

Moderator: swieta_barbara
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)
Dwoj kowbojow herosów razem tworzy oddzial - w zwiazku z tym jeden idzie w challange a drugi bije nabijając statica. As kosmo said.Dębek pisze:
Nic z tego nie czaję. Jak stoją w oddziale to chyba łatwiej ich zbrejkować, bo Woch staticem nie grzeszy, a dodatkowo jest po kim lać.
Jeśli to klocek z szeregami - piechota, to tym bardziej jest po kim lać.
Przeciwnik miał chore rzutymnp21 pisze:Na ostatnim turnieju, taki heros powoli, acz konsekwentnie rozharatał mi odział mournfangów, następnie dostał szarżę od meneaterów, którzy mieli po 5 ataków i poison. Łącznie z impactami weszło w niego w tej bitwie ponad 80 ataków z S5, o tych z S4 nie wspominam, w tym sporo autoran (impacty, poisony). Ani jednej rany. Wszystkich wykończył.
cut
Ja bym jednak mimo że liberalizm w PKS cenię, proponował zakazać wsv3+ z przerzutem pał. wsv4+ z przerzutem pał i sv1+ jest i tak mocny, mało armii może dać swej postaci taką ochronę...
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
Ile będzie kosztował ten lord? To będzie chyba najdroższy CoC dla herosa o jakim słyszałem. Jak dla mnie może być.-Qc- pisze:Dwoj kowbojow herosów razem tworzy oddzial - w zwiazku z tym jeden idzie w challange a drugi bije nabijając statica. As kosmo said.Dębek pisze:
Nic z tego nie czaję. Jak stoją w oddziale to chyba łatwiej ich zbrejkować, bo Woch staticem nie grzeszy, a dodatkowo jest po kim lać.
Jeśli to klocek z szeregami - piechota, to tym bardziej jest po kim lać.
Nie mówię że to problem, ale zbreakowac coś takiego jest trudno - bo jednak challange robi swoje a dodatkowo 6 ataków po oddziale swoje
Piotrze - znajdz punkty na MR i jest hit rozpiska ; )
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Release the Przemcio!
No i dupa. Wg. mnie nie jest to jakieś przegięte combo zwłaszcza że d&d można zdispelować, czar może nie wyjść, helena nie trafić, i są armie które są na nie odporne, tak jak powiedział trikk.trikk pisze:Combo 2x helka + Death jest bardzo risk/reward. Trafiasz na Demony/VC/TK i co?
na fastach i klocku warriorow nurgle'a domyslam sietrikk pisze: Złóżcie sobie armię z przegiętym DP z Deathem, który leczy się, lata i ma MoN, 2 helkami i zobaczcie, ile sztandarów na B&G wchodzi i na czym są ;D
Zdardze Ci sekret - nawet na slosie fasta da sie schowac za gorkatrikk pisze:Fasty ze sztandarami to mega genialny pomysł. Graj bez odginaczek albo strać fortitude pointy od 2d6 s4