Boar Boyz/Savage orc Boar Boyz

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
rdo
Plankton
Posty: 2

Boar Boyz/Savage orc Boar Boyz

Post autor: rdo »

Hej ludziska,

Dawno w tą grę nie grałem i zasad nie ogarniam, ale powiedzcie czy chłopaki na dzikach są w tej chwili grywalne? Bo bardzo lubię te figurki i chciałbym je w rozpisce zmieścić i w ogóle w wakacje zacząć nimi grać ;-)

Waaagh!

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Nie są :) Chyba że na ostatnim stole w warzywniaku.. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 695
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

Prawda to, zupełnie niegrywalne.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Próbowałem to trochu poogrywać, ale drogie, mało W, od wypasionej magii spada jak piechurzy, napocić się trzeba coby był z dzików pozytek. Tym niemniej na pewno się czasem w moich rozpach pojawią, razem ze squig hoperami :mrgreen:

dagome
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 114

Post autor: dagome »

Fluffy pisze:Próbowałem to trochu poogrywać, ale drogie, mało W, od wypasionej magii spada jak piechurzy, napocić się trzeba coby był z dzików pozytek. Tym niemniej na pewno się czasem w moich rozpach pojawią, razem ze squig hoperami :mrgreen:
Dziwię się że hopperów bierzesz, od kiedy spadł im WS padają jak muchy zanim zdążą cokolwiek wklepać. Pamiętam że zawsze wlatywałem nimi w smoke WE żeby ilościa ataków zdjąć mu warda na 3+, w 8ej edycji gdzie nie wjechałem nie było czym uderzyć, z niskie I.

Savagami grać za bardzo się nie da, niby twarde, niby silne ale przez większość czasu nie słuchają gracza i robią o chcą, . padają tak samo a nawet więcej jak zwykle boye z tarczami, z dziczyzny trudno wykrzesać coś sensownego. Dla fluffu grałem tylko savagami i forest goblinami. po pierwszym kombacie kończyła się strategia i została już tylko statystyka która jest trochę po ich stronie w starciu face to face. Jak zaczyna się ass to mouth albo z boku i spadają im rzędy, statystyka nie ma znaczenia i są wtedy normalnym regimentem z trochę wyższym tuffem.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Squig hoperzy do jazdy na dzikach, podobny potencjał :mrgreen: Ale jedno i drugie ładnie wygląda.

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

I do tego świetnie zbiera kurz na półce.
Wspaniale wydane półtora stówki na świnie,polecam.
Choć czasem ich wystawiam z Warbossem(korona,7A...) na świni jak się nudzą inne opcje.Wspaniale klepią zombiaki ale 500 pts.w plecy jak na wampira trafią.
Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Wspaniale wydane półtora stówki na świnie,polecam.
Ja po prostu zbieram ludki. Ale spoko, bedzie nastepna edycja :mrgreen:

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

5 sav boar boy bigunsow, dwie bronie to solidny oddział za te pieniądze.

Trzeba wspierać małym łaa (obniżanie I, zerówka), ale może sie blyskiem spłacić.
Zabierają bigunsow z core'ow, ale kombują sie z rozpami na wywernach i błocie NG.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Myślałem o tym, ale orczy rydwan lepszy ;)

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

Fluffy pisze:Myślałem o tym, ale orczy rydwan lepszy ;)
łeż to.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

łeż to.
Odszczekaj pod stołem. Kminiłem juz takie mini oddzialki, nawet na nich grałem. Masz I=2, "cokolwiek" zredukuje ten oddzial do ~2 modeli zanim uderzy. I masz 4-6A (jezeli to savage), trafiasz z reguły na 4+.. Musisz mieć wlożone w to ze dwa czary malego Waaagh żeby zadziałało (sygnaturka z flanką i nerf I ). To ja wolę chariot z impaktami D6+1 i 4-5A S5, który poradzi sobie bez magii, i trudniej go zabić.

Pozdro

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Dziki maszerują.

Zależy ile masz innych celów na pociski, czy co tam je boli. To nie jest pierwszy wybór w tej armii ale to nie jest tez jakiś wydatek. Jak wrzuci sie to razem z rydwanami, kowbojami, manglerami i pump wagonami to już nie wiadomo co zdejmować.

Ja wyznaje zasadę, ze każdy ma w armii odpowiedz na coś z regena, coś z savem, coś z tafem wysokim, na hordy i na LT. Trzeba brać tyle hord, albo tyle oddziałów z regena, albo same puszki, żeby przeciwnik nie nadążał z tymi swoimi patentami.

Radzę zacząć trenować, bo nam ten PKS zaraz kółka boczne wymontuje i znowu znajdziecie sie z palcem w nocniku.

Fluffy, to nie do Ciebie...
Testujcie rozne oddziały: giganta, hopperow, zwykle gobliny, wywke! Ostatniego mastera Bless grał na wywernie, ja miałem goblina w masce z terrorem, Golon dwa pajaki. Zajmowałem solidne miejsca grając na 5 hopperach i jednej czuce, testowalem małe i duże squig herdy. Do roboty! Patenty same sie nie wymyślą, a jak widzicie nikt tu poza goloną nie będzie sie przechwalal swoimi pomysłami.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Ja już się cieszę na zabawę na PKS-ie. Możliwość wystawiania takich ziutków jak Grimgor czy Gorbad znacząco zmienia rozpiski. Jak wchodzi pierwszy to BO nagle stają się w cholerę grywalne, jak wchodzi drugi można wystawiać ziutków za 9 punktów z ws4 a2 s5 w corach w nieograniczonych ilościach. Poza tym brak ograniczenia na maszynki można fajnie wykorzystać. Do odginania trolle pojedyńcze w ilości 6 plus 6 spear chuck, plus 4 rarowe maszyny, masa śmiecia i mocna magia plus jakaś jedna kontra. No możliwości tak jak pisze Paulinka jest masa. Choćby ten pocieszny skarsnik ze swoim boudnspellem d6 s 6 bez save-a :D
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Z Grimgorem nie wchodzi duży mag na wypasie. Chrzanię PKS jak to mówią jego twórcy "puki" co :mrgreen:
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Na Poznań mieści sie skarsnik i wurzag :mrgreen:

Odpowiadam na pytanie:
Tak. Uważam ze są podstawa najmocniejszego złożenia na ten format.

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

fakt jest taki że od mnogości opcji boli głowa. a pksowi daje małe szanse.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Osobiście bardzo podoba mi się Snarla (ładnie powinien obrabiać parki maszynowe), Grimgor (ugrywalnia wreszcie BO) i Azhag (bo dostep do Deatha, i przerzuty animozji). Kurcze, szczególnie kusi mnie ten ostatni..
Btw, co Wy widzicie w Skarsniku? Dla mnie jest wyborem stricte klimatycznym, poza boundem D3(6) S6 no as ma niewiele do zaoferowania. To mieszanie w deploymencie fajne, ale trudno liczyc na udupienie waznego konkretnego wrogiego unitu. To że klocki ngobbo są de facto fastami? Też fajne, ale pamiętajmy ze deklaracja "flee" uśmierca wszystkich fanoli w unicie. A za jego koszt mamy wypas wyczes ngobbo lorda z bsbkiem z wypasionym bannerem na ten przykład..

Pozdrawiam

Ps; tez sądzę że PKS zdechnie :roll:

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

czemu flee usmierca fanoli?
Obrazek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Uśmierca, ale możesz mieć 5 oddziałów NG z czego fanoli tylko w jednym.

ODPOWIEDZ