Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Re: Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc

Post autor: Kopyt »

Witam.
Nie jestem graczem VC ale dostałem od nich łupnia.
Nasuwa mi się pytanie czy aby przeciwnik dobrze puszczał czary z swojej domeny i tutaj parę pytań.
Jak dokładnie działa poziom 0 czaru. Wysiekłem mu 4 eterycznych konnych z czaru, w nex turze znowu powrócili + po 4-8 jednostek w promieniu 12 cali w każdym oddziale ponad stan pojawiło się.
Nie potrafię się przebić przez horde +40 zombie z powodu in przeciwnik ozywia ich 3 magami z 0 lvl
Jakie domeny magi brać na ich oddziały i wybicie magów.

Gram emp i tylko tym co mamy. Wiec czołg odpada ;P
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

fajnie, że wpadłeś :) tu masz opisy wszystkie
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=39&t=33498
Signature Spell
Invocation of Nehek Cast 6+

Is an augment spell that targets all friendly Undead units within 6”. The target units immediately regain a number of Wounds as follows
- infrantry: gain D6 + caster level in wounds (roll for each unit)
- other Troop type: gain 1 + caster level in wounds
However models with Vampiric, Ethereal or Large Targets special rules can never regain more than 1 Wound per successful casting.
Wound gained are distributed as described in Resurrecting Fallen Warriors. The Wizard can choose to target all friendly Undead units within 12” (casting 12+) or units within 18” (casting 18+)
czar obszarowy na 6/12/18 cali leczy wszystkim oddzialom w zasiegu zgodnie z ich typem i poziomem maga
jeśli była to eteryczna kawaleria w sensie Hexy to za 1 rzucenie czaru mozesz wskrzesic 1 ranę
jesli była to kawaleria black knights (eteryczny ruch) to możesz 1+ poziom maga

co do zombich to cóż :) od tego są, żeby zalać przeciwnika i nie dać mu się przebić
czolg wcale taki super nie jest, zombi go zablokują i nie będzie z niego pożytku

co masz za figurki to może uprości sprawę a czym gra kolega w VC i na jakie ptk, bo to rowniez wazne
swoją drogą o taktyki Empire na VC to w dziale Imperium może lepiej pytaj, tam są specjaliści co grają Empire i większe mają doświadczenie w wycinaniu hord zombich
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

4 Demigryfy 10 GS 20 Flagelanty Łuki kusze 2x działo 1x hellblaster 1x rakietnica 20 konnych, 5 pistolersów 20 halabard Tank

A owy czar można puścić tylko 1 na turę czy przez każdego maga z osobna ?
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Kopyt pisze:A owy czar można puścić tylko 1 na turę czy przez każdego maga z osobna ?
Signature Spell Invocation of Nehek Cast 6+
no cóż to musisz wrócić do RB i przeczytać czy Sygnaturek można mieć więcej niż 1 na stole :) ale raczej można

wez magię Light to bedziesz trochę do przodu z ranami
a co ma gracz VC i na jakie ptk gracie? :roll:
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Mi jest z reguły bardzo ciężko grać na imperium na lighcie oraz 2 oddziały demigryfów + tank, już nie wspominając o działach. Według mnie coś z czym słabo radzi sobie VC to coś co ma 1+ save'a :D Bo na takie rzeczy to mam jedynie krzyki, lorda wampira no i może mój vortex...

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

względnie Curse of Years, no ale trochę bez sensu jest to rzucać na oddział 4 Demigryfow... już lepiej na 20tke konnicy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5112
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

z lordem klepaczem, imperium to raczej łatwy parring. Oczywiście musisz przeżyć 2-3 tury strzelania z dział, a od tego masz screen z dużych panów oraz charmed shield. Magia light przy ówczesnej szaitisowej wersji rozpiski nie działa tak jak ma w zamierzeniu. Banish i zerówka nie bolą, bo nie ma na czym nabijać tych ran które i tak za chwilę wskrzesisz. Co innego gdy w vc są hexy/mortis/vargi/TG. Klątwa nie tyle ma ci uszczuplić demisie, tylko wyjąć kostki powera, bo jeżeli gracz imperium tego nie zrobi to woundy na 4+ zaczynają zbierać żniwo, a późniejsze tury są zbyt ważne w kombatowych czarach żeby jeszcze zbijać klątwe.
Choć ostatnio Ripley zrobił rozpiskę przed którą muszę przyznać - może być b.ciężko ;)
:twisted: always Vampire :twisted:

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

takie ładne figurki ten Mortis i Terrorgej a wypadły dawno z mety

a co Ripley wykminił ciekawego? :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

misha pisze:takie ładne figurki ten Mortis i Terrorgej a wypadły dawno z mety

a co Ripley wykminił ciekawego? :)
U mnie Mortis lub Terror sa prawie zawsze w rozpie, ale moze wlasnei dlatego ze uwielbiam te modele i nie zalezy mi na podium tylko na dobrej zabawie :)

PS. Uwolnic smoki!
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

ok agree, ale jednak jak cos wystawiam to chcialbym zeby to zagralo, a nie w 1 turze dostajesz z armaty i skladasz monstera ze stolu
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

No niestety Terror tak robi, ale Mortis z 4++ juz jest lepiej przezywalny, szkoda ze terror nie mia jakiejs lepszej regeny albo przynajmniej armora zeby od pestek nie spadal :(
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

kiedyś się napaliłem i grałem na 1 Terrorze, później na 2, a potem jak spadały mi od miliona kusz DE, zaplute przez skinki, albo od klop/armat to zrezygnowałem.
1 model = 1 DP
2 modele = 2 DP
coś co ciężko odrobić i skazujesz siebie na porażkę :) + frustracja własna
pomalowane wykończone modele sprzedałem

4+ ward Mortisa jest ok, ale również potrafi spalić grę, ma tylko 5 ran i wybucha
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Powiem tak, jak wybucha w ten sposob to przewaznie w pierwszej turze, a to jest nie szkodliwe.

Jesli chodzi ogolnie o Mortisy i Terrory (Terrory w szczegolnosci) to wydaja mi sie teraz leszpe na nowych mapkach ETC gdzie juz mozna je jakos schowac, chodz ta ich podstawka to jakis joke GW, tak samo jak podstawka smoka ...

Ale nie moge sie doczekac 2 terrory + lord na smoku + coventhrone w jednej rozpie :)
Na jakies 3k wyglada to juz calkiem sensownie na papierze, a na polu bitwy musi sie prezentowac suuper (wizualnie ofc :))
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5112
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

tak jak misha napisał - klimat modeli jest super ale przyjemność z gry (szczególnie TG) jest marna. Kiedyś na masterze nawet grałem na 2 TG (ba nawet 4 stół w 5 bitwie). Trafiłem Goloneczkę - zaczyna, skinki plus chameleony zapluwają jednego, słonko (lub pitka) zdejmują drugiego. 450 pkt w piach :). to są modele do zabawy, szczególnie z tą podstawką (jakby kutwa nie mogli ich posadzić na feniksowych).

a Ripley musi się sam pochwalić :) - ale ogólnie w turze magii albo jedno zło dostajesz, albo drugie zło :)
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
Gucio
Chuck Norris
Posty: 443

Post autor: Gucio »

Z tego co tu piszecie wnioskuje że już nie wystawiacie Mortisa?
Owszem jest duży i może zejść z armaty... ale przecież dużo armii wystawia coś podobnego -.- (np. war altar u imperium)

Awatar użytkownika
Niltag
Chuck Norris
Posty: 546
Lokalizacja: WWA

Post autor: Niltag »

Ja mortisa nadal wystawiam, tylko gorzej z Tbatem :(
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Wendigo pisze:ale przecież dużo armii wystawia coś podobnego -.- (np. war altar u imperium)

Jest jednak jedna zasadnicza różnica, za War Altarem stoi artyleria, natomiast za Mortisem, co najwyżej Fell Baty.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5112
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

poza tym jest spora różnica między ward a regena ;)
nie zapominajcie że poza krasiami i demonami, imperium też bez problemu podpala swoje działa (wielkiej różnicy to nie robi przy kilku tych działach, no ale zawsze).
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Jak imperium może armatę podpalić? Na prawde nie mam pojęcia :P

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Chester22 pisze:Jak imperium może armatę podpalić? Na prawde nie mam pojęcia :P
Modlitwą archlectora na war altarze. 8) Pobliskie unity dostają flaming attacks, no i można dla przykładu spokojnie objąć więcej niż 1 maszynkę.
Obrazek

ODPOWIEDZ