Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Gibon

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Gibon »

W rozpiskach ostatnio cicho, także nie mam się do czego odnieść więc pytam. Wystawiacie w rozpiskach mortary? Ja na nich gram zawsze - 2 i jeśli chodzi o skuteczność to nie jest źle. Bretkę ostatnio zabolał mój strzał. Spadło, ąz 6 koników :twisted: Często też nie trafiają lub missfire dlatego zastanawiam się czy nie lepiej zainwestować w coś innego?

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Mortary są nawet spoko, jeśli masz punkty, żeby je na nie wydać, to mogą sie sprawdzić i w sumie raczej bym z nich nie rezygnował.
Obrazek

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Ja nie gram na żadnych weapon teamach osobiście i uważam, że punkty z nich lepiej zainwestować w więcej piechoty - corowej lub specjalnej. A co do mortarów - zawsze można nimi nie trafić lub misfire kulnąć. W drugim przypadku bretki już nie zaboli ;) Natomiast jak trafi, to rzeczywiście niektóre armie mogą zapamiętać taką zabawkę. Tak samo jak i dużą klopę.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Wszystkie Weapon Team'y są jednostkami High Risk, High Reward. Czyli często się zdarzy tak że się świetnie spłacą. Tak samo często wybuchną Ci w twarz dokładnie wtedy kiedy nie powinny zabierając ze sobą kawałek Twojej armii.
Na turniejach się ich praktycznie nie widuje, na grach dla fun'u jak najbardziej.
PWM są najbardziej wybaczające i kilka armii bardzo się ich obawia. Reszta nawet nie zauważy ...
Life's a game with save and load features disabled.

Gibon

Post autor: Gibon »

Dokładnie jak mówisz FAZIK. Raz się spłacają, a raz nie. Tylko pytanie czy warto wystawiać, ale bez ryzyka nie ma zabawy, a jak trafią to jest zabawa przy farciarskim rzucie, które często mi się zdarzają i są przyczyną narzekań :D W ostateczności mogą posłużyć jako ostateczna odginaczka. Zapewne każdy by je miał gdyby miał k3 woundów :mrgreen:

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

No te d3 woundy mogłybybyć decydującym głosem :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Czy slingi z poisonami na gutterami mają magiczne ataki?
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Nie. Są zwykłą opcją wyboru.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

To ktoś w komentarzach pks strasznie waluje:)
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Kas
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: Kas »

Te poisony to nie warpstone weapons nawet:) Ja mam pytanie odnośnie dzwonka. Jest to "Unique model" więc jak napisano w podstawce wszelkie zasady odnośnie tego jak działa są opisane w army booku. Na turnieju ostatnio spotkałem się z interpretacją, że strzał z cannona trafia serka i dzwonek jednocześnie, bo: cannon jako template weapon działa na multi-part model (co jest interpretacją z rulebooka). Co z randomizacją hitów opisaną w army booku i faktem, że AB > rulebook?

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

FAQ podaje żeby w przypadku broni templatkowych używać zasad ze strony 105RB.
Life's a game with save and load features disabled.

Kas
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: Kas »

Racja, musiało mi to umknąć na miejscu:/ W przypadku rzucenia 1 na zranienie dzwonka serek i tak obrywa?

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Nie no jak broń templejtkowa hituje w dzwon to dzwon obrywa i seerek, jak rzuci gość 1 na zranienie dzwonka, to musi jeszcze rzucić za zranienie seera, żadna filozofia.
Obrazek

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Janus pisze:To ktoś w komentarzach pks strasznie waluje:)
Shino chyba dobrze to opisał
Shino pisze:
DoC: Hexes are borderling useless
od tego punktu chyba nie ma sensu czytac dalej twojego wywodu.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Gibon

Post autor: Gibon »

Czy czar Wither z domeny Plague można rzucać kilkakrotnie?

-Przykładowo na tę samą jednostkę co skutkuje obniżeniem T o 2 itd?
-Na inną jednostkę i jej T zostaje obniżony o 1, ale poprzednie rzucenie nie anuluje się? Czyli można wszystkim jednostkom wroga obniżyć T o 1?

To samo jeśli chodzi o czar, który poprawia zatrute ataki? Można rzucać aby poprawić o kolejne 1 itd?
Można rzucać na inną jednostkę, ale poprzednie rzucenie nie anuluje się?
Ostatnio zmieniony 8 cze 2013, o 07:45 przez Gibon, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Whiter jak wejdzie to już siedzi do końca gry, więc jak rzucisz na drugą jednostkę to nie rozproszy efektu z pierwszej i tak, kumuluje się.
Co do poisona to działa do następnej fazy magii więc nie da rady skumulować.

Gibon

Post autor: Gibon »

Czyli o taką kumulację chodzi. Dzięki :-D

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

A jak ściągniesz toughness do 0 to ściągasz całą jednostkę. Kombinacja wither + plaga jest też dość zabójcza.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Zwłaszcza na Elfiki :twisted:, ale ciężko to zrobić realnie patrząc.
Obrazek

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Deus pisze:Zwłaszcza na Elfiki :twisted:, ale ciężko to zrobić realnie patrząc.
Bo? Rozwiń.
Pewnie dlatego iż podobno Drain Magic działa na Wither? Otóż działa tak samo jak na Regrowth, Curse of the Horned Rat, Comet of Casandora czy inne czary, których efekt utrzymuje się, ale cofnąć się go nie da w przeciwieństwie do czarów na które działa czyli RiP i "until caster next magic phase" itd.
Life's a game with save and load features disabled.

ODPOWIEDZ