PKS - komentarze
Moderator: swieta_barbara
Re: PKS - komentarze
Postawisz fasty ze sztandarami (a konkretnie wystarczą 2) żeby nie było ich widać i latasz niezabijalnym DP po stole + wsparcie 2 helen. Hmmm... Czemu nie?
No dobra, mam te 2 fasty za górką. Nie mam więc odginaczek, bo siedzą za górką, jeśli takowa jest
.
Nie wspomnę o pegazistach, kometach, indirectach itp.
Więc albo gram bez odginaczek albo z odginaczkami wartymi 120 pkt/autoprzegrywającymi B&G w innych scenariuszach.
DP nie jest niezabijalny. Jest trudny do ubicia w CC. Z brzytwą jest łatwiej, Banishment/Klopa/Doomdiver/Mangler/Poisony/Shooting/Działo go boli bardzo
Nie wspomnę o takiej magicznej sytuacji, że w deployu nie ma górek ALBO przegram rzut o stronę i dostaną tą, gdzie ciężko się skitrać dwoma fastami

Nie wspomnę o pegazistach, kometach, indirectach itp.
Więc albo gram bez odginaczek albo z odginaczkami wartymi 120 pkt/autoprzegrywającymi B&G w innych scenariuszach.
DP nie jest niezabijalny. Jest trudny do ubicia w CC. Z brzytwą jest łatwiej, Banishment/Klopa/Doomdiver/Mangler/Poisony/Shooting/Działo go boli bardzo
Nie wspomnę o takiej magicznej sytuacji, że w deployu nie ma górek ALBO przegram rzut o stronę i dostaną tą, gdzie ciężko się skitrać dwoma fastami

Release the Przemcio!
To bierz klocki ze sztandarami, albo kawalerię, ktoś każe grać na odginaczkach za 125 pkt ?
Trzeba będzie przełamać schemat i dawać sztandary na skullcrusherów. I od razu pojawiają się nowe możliwości: +1 do mova czy dla bogatych- armour piercing. Dwa w jednym!
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać
strasznie duży nacisk dajcie na 2 hellcannony, że to takie gięte. Przypominam, że klopa za 210pkt, której nie ma możliwości wykupić/dostawić inzyniera! Argument "no ale jak siądzie" do mnie nie przemawia, bo taka sama szansa jest na hit i missfire, albo znos 10 cali na Twoje własne jednostki. Do tego nie da sie ich schować, więc każdy cannon bez missfire ma autohita.
Co więcej, missfire dość boli, biorąc pod uwagę, że może rozjechać mi moje jednostki, wylecieć do przodu, zassać załogę, spowodować misscasty na magach. Połączenie z doom n darkness jest mocne, nikt nie zaprzecza, ale czar musi wejść, hellcannon musi trafić. Oczywiście, zgodze się, że sam fakt posiadania hellcannona w rozpisce powoduje, że przeciwnik nie ma takiej swobody ruchu kowbojami czy pegazami, bo jednak trafić może. Jednak nie uważam że są to gięte rzeczy.
p.s. 2 heleny zapychają rary, nie są skuteczne na wiele paringów, granie na dwóch wprowadzi urozmaicenie od grania msu - zamykam oczy i jadę wszystkim.
Co więcej, missfire dość boli, biorąc pod uwagę, że może rozjechać mi moje jednostki, wylecieć do przodu, zassać załogę, spowodować misscasty na magach. Połączenie z doom n darkness jest mocne, nikt nie zaprzecza, ale czar musi wejść, hellcannon musi trafić. Oczywiście, zgodze się, że sam fakt posiadania hellcannona w rozpisce powoduje, że przeciwnik nie ma takiej swobody ruchu kowbojami czy pegazami, bo jednak trafić może. Jednak nie uważam że są to gięte rzeczy.
p.s. 2 heleny zapychają rary, nie są skuteczne na wiele paringów, granie na dwóch wprowadzi urozmaicenie od grania msu - zamykam oczy i jadę wszystkim.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
Panowie, nie przerzucajmy się proszę argumentami bez końca.
Przedstawiliście swoje zastrzeżenia - my je na 100% weźmiemy pod uwagę.
Zakładam jednak, że jeżeli Przemcio nie lamentuje, to nasze wstępne dyskusje (a nie ustalenia) nie są aż tak straszne dla Was
Przedstawiliście swoje zastrzeżenia - my je na 100% weźmiemy pod uwagę.
Zakładam jednak, że jeżeli Przemcio nie lamentuje, to nasze wstępne dyskusje (a nie ustalenia) nie są aż tak straszne dla Was

Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami

To go nie bierz - klocek 3kilku warriorow w tej samej cenie nie am tych wad i ma sztandar !trikk pisze: DP nie jest niezabijalny. Jest trudny do ubicia w CC. Z brzytwą jest łatwiej, Banishment/Klopa/Doomdiver/Mangler/Poisony/Shooting/Działo go boli bardzo

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
@Jacek
myślę że raczej nie ma po prostu dostępu do netu...
Co do 2xhel + D&D - to nie COD - nie mają inżynierów więc to sporo zmienia (kosztując przy tym nie mało)
myślę że raczej nie ma po prostu dostępu do netu...

