Początkujący generał
Moderator: Hoax
Re: Początkujący generał
Oo. Trzeba rzucić na liczbę cali? Nie wiedziałem. No nic. Myślałem, że złamane slejvy robią więcej;/ Przy kawalerii te maks 3 trafienia z taka siła... Nawet nie poczuli:)
Kolejne pytanie. Kiedy mam w cc dwa klocki. Jeden np z przodu drugi na flance. Przy wyniku wali liczę premię za szeregi z jednego klocka czy ze wszystkich biorących udział w tej walce?
Kolejne pytanie. Kiedy mam w cc dwa klocki. Jeden np z przodu drugi na flance. Przy wyniku wali liczę premię za szeregi z jednego klocka czy ze wszystkich biorących udział w tej walce?
1. 1 za każdy rank oprócz pierwszego +d3Veta92 pisze:1. Kiedy zostaje załamany oddział niewolników to ile trafień dostają dookoła? Bo po ostatniej mojej grze sam już nie wiem;/
2. Grałem z Imperium. Miał 14 kawalerzystów. Niestety jak wpadł mi w szczurki przejechał po 2x niewolnikach... Jak powstrzymac (zatrzymac) taki oddział kawalerii?
2. Między innymi: abominacja, latarka, prawie każdy czar z plagi. Slavy na bank dają radę to przetrzymać co najmniej 3/4 tury cc
Do wyniku walki dla każdej ze stron dolicza się premia za ranki oddziału o największej liczbie ranków (max +3, nie liczy się pierwszy rank). Oddziały które mają na swojej flance/tyle oddział przeciwnika która ma co najmniej 2 ranki nie generują tego bonusu.Veta92 pisze:Kiedy mam w cc dwa klocki. Jeden np z przodu drugi na flance. Przy wyniku wali liczę premię za szeregi z jednego klocka czy ze wszystkich biorących udział w tej walce?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Gramy na lidze szkoleniowej na 1200pkt. Miałem maks slejvów w klocu - 35 (ograniczenia). Niestety zabił mi w 1 turze magii generała (miał ifke i nie mogłem disspelować), a latarka trafiła w 2 z siłą 2... Więc ta szarża nie była po mojej myśli, a skończyła się tym, że slejvy uciekły, a on overrunował w kolejny klocek Klanratów... Jak widać nie wytrzymają na 100% ;p
Ostatnie pytanie. Czar 5- Scorch można rzucać z combatu do combatu? Bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.
Ostatnie pytanie. Czar 5- Scorch można rzucać z combatu do combatu? Bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.
Z combatu możesz bo to nie jest MM. Do combatu jednak tylko w slavy 


Faktycznie. Zapomniałem jeszcze o premii za szeregiMacias pisze:1. 1 za każdy rank oprócz pierwszego +d3

Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, o 21:37 przez Gibon, łącznie zmieniany 1 raz.
Prawie nic w tej grze nie jest pewne na 100%. Mówiłem o normalnej sytuacji, w której oddział slavów przetrzyma taki oddział kawalerii (musisz mieć tylko zasięg do generała i bsb).Veta92 pisze:Jak widać nie wytrzymają na 100% ;p
Z combatu tak, do combatu nie (chyba że w slavy).Veta92 pisze:Ostatnie pytanie. Czar 5- Scorch można rzucać z combatu do combatu? Bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
- daszkowy10
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: Warszawa
Mam szybkie pytanie. Jaka podstawka odpowiada lektyce wodza?
Podziękował
Podziękował
RB str 127 akapit "Buildings and magic" zdaje się twierdzić coś zupełnie innego.Opos pisze:Janus: jeśli coś będzie w środku, to 3D6
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Jak grałem to większość kazała grać 1d6 bo template, ale czy armybook nie nadpisuje ruleboka? Jest wyraźnie napisane że zadaje 3d6 hitów w każdy oddział którego dotknie, a nie jak przy zwykłych template modele pod szablonem.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Jeśli zasada z RB jest w sprzeczności z zasadą z AB to ważniejsza jest ta z AB. Jednak nie jestem pewien czy w tym wypadku ma to miejsce.Janus pisze:ale czy armybook nie nadpisuje ruleboka?
Możliwe że masz rację, ale podobna sytuacja jest z vortexem u VC i z tego co pamiętam on zadaje 1d6 w domek.Janus pisze:Jest wyraźnie napisane że zadaje 3d6 hitów w każdy oddział którego dotknie, a nie jak przy zwykłych template modele pod szablonem.
edit: znalazłem nawet pytanie do tego vortexa
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... x#p1059679
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Nie warto wystawiać jezailli [słaby BS, zawsze łatwo się zasłonić itp. itd. -już lepiej wziąć 2xrattling gun], ale za to zawsze warto wystawiać storm banner [nawet przy spamie naszych weapon teamów i 2 latarkach], ponieważ daje wielką przewagę, a nie musisz przecież z niego korzystać.
Ostatnio zmieniony 3 cze 2013, o 19:50 przez Janus, łącznie zmieniany 1 raz.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Nigdy nie mów nigdy.Janus pisze:Nigdy nie warto wystawiać jezailli [słaby BS, zawsze łatwo się zasłonić itp. itd. -już lepiej wziąć 2xrattling gun], ale za to zawsze warto wystawiać storm banner [nawet przy spamie naszych weapon teamów i 2 latarkach], ponieważ daje wielką przewagę, a nie musisz przecież z niego korzystać.
Oczywście, że warto. 2x3 są jak najbardziej ok. Przynajmniej mi się przydają

Z edytowaneJagoda pisze:Nigdy nie mów nigdy.Janus pisze:Nigdy nie warto wystawiać jezailli [słaby BS, zawsze łatwo się zasłonić itp. itd. -już lepiej wziąć 2xrattling gun], ale za to zawsze warto wystawiać storm banner [nawet przy spamie naszych weapon teamów i 2 latarkach], ponieważ daje wielką przewagę, a nie musisz przecież z niego korzystać.
Oczywście, że warto. 2x3 są jak najbardziej ok. Przynajmniej mi się przydają

"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
no ja chcę mieć 5 jezzów i 3 ratlingi bo podoba mi się w tej armii nieprzewidywalność ,,co ma być to będzie'' 
bo ratlingi to w sumie tacy fanatycy walą gdzie popadnie

bo ratlingi to w sumie tacy fanatycy walą gdzie popadnie

no tak, ale 100ptk to nie taka wielka strata, wiem że za te punkty to lepiej 50 slave wystawić :p