KrzykiKap pisze:vs WoCH na kawalerii i rydwanach + demon prince. Jakieś pomysły?
Vampire Counts vs....
Moderator: misha
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Re: Vampire Counts vs....
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Wampir na Demona to trochę problematyczna kwestia. Generalnie jak wpada ci samotnie w oddział z Wampirem, to musi rzucać wyzwania. Jeśli nie przyjmiesz, wycofa ci Wampira i będzie masakrował oddział aż się posypiesz. Jeśli przyjmiesz np. Ghastem, to tylko przetrzymasz go o turę bo walcząc w wyzwaniu, nie można w niego bić, a jest Unbreakable. Jeśli za to przyjmiesz go na Wampira, a nie zabijesz od razu, to on ci go Thunderstompuje w wyzwaniu oprócz zwykłych ataków. Ja bym mimo wszystko preferował utopić go w jakichś Zombie i Krzyczeć ile wlezie z Banshee i/lub Terrorgheistów lub ewentualnie przyjąć na Ghule z Wampirem w jego turze i wyzywać się Ghastem, a w swojej spróbować Krzyczeć i takiego zranionego dobić Strzygą, która bije razem z nim ( Inicjatywa 8 ) oraz przerzutami To Hit, bo w sumie swoimi 4-5 atakami nie zabije ci raczej jej, ale to ryzykowne bo zależy od kostek
- SaperHeart
- Piłkarz
- Posty: 710
- Lokalizacja: Adeptus Geriatricus
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Jeśli ten Wampir nie był by podatny na Thunderstompy (Hellsteed, Nightmare) i miał Trickster's Sharda oraz tego Save'a 1+ z Siłą 7/8 to myślę, że dało by radę nawet
Co do topienia w Zombie, to są to Szachy. Jak nie wejdzie w Zombie, to musisz się tak poustawiać, aby wystawił się na Krzyki i nie zagrażał twoim punktom. Kombinuj
Co do topienia w Zombie, to są to Szachy. Jak nie wejdzie w Zombie, to musisz się tak poustawiać, aby wystawił się na Krzyki i nie zagrażał twoim punktom. Kombinuj
panowie robimy tak!
dajemy 50 zombi i wampira w środek...co ture odmawiamy wampirem czelendża i niszczy nam na turę max te 10 -12zombi, zombi mają 3szeregi i sztandar więc kolejne sypie się około 6 (10 z wound-4 nasze) na turę spada no różnie, ale jedna inkantacja z 4levelowca to może spokojnie nadrobić
w między czasie można pokrzyczeć w niego, problem że trzeba zrobić tak armię by mieć tą mocną magię, nic ciekawego tam nie było, tak się obwarować zombimi by w oddział gdzie sa baśki nie wleciał i zaczynać od 50+ zombi na poziomie rozpiski
ostatnio z rozpiski wywalam mortisa(bo lubi wybuchać i niszczyć mi odginaczki), ghule(bo są za drogie) i wsadzam duże klocki zombi.
w takim klocku jednym jest wampirek, wpada koks to odmawiasz czelendża i go do końca gry blokujesz, resztę powinien potłuc i przeważnie jak się zaczyna z tymi 50 trupkami na starcie to można spokojnie brać przeciwnika na wyniszczenie w pień.
dajemy 50 zombi i wampira w środek...co ture odmawiamy wampirem czelendża i niszczy nam na turę max te 10 -12zombi, zombi mają 3szeregi i sztandar więc kolejne sypie się około 6 (10 z wound-4 nasze) na turę spada no różnie, ale jedna inkantacja z 4levelowca to może spokojnie nadrobić
w między czasie można pokrzyczeć w niego, problem że trzeba zrobić tak armię by mieć tą mocną magię, nic ciekawego tam nie było, tak się obwarować zombimi by w oddział gdzie sa baśki nie wleciał i zaczynać od 50+ zombi na poziomie rozpiski
ostatnio z rozpiski wywalam mortisa(bo lubi wybuchać i niszczyć mi odginaczki), ghule(bo są za drogie) i wsadzam duże klocki zombi.
w takim klocku jednym jest wampirek, wpada koks to odmawiasz czelendża i go do końca gry blokujesz, resztę powinien potłuc i przeważnie jak się zaczyna z tymi 50 trupkami na starcie to można spokojnie brać przeciwnika na wyniszczenie w pień.
oj tam oj tam Vampir kopnie jakiegoś zombiaka "ej ty idź z nim walczyć!"
a ten biedak mętnym wzrokiem popatrzy i pójdzie
i tak go nic lepszego na tym swiecie nie spotka
szkoda, że zombi nie mają championa plan Bojka leży
a ten biedak mętnym wzrokiem popatrzy i pójdzie
i tak go nic lepszego na tym swiecie nie spotka
szkoda, że zombi nie mają championa plan Bojka leży
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
jak on nie rzuci to ja rzucę czelendża czempionowi/lub nie rzucę...naprawdę jest mało rzeczy które dobrze złożonemu lordowi mogą dać radę w walce
najlepsze jest to że takie rzeczy jak chaosowe puszki muszą rzucać, a one są groźne ważne aby nie łapać thuderstompów
wampirek taki to oczywiście:
nightshround,
ward 4+
przerzut warda,
furia,
begiule
asf/-1ld(osobiście wole -1ld bo to zawsze baśki mają łatwiej )
GW
dać nekro z MR2,
od biedy nawsadzać tam wrajtów/basiek do czelendża zawsze to opóźni ewentualny atak koksa
założenie proste, to wampir zabija więc to on nie może ginąć bo jest dodatkowo generałem...zombi moga ginąć, jedna inkantacja to nadrabia...fakt ghule lepiej się klepią ale statystycznie mając 50-60 zombi na start+ 2 inkantacje masz nagle ich koło 80....to naprawdę jest cięzko ubić
kulajcie kośćmi....coś musi rzucać czelendż, odmawiam jak mi wciągnie lorda-zakrzykuje
coś jest pakerne ale nie musi rzucać...wsadzam tam nekrosa z MR2, eteryki, opóźniam szarżę przy 4-6oddziałach wilkow i 4 nietoperzy
WL to śmiech na sali dla tego klocka tak naprawdę, jak oni są w hordzie, a my po 5 w szeregu(tylko lord i zombi) nabije mi ranę z 9 ataków od WL(3 bija ostatnie po lordzie, wątpię aby 6 pozostałyc biło po lordzie trafiając na 4+, raniąc na 3+ i mając warda na 4+), lord( jak wejdzie przerzut bije średnio 7-8 na turę), on z tych swoich ataków zabije średnio 12...zatem ma 12+ i inne pierdoły, lord wyrabia 7WL+1-2od zombi+4CR...naprawdę jeśli jest walka 30WL vs. 50 zombi z lordem to z 3-4tury wycinamy w pień...podobnie craszery...styka się 1-2 z lordem...zanim one uderzą, to lord da im ASL i wybije 1-2kraszery...to toporna rozpiska, ale bardzo fajna, cięzko jest jednak urzymać takie 3-4x50 w zasięgu wskrzeszeń, gdy po stole jeszcze hasa 10 dużych ghuli,
grałem z kumplem na chaos...4kraszery na turę zbijały 10 zombi...to dawało mi 16 zombi w plecy co turę...spokojnie dało rade trzymać przy dobrej i mądrze myślanej magii całą grę tę 4 (zombi było 50 na start w drugiej turze było 70, w drugiej pzyłęjy szarże)
powodzenia i kombinujcie
ps...zebrać i pomalowac 300 modeli zombi...
najlepsze jest to że takie rzeczy jak chaosowe puszki muszą rzucać, a one są groźne ważne aby nie łapać thuderstompów
wampirek taki to oczywiście:
nightshround,
ward 4+
przerzut warda,
furia,
begiule
asf/-1ld(osobiście wole -1ld bo to zawsze baśki mają łatwiej )
GW
dać nekro z MR2,
od biedy nawsadzać tam wrajtów/basiek do czelendża zawsze to opóźni ewentualny atak koksa
założenie proste, to wampir zabija więc to on nie może ginąć bo jest dodatkowo generałem...zombi moga ginąć, jedna inkantacja to nadrabia...fakt ghule lepiej się klepią ale statystycznie mając 50-60 zombi na start+ 2 inkantacje masz nagle ich koło 80....to naprawdę jest cięzko ubić
kulajcie kośćmi....coś musi rzucać czelendż, odmawiam jak mi wciągnie lorda-zakrzykuje
coś jest pakerne ale nie musi rzucać...wsadzam tam nekrosa z MR2, eteryki, opóźniam szarżę przy 4-6oddziałach wilkow i 4 nietoperzy
WL to śmiech na sali dla tego klocka tak naprawdę, jak oni są w hordzie, a my po 5 w szeregu(tylko lord i zombi) nabije mi ranę z 9 ataków od WL(3 bija ostatnie po lordzie, wątpię aby 6 pozostałyc biło po lordzie trafiając na 4+, raniąc na 3+ i mając warda na 4+), lord( jak wejdzie przerzut bije średnio 7-8 na turę), on z tych swoich ataków zabije średnio 12...zatem ma 12+ i inne pierdoły, lord wyrabia 7WL+1-2od zombi+4CR...naprawdę jeśli jest walka 30WL vs. 50 zombi z lordem to z 3-4tury wycinamy w pień...podobnie craszery...styka się 1-2 z lordem...zanim one uderzą, to lord da im ASL i wybije 1-2kraszery...to toporna rozpiska, ale bardzo fajna, cięzko jest jednak urzymać takie 3-4x50 w zasięgu wskrzeszeń, gdy po stole jeszcze hasa 10 dużych ghuli,
grałem z kumplem na chaos...4kraszery na turę zbijały 10 zombi...to dawało mi 16 zombi w plecy co turę...spokojnie dało rade trzymać przy dobrej i mądrze myślanej magii całą grę tę 4 (zombi było 50 na start w drugiej turze było 70, w drugiej pzyłęjy szarże)
powodzenia i kombinujcie
ps...zebrać i pomalowac 300 modeli zombi...
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
O to mi chodziło właśnieBojek pisze:jak on nie rzuci to ja rzucę czelendża czempionowi/lub nie rzucę...naprawdę jest mało rzeczy które dobrze złożonemu lordowi mogą dać radę w walce
najlepsze jest to że takie rzeczy jak chaosowe puszki muszą rzucać, a one są groźne ważne aby nie łapać thuderstompów
P.S.: Wampir bez Re-Rolli do Hita?
Liczenie na popychaczkę w wampira to słaba sprawa ;p... Przynajmniej u mnie kiedy przeciwnik widzi, że wampir już się rozgrzewa na ławce rezerwowych to zaczynają mi dispelować przerzuty hitów i woundów nawet kosztem wpuszczenia jakiejś innej pierdoły.
zapomniałeś o kilku bazach bat swarmów zeby przeciwnik mial ASL, bo inaczej GG wyparują
ogólnie jakbyś chcial kupowac to nie rob tego
szkoda pieniedzy a efektow na stole nie zobaczysz grajac GG
sam miałem 70 sztuk Grave Guardów zostało mi 40 z sentymentu chyba tylko
ogólnie jakbyś chcial kupowac to nie rob tego
szkoda pieniedzy a efektow na stole nie zobaczysz grajac GG
sam miałem 70 sztuk Grave Guardów zostało mi 40 z sentymentu chyba tylko
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
A szkoda bo w założeniu widziałem w tym elitarną piechotę. Odpowiednik WL. W praktyce pomimo, że special to dostają po pełnej bandzie od coreów większości armii. WS3? Bjacz plz... Bazowe s4 i t4 to troszkę za mało na główny oddział, który i tak jest trafiany z reguły na 3+ bo nic słabszego nie chce w nich wpaść.
pocieszę cię że mamy jeszcze w prezencie KBKap pisze:A szkoda bo w założeniu widziałem w tym elitarną piechotę. Odpowiednik WL. W praktyce pomimo, że special to dostają po pełnej bandzie od coreów większości armii. WS3? Bjacz plz... Bazowe s4 i t4 to troszkę za mało na główny oddział, który i tak jest trafiany z reguły na 3+ bo nic słabszego nie chce w nich wpaść.