Vampire Counts vs....

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Re: Vampire Counts vs....

Post autor: Azurix »

Kap pisze:vs WoCH na kawalerii i rydwanach + demon prince. Jakieś pomysły?
Krzyki :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

No krzyczałem jak mi w 3 turze wszystko przejechał a demon prince lordowi wklepał bez zadrapania. Tricksters shard to jednak przydatna rzecz na demony i woch...

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Wampir na Demona to trochę problematyczna kwestia. Generalnie jak wpada ci samotnie w oddział z Wampirem, to musi rzucać wyzwania. Jeśli nie przyjmiesz, wycofa ci Wampira i będzie masakrował oddział aż się posypiesz. Jeśli przyjmiesz np. Ghastem, to tylko przetrzymasz go o turę bo walcząc w wyzwaniu, nie można w niego bić, a jest Unbreakable. Jeśli za to przyjmiesz go na Wampira, a nie zabijesz od razu, to on ci go Thunderstompuje w wyzwaniu oprócz zwykłych ataków. Ja bym mimo wszystko preferował utopić go w jakichś Zombie i Krzyczeć ile wlezie z Banshee i/lub Terrorgheistów lub ewentualnie przyjąć na Ghule z Wampirem w jego turze i wyzywać się Ghastem, a w swojej spróbować Krzyczeć i takiego zranionego dobić Strzygą, która bije razem z nim ( Inicjatywa 8 ) oraz przerzutami To Hit, bo w sumie swoimi 4-5 atakami nie zabije ci raczej jej, ale to ryzykowne bo zależy od kostek :?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Azurix pisze:Ja bym mimo wszystko preferował utopić go w jakichś Zombie i Krzyczeć ile wlezie

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Konstruktywna opinia jak widzę. W czym problem? :roll:
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Leoh
Wodzirej
Posty: 723
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Leoh »

Azurix pisze:Konstruktywna opinia jak widzę. W czym problem? :roll:
bardzo zyczeniowe jest zakladanie szarzy zombi/ghulami w deamona :)

Awatar użytkownika
SaperHeart
Piłkarz
Posty: 710
Lokalizacja: Adeptus Geriatricus

Post autor: SaperHeart »

Niestety, miałem ten sam problem z Nurglowym DP. Jedyna szansa to go zakrzyczeć. Żaden wampir nie ubije go w challengu.
...Who dares wins...
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Jeśli ten Wampir nie był by podatny na Thunderstompy (Hellsteed, Nightmare) i miał Trickster's Sharda oraz tego Save'a 1+ z Siłą 7/8 to myślę, że dało by radę nawet :)

Co do topienia w Zombie, to są to Szachy. Jak nie wejdzie w Zombie, to musisz się tak poustawiać, aby wystawił się na Krzyki i nie zagrażał twoim punktom. Kombinuj ;)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

panowie robimy tak!


dajemy 50 zombi i wampira w środek...co ture odmawiamy wampirem czelendża i niszczy nam na turę max te 10 -12zombi, zombi mają 3szeregi i sztandar więc kolejne sypie się około 6 (10 z wound-4 nasze) na turę spada no różnie, ale jedna inkantacja z 4levelowca to może spokojnie nadrobić :mrgreen:

w między czasie można pokrzyczeć w niego, problem że trzeba zrobić tak armię by mieć tą mocną magię, nic ciekawego tam nie było, tak się obwarować zombimi by w oddział gdzie sa baśki nie wleciał i zaczynać od 50+ zombi na poziomie rozpiski :lol2:

ostatnio z rozpiski wywalam mortisa(bo lubi wybuchać i niszczyć mi odginaczki), ghule(bo są za drogie) i wsadzam duże klocki zombi.

w takim klocku jednym jest wampirek, wpada koks to odmawiasz czelendża i go do końca gry blokujesz, resztę powinien potłuc i przeważnie jak się zaczyna z tymi 50 trupkami na starcie to można spokojnie brać przeciwnika na wyniszczenie w pień.

Awatar użytkownika
Fanatic
Chuck Norris
Posty: 468

Post autor: Fanatic »

A co jak ten koks co wpada w zombi nie rzuci challange tylko stanie na przeciw wampira