PKS - komentarze

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Re: PKS - komentarze

Post autor: Kosmo »

Lubie szczegóły. I jak dojdziecie do wampirów to proponuje zrobić zapis "Druga Bnashee albo magia deatha". W końcu ten death taki mocny, nie wiadomo co z nim zrobić i zwiększycie konkurencyjność innych domen. Dobre nie? :D Więcej się już nie wypowiadam na ten temat. Dzięki za odpowiedzi i poświęcony czas. Życzę owocnej pracy :)
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

ja bym chciał przedstawić krótką analizę armii Empire...bo widzę że się za nią zabieracie.

Chciałbym wszystkich przekonać że imperium jest armią która bilansuje się sama.

1. Co oznacza wybór 2 czołg w rozpach do 2400?
-brak wózków i helek!

2.Czym jest czołg?

-czołg jest mega upierdliwą jeżdżąca armatą- która w cc zabija wampir,diabeł,lord chaosu koniec kropka. Doskonale rozjeżdża śmieci - nie jest w stanie rozjechać czegoś poważnego- jest wolny. Co 5 turę nie działa! Łatwo ginie od pitki ,bras orba czy słonka. Kiedy wykupimy 2 czołgi płacimy bagatelka 500 pkt!

Czemu ludzie boją się imperium?

...poniżej rozpa z samymi najmocniejszymi rzeczami (według mnie :mrgreen: ) do Imperium na 2400

Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun


1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun


1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death
Earthing Rod [25.0]

1 Battle Wizard Lord of the Celestial Order @ 243.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Heaven; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

8 Knights of the Inner Circle @ 270.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse


5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse


1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Demigryph Knights @ 300.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

Models in Army: 39


Total Army Cost: 2396.0


wybór 2 czołgów i 3 dział mocno nadwyręża równowagę tej armii... oczywiście można ją nieci lepiej złożyć - robiłem to na szybko - ale wielkich różnic nie będzie. Nagle okazuje się że poza tymi czołgami które coś zablokują to imperium nie ma czym walczyć... Ja osobiście nie widzę jak miało by to wygrywać! Jak dla mnie nic to nie zmienia w trudnych paringach a w tych co wygrywa też wiele nie usprawnia :)...

UWOLNIĆ IMPERIUM! :mrgreen:
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mnp21 »

Moim skromnym zdaniem nieśmiertelność, nawet bez stubborna nie jest fajna. Jestem przeciwko wszelkim ograniczeniom, które nie są niezbędne do wyeliminowania kombinacji no-brainowych, przeciwo którym praktycznie nie ma odpowiedzi, a moim zdaniem ward 3+ z rerolem 1 i sv 1+ dalej takie jest mimo braku stubborna.

Na ostatnim turnieju, taki heros powoli, acz konsekwentnie rozharatał mi odział mournfangów, następnie dostał szarżę od meneaterów, którzy mieli po 5 ataków i poison. Łącznie z impactami weszło w niego w tej bitwie ponad 80 ataków z S5, o tych z S4 nie wspominam, w tym sporo autoran (impacty, poisony). Ani jednej rany. Wszystkich wykończył.

A jak ja to mam zbrejkować? Tylko wielkim klockiem, np. irongutów z 3 szeregami, sztandarem i BSB chyba, bo przecież taki kolega, zawsze jakąś ranę czy dwie usieknie, żeby wyrównać wynik. A nawet jak przegra o tego muszyka to zdaje ld 8, najczęściej z przerzutem.

Ja bym jednak mimo że liberalizm w PKS cenię, proponował zakazać wsv3+ z przerzutem pał. wsv4+ z przerzutem pał i sv1+ jest i tak mocny, mało armii może dać swej postaci taką ochronę...

Co więcej niech nawet nie zda tego brejka, zazwyczaj ma swiftstride i najpewniej ucieknie, zbierze się i nieśmiertelności mu przez to bynajmniej nie ubędzie.