Co do 2xhel + D&D - to nie COD - nie mają inżynierów więc to sporo zmienia (kosztując przy tym nie mało)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ciach, ciach - powstał nowy wątek, przygotowany specjalnie na wszystkie IMO, dygresje i Wasz spam.
W tym temacie proszę o merytorykę.
W tym temacie proszę o merytorykę.
Bardzo mi się spodobał tytuł tego wydzielonego wątku, więc sobie też popłaczę


A oglądałeś Cygora za 275 punktów?sYsek pisze:strasznie duży nacisk dajcie na 2 hellcannony, że to takie gięte. Przypominam, że klopa za 210pkt, której nie ma możliwości wykupić/dostawić inzyniera!
Sysek, zmień kostki, bo twoje albo coś strasznie kantują, albo coś znaczki na nich Ci się dziwnie wytarły...sYsek pisze:Argument "no ale jak siądzie" do mnie nie przemawia, bo taka sama szansa jest na hit i missfire, albo znos 10 cali na Twoje własne jednostki.

ja nie twierdzę, że to jest słąbe, bo nie jest. ale pks ma ciąć przegięcia. 2x hellcannon bez inżyniera to nie jest przegięcie. a sensowne combo z dnd wymaga lorda maga. nie wchodzi wtedy demon na wypasie (2400). a jak wchodzi to masz 1000pkt w 4 modelach. oj ponad 1000.
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
wracając do bestii
Chciałem zauważyć, że dostaliśmy podręcznik jako ostatni w 7ed a WoCh to już 8ed.Kosmo pisze:Zacznijmy grac na podreczniki tak je GW stworzylo ....
rudobrody79 pisze:wracając do bestiiChciałem zauważyć, że dostaliśmy podręcznik jako ostatni w 7ed a WoCh to już 8ed.Kosmo pisze:Zacznijmy grac na podreczniki tak je GW stworzylo ....
No właśnie


LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Bo 8 ed jest edycją hord, jednego czego twórcy nie przewidzeli to ETC, Combat, PKS
Uwolnijcie magię na zasady czystej 8ed. i jakoś po 2 masterach będą rozpiski piechotne na shadow + light/death i temu pochodnych 


Kolejny nawiedzony się wypowiada. Jedno jest pewne kolego. Bez względu na to co ty tu napiszesz nikt kto nie chce kończyć gier w 1 turze nieżyczy sobie uwolnienia czystej 8 edycyjnej magiiJaSzczuras pisze:Bo 8 ed jest edycją hord, jednego czego twórcy nie przewidzeli to ETC, Combat, PKSUwolnijcie magię na zasady czystej 8ed. i jakoś po 2 masterach będą rozpiski piechotne na shadow + light/death i temu pochodnych
-
- Chuck Norris
- Posty: 484
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Spokojnie prawie, czuje pot spływający z Twojego czoła jak pisałeś swoją wypowiedź, było to tylko stwierdzenie faktu jaki mieli twórcy 8ed, przynajmniej tak wszystko argumantowali zaraz po wydaniu tej edycjias1 pisze:Kolejny nawiedzony się wypowiada. Jedno jest pewne kolego. Bez względu na to co ty tu napiszesz nikt kto nie chce kończyć gier w 1 turze nieżyczy sobie uwolnienia czystej 8 edycyjnej magiiJaSzczuras pisze:Bo 8 ed jest edycją hord, jednego czego twórcy nie przewidzeli to ETC, Combat, PKSUwolnijcie magię na zasady czystej 8ed. i jakoś po 2 masterach będą rozpiski piechotne na shadow + light/death i temu pochodnych



MNie niepokoi poluzowanie na eteryki. Ograniczenie basiek do dwóch, to zadne ograniczenie, bo nikt nigdy nie brał ich więcej.
Dwie baśki, dwa wraithy, 3x spirit hosty i full Hexów... brzmi masakrycznie i zaden magiczny pocisk ani heros z siekierka za 5pkt. tego nie ogarnie. Pocisk dostepny dla wiekszosci armii to D6S4, co nie ma zadnego znaczenia na herosow ani na hexy. Herosi do basiek tez sie nie dopchaja a na hexach ugrzezna na dwie/trzy tury (a wtedy baśki zrobia swoje).
Imho ograniczenie eteryków powinno być. Nie killerskie, ale jakies powinno być.
IMHO
Eteryczni herosi - max 1 takiego samego typu (jedna baśka! jak ktos chce miec wiecej krzyków, niech wezmie mortisy lub terrory - sami pisaliscie, i slusznie, ze baski sa nie do wyjecia a robia swoje)
W oddziałach eterycznych max 400pkt (lub alternatywnie 15%). Wtedy w eterykach jest sporo opcji (mozna wziac sporo małych oddziałów lub mniej - wiekszych).
Dwie baśki, dwa wraithy, 3x spirit hosty i full Hexów... brzmi masakrycznie i zaden magiczny pocisk ani heros z siekierka za 5pkt. tego nie ogarnie. Pocisk dostepny dla wiekszosci armii to D6S4, co nie ma zadnego znaczenia na herosow ani na hexy. Herosi do basiek tez sie nie dopchaja a na hexach ugrzezna na dwie/trzy tury (a wtedy baśki zrobia swoje).
Imho ograniczenie eteryków powinno być. Nie killerskie, ale jakies powinno być.
IMHO
Eteryczni herosi - max 1 takiego samego typu (jedna baśka! jak ktos chce miec wiecej krzyków, niech wezmie mortisy lub terrory - sami pisaliscie, i slusznie, ze baski sa nie do wyjecia a robia swoje)
W oddziałach eterycznych max 400pkt (lub alternatywnie 15%). Wtedy w eterykach jest sporo opcji (mozna wziac sporo małych oddziałów lub mniej - wiekszych).