łatwo się zasłonić itp. itd. -już lepiej wziąć 2xrattling gun], ale za to zawsze warto wystawiać storm banner [nawet przy spamie naszych weapon teamów i 2 latarkach], ponieważ daje wielką przewagę, a nie musisz przecież z niego korzystać.
Ostatnio zmieniony 3 cze 2013, o 19:50 przez Janus, łącznie zmieniany 1 raz.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Nigdy nie mów nigdy.Janus pisze:Nigdy nie warto wystawiać jezailli [słaby BS, zawsze łatwo się zasłonić itp. itd. -już lepiej wziąć 2xrattling gun], ale za to zawsze warto wystawiać storm banner [nawet przy spamie naszych weapon teamów i 2 latarkach], ponieważ daje wielką przewagę, a nie musisz przecież z niego korzystać.
Oczywście, że warto. 2x3 są jak najbardziej ok. Przynajmniej mi się przydają
Z edytowaneJagoda pisze:Nigdy nie mów nigdy.Janus pisze:Nigdy nie warto wystawiać jezailli [słaby BS, zawsze łatwo się zasłonić itp. itd. -już lepiej wziąć 2xrattling gun], ale za to zawsze warto wystawiać storm banner [nawet przy spamie naszych weapon teamów i 2 latarkach], ponieważ daje wielką przewagę, a nie musisz przecież z niego korzystać.
Oczywście, że warto. 2x3 są jak najbardziej ok. Przynajmniej mi się przydają
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
no ja chcę mieć 5 jezzów i 3 ratlingi bo podoba mi się w tej armii nieprzewidywalność ,,co ma być to będzie''
bo ratlingi to w sumie tacy fanatycy walą gdzie popadnie
bo ratlingi to w sumie tacy fanatycy walą gdzie popadnie
no tak, ale 100ptk to nie taka wielka strata, wiem że za te punkty to lepiej 50 slave wystawić :p