Ale może to tylko moje zrzędzenie na zasadzie "Dostałem i teraz muszę się pożalić", sami zdecydujecie :)
Ostatnio zmieniony 4 cze 2013, o 16:17 przez mnp21, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Dębek pisze:
Nic z tego nie czaję. Jak stoją w oddziale to chyba łatwiej ich zbrejkować, bo Woch staticem nie grzeszy, a dodatkowo jest po kim lać.
Jeśli to klocek z szeregami - piechota, to tym bardziej jest po kim lać.
Dwoj kowbojow herosów razem tworzy oddzial - w zwiazku z tym jeden idzie w challange a drugi bije nabijając statica. As kosmo said.

Nie mówię że to problem, ale zbreakowac coś takiego jest trudno - bo jednak challange robi swoje a dodatkowo 6 ataków po oddziale swoje

Piotrze - znajdz punkty na MR i jest hit rozpiska ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

mnp21 pisze:Na ostatnim turnieju, taki heros powoli, acz konsekwentnie rozharatał mi odział mournfangów, następnie dostał szarżę od meneaterów, którzy mieli po 5 ataków i poison. Łącznie z impactami weszło w niego w tej bitwie ponad 80 ataków z S5, o tych z S4 nie wspominam, w tym sporo autoran (impacty, poisony). Ani jednej rany. Wszystkich wykończył.

cut

Ja bym jednak mimo że liberalizm w PKS cenię, proponował zakazać wsv3+ z przerzutem pał. wsv4+ z przerzutem pał i sv1+ jest i tak mocny, mało armii może dać swej postaci taką ochronę...
Przeciwnik miał chore rzuty :D. Mi taki kowboj ginie naprawdę bardzo statystycznie, co prawda jest o wiele bardziej niż Pok odporny na snajperki ale jak przeciwnik chce go zabić, to zabija.
Z kolei ward 4+ z przerzutem pał jest trochę słabszy na oko od płaskiego warda 3+. Od snajperek ginie, od dział i klop ginie w jakichś 33% przypadków. Są mocni ale swoje kosztują i to też należy brać pod uwagę- podpakowany lord w chaosie to straszliwy złodziej punktów z rozpiski.
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

btw jak łamiesz kowoboja który ma 3++ z przerzutem 1 najczęściej jest to bsb. takich łamie się tylko raz. do tego może przypomnę to co pisał Dębek gdzieś na początku pracy PKS. Są armie, które mają z jednymi łatwiej, z innymi gorzej, a tego nie da się zbalansować. to, że nie masz lekko ogrami, nie znaczy że ja nie mam problematycznych paringów. Do tego poczekaj na końcowy efekt prac, bo rozpatrywanie tego tak od razu trochę mija się z celem. po 1 patrzymy trochę pod kątem eurorozpisek, po 2, nie wiesz co zrobią z ogrami.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

-Qc- pisze:
Dębek pisze:
Nic z tego nie czaję. Jak stoją w oddziale to chyba łatwiej ich zbrejkować, bo Woch staticem nie grzeszy, a dodatkowo jest po kim lać.
Jeśli to klocek z szeregami - piechota, to tym bardziej jest po kim lać.
Dwoj kowbojow herosów razem tworzy oddzial - w zwiazku z tym jeden idzie w challange a drugi bije nabijając statica. As kosmo said.

Nie mówię że to problem, ale zbreakowac coś takiego jest trudno - bo jednak challange robi swoje a dodatkowo 6 ataków po oddziale swoje

Piotrze - znajdz punkty na MR i jest hit rozpiska ; )
Ile będzie kosztował ten lord? To będzie chyba najdroższy CoC dla herosa o jakim słyszałem. Jak dla mnie może być. :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Nie wiem czemu w ograniczeniach do WoCh nie rozgraniczacie DP na takiego co lata oraz takiego co jedzie z kapcia. To jest niebo a ziema. Frajera latającego nie idzie odgiąć, co biorąc pod uwagę że jest niszczycielem w walce zwiększa jego wartość bojową o dużo.

pozdrawiam
Furion

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Dokładnie tak jak piszesz Furion, watpie ze wiekszosci armii przeszkadza ten biegający rodzaj niezabijalnego DP
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

on ma przeszkadzac ;)

niemniej jak nie lata taki dp, to nie powinien byc jakos ograniczony.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Soul feeder/Lot/MoN , wybierz 2?
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Nie przesadzacie trochę z tymi cięciami WoCh? Bo wiele propozycji to po prostu kopie z eurocompa. Jak wpuścićie połączenie CoC i warda, to z rozpy wypadnie demon prince lub duzy mag. Nie jest źle. Jak taki koleś będzie na dysku, to będą działały na niego KB, jak będzie na daemonic mouncie, to będzie można go odgiąć. Przecież uwolniliście shadow, sporo armii ma dostęp do oddziałów z dwurakami - DP nie jest niezabijalny. A jak jeszcze jest magiem, to mamy model za 500+100 pts z 4W i 5T. Dopuścicie dwie heleny, to znikną skullcrusherzy. Jak ktoś się boi d&d i paniki, to niech nie chowa wszytkich punktów w jednym, podatnym na panikę oddziale. Poza tym, prawie każdy może w armii mieć ITP.
Imperium tak samo. Mam wrażenie, że tniecie z przyzwyczajenia. Cannony są mocne, ok. Ale są mocne głównie na pojedyncze modele. Słabsze już są na hordy piechoty, które z niewiadomych przyczyn zniknęły ze stołów, a które mogą powrócić, jak shadow znowu będzie grywalny. Steamtanki są upierdliwe, owszem. Ale teraz są wrażliwe również na brzytwe/pitkę, piechotę z dwurakami, jak byle śmieć w nie wpadnie, to nic nie mogą zrobić, strzelają tylko na wprost (przez co również można je zablokować) no i mają dwie szanse na misfire przed strzałem. To jednak cały czas jest armia bez mocnych herosów i ze średnią liderką. Dlaczego proponowane zmiany muszą za wszelką cenę utrzymać imperium na poziomie średniej armii? Co stoi na przeszkodzie, by była jedną z najmocniejszych?

Na wszystko są odpowiedzi, tylko trzeba poprawić rozpę, nauczyć się grać lub pogodzić się z tym, że z niektórymi rozpiskami ma się w dupę na starcie. Taka jest (i zawsze była) ta gra
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Nie wspominając o tym, że a) WoCh nie zaszedł wysoko na żadnym masterze EURO, b) dodajemy B&G, które to balansuje.

Ogólnie uważam, że ciężko nie zgodzić się z Jankielem.

Combo 2x helka + Death jest bardzo risk/reward. Trafiasz na Demony/VC/TK i co?
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

trikk pisze:Combo 2x helka + Death jest bardzo risk/reward. Trafiasz na Demony/VC/TK i co?
No i dupa. Wg. mnie nie jest to jakieś przegięte combo zwłaszcza że d&d można zdispelować, czar może nie wyjść, helena nie trafić, i są armie które są na nie odporne, tak jak powiedział trikk.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Taka propozycja dla PKSu. Bez żadnej szydery.

Złóżcie sobie armię z przegiętym DP z Deathem, który leczy się, lata i ma MoN, 2 helkami i zobaczcie, ile sztandarów na B&G wchodzi i na czym są ;D
Release the Przemcio!

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

trikk pisze: Złóżcie sobie armię z przegiętym DP z Deathem, który leczy się, lata i ma MoN, 2 helkami i zobaczcie, ile sztandarów na B&G wchodzi i na czym są ;D
na fastach i klocku warriorow nurgle'a domyslam sie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Post autor: Kosmo »

W sumie bardzo dobrze powiedziane Jankiel. Popieram.
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

-Qc- pisze:klocku warriorow nurgle'a
Hłe hłe hłe hłe...
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Fasty ze sztandarami to mega genialny pomysł. Graj bez odginaczek albo strać fortitude pointy od 2d6 s4 ;)
Release the Przemcio!

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

trikk pisze:Fasty ze sztandarami to mega genialny pomysł. Graj bez odginaczek albo strać fortitude pointy od 2d6 s4 ;)
Zdardze Ci sekret - nawet na slosie fasta da sie schowac za gorka ;)

Ja w szczurach w dawnych czasach dawałem 3x10 plague monkow z bannerem zeby miec stabilna sytuacje. wtedy byl jeszcze opne duzo scenariuszy. - Wiadomo ze do ncizego to raczej nie przydatne ale punkty trzymalo. Nie ma nic za darmo

jankiel +1
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