PKS - komentarze

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Re: PKS - komentarze

Post autor: JarekK »

Postawisz fasty ze sztandarami (a konkretnie wystarczą 2) żeby nie było ich widać i latasz niezabijalnym DP po stole + wsparcie 2 helen. Hmmm... Czemu nie?
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Kosmo
Kradziej
Posty: 947
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój/Kraków

Post autor: Kosmo »

JarekK pisze:i latasz niezabijalnym DP
czym? my chyba w inną gre gramy :)
Gremlin pisze: 5. Kosmo (99% szans obecności; Przewodnie motto turniejowe: mam chimerę i kranczerów, wyssę życie z wrogów wielu)

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

No dobra, mam te 2 fasty za górką. Nie mam więc odginaczek, bo siedzą za górką, jeśli takowa jest ;).

Nie wspomnę o pegazistach, kometach, indirectach itp.

Więc albo gram bez odginaczek albo z odginaczkami wartymi 120 pkt/autoprzegrywającymi B&G w innych scenariuszach.

DP nie jest niezabijalny. Jest trudny do ubicia w CC. Z brzytwą jest łatwiej, Banishment/Klopa/Doomdiver/Mangler/Poisony/Shooting/Działo go boli bardzo

Nie wspomnę o takiej magicznej sytuacji, że w deployu nie ma górek ALBO przegram rzut o stronę i dostaną tą, gdzie ciężko się skitrać dwoma fastami :)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

To bierz klocki ze sztandarami, albo kawalerię, ktoś każe grać na odginaczkach za 125 pkt ?
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

Trzeba będzie przełamać schemat i dawać sztandary na skullcrusherów. I od razu pojawiają się nowe możliwości: +1 do mova czy dla bogatych- armour piercing. Dwa w jednym!
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

strasznie duży nacisk dajcie na 2 hellcannony, że to takie gięte. Przypominam, że klopa za 210pkt, której nie ma możliwości wykupić/dostawić inzyniera! Argument "no ale jak siądzie" do mnie nie przemawia, bo taka sama szansa jest na hit i missfire, albo znos 10 cali na Twoje własne jednostki. Do tego nie da sie ich schować, więc każdy cannon bez missfire ma autohita.
Co więcej, missfire dość boli, biorąc pod uwagę, że może rozjechać mi moje jednostki, wylecieć do przodu, zassać załogę, spowodować misscasty na magach. Połączenie z doom n darkness jest mocne, nikt nie zaprzecza, ale czar musi wejść, hellcannon musi trafić. Oczywiście, zgodze się, że sam fakt posiadania hellcannona w rozpisce powoduje, że przeciwnik nie ma takiej swobody ruchu kowbojami czy pegazami, bo jednak trafić może. Jednak nie uważam że są to gięte rzeczy.

p.s. 2 heleny zapychają rary, nie są skuteczne na wiele paringów, granie na dwóch wprowadzi urozmaicenie od grania msu - zamykam oczy i jadę wszystkim.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Panowie, nie przerzucajmy się proszę argumentami bez końca.
Przedstawiliście swoje zastrzeżenia - my je na 100% weźmiemy pod uwagę.

Zakładam jednak, że jeżeli Przemcio nie lamentuje, to nasze wstępne dyskusje (a nie ustalenia) nie są aż tak straszne dla Was ;)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

trikk pisze: DP nie jest niezabijalny. Jest trudny do ubicia w CC. Z brzytwą jest łatwiej, Banishment/Klopa/Doomdiver/Mangler/Poisony/Shooting/Działo go boli bardzo
To go nie bierz - klocek 3kilku warriorow w tej samej cenie nie am tych wad i ma sztandar ! :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

@Jacek
myślę że raczej nie ma po prostu dostępu do netu... :wink:

Co do 2xhel + D&D - to nie COD - nie mają inżynierów więc to sporo zmienia (kosztując przy tym nie mało)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Ciach, ciach - powstał nowy wątek, przygotowany specjalnie na wszystkie IMO, dygresje i Wasz spam.
W tym temacie proszę o merytorykę.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

@Jacek

bardzo dobry post w VC =D>
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Bardzo mi się spodobał tytuł tego wydzielonego wątku, więc sobie też popłaczę :D
sYsek pisze:strasznie duży nacisk dajcie na 2 hellcannony, że to takie gięte. Przypominam, że klopa za 210pkt, której nie ma możliwości wykupić/dostawić inzyniera!
A oglądałeś Cygora za 275 punktów?
sYsek pisze:Argument "no ale jak siądzie" do mnie nie przemawia, bo taka sama szansa jest na hit i missfire, albo znos 10 cali na Twoje własne jednostki.
Sysek, zmień kostki, bo twoje albo coś strasznie kantują, albo coś znaczki na nich Ci się dziwnie wytarły... :)

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

ja nie twierdzę, że to jest słąbe, bo nie jest. ale pks ma ciąć przegięcia. 2x hellcannon bez inżyniera to nie jest przegięcie. a sensowne combo z dnd wymaga lorda maga. nie wchodzi wtedy demon na wypasie (2400). a jak wchodzi to masz 1000pkt w 4 modelach. oj ponad 1000.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

wracając do bestii
Kosmo pisze:Zacznijmy grac na podreczniki tak je GW stworzylo ....
Chciałem zauważyć, że dostaliśmy podręcznik jako ostatni w 7ed a WoCh to już 8ed.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

rudobrody79 pisze:wracając do bestii
Kosmo pisze:Zacznijmy grac na podreczniki tak je GW stworzylo ....
Chciałem zauważyć, że dostaliśmy podręcznik jako ostatni w 7ed a WoCh to już 8ed.

No właśnie :) armia przygotowana pod 8ed która z początku zapowiadała się na edycję hord :)
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

JaSzczuras
Chuck Norris
Posty: 484
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: JaSzczuras »

Bo 8 ed jest edycją hord, jednego czego twórcy nie przewidzeli to ETC, Combat, PKS :D Uwolnijcie magię na zasady czystej 8ed. i jakoś po 2 masterach będą rozpiski piechotne na shadow + light/death i temu pochodnych :)

as1
Chuck Norris
Posty: 628

Post autor: as1 »

JaSzczuras pisze:Bo 8 ed jest edycją hord, jednego czego twórcy nie przewidzeli to ETC, Combat, PKS :D Uwolnijcie magię na zasady czystej 8ed. i jakoś po 2 masterach będą rozpiski piechotne na shadow + light/death i temu pochodnych :)
Kolejny nawiedzony się wypowiada. Jedno jest pewne kolego. Bez względu na to co ty tu napiszesz nikt kto nie chce kończyć gier w 1 turze nieżyczy sobie uwolnienia czystej 8 edycyjnej magii

JaSzczuras
Chuck Norris
Posty: 484
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: JaSzczuras »

as1 pisze:
JaSzczuras pisze:Bo 8 ed jest edycją hord, jednego czego twórcy nie przewidzeli to ETC, Combat, PKS :D Uwolnijcie magię na zasady czystej 8ed. i jakoś po 2 masterach będą rozpiski piechotne na shadow + light/death i temu pochodnych :)
Kolejny nawiedzony się wypowiada. Jedno jest pewne kolego. Bez względu na to co ty tu napiszesz nikt kto nie chce kończyć gier w 1 turze nieżyczy sobie uwolnienia czystej 8 edycyjnej magii
Spokojnie prawie, czuje pot spływający z Twojego czoła jak pisałeś swoją wypowiedź, było to tylko stwierdzenie faktu jaki mieli twórcy 8ed, przynajmniej tak wszystko argumantowali zaraz po wydaniu tej edycji :) Relaksik, sam jestem za ograniczeniami :) Trza więcej stawiać minek :lol2:

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

W koncu jakies normalne ograniczenia do VC ... a nie to cos co bylo w EURO i ograniczalo robienie rozpy to 1-2 buildow ...
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

MNie niepokoi poluzowanie na eteryki. Ograniczenie basiek do dwóch, to zadne ograniczenie, bo nikt nigdy nie brał ich więcej.
Dwie baśki, dwa wraithy, 3x spirit hosty i full Hexów... brzmi masakrycznie i zaden magiczny pocisk ani heros z siekierka za 5pkt. tego nie ogarnie. Pocisk dostepny dla wiekszosci armii to D6S4, co nie ma zadnego znaczenia na herosow ani na hexy. Herosi do basiek tez sie nie dopchaja a na hexach ugrzezna na dwie/trzy tury (a wtedy baśki zrobia swoje).

Imho ograniczenie eteryków powinno być. Nie killerskie, ale jakies powinno być.
IMHO
Eteryczni herosi - max 1 takiego samego typu (jedna baśka! jak ktos chce miec wiecej krzyków, niech wezmie mortisy lub terrory - sami pisaliscie, i slusznie, ze baski sa nie do wyjecia a robia swoje)
W oddziałach eterycznych max 400pkt (lub alternatywnie 15%). Wtedy w eterykach jest sporo opcji (mozna wziac sporo małych oddziałów lub mniej - wiekszych).
Obrazek

ODPOWIEDZ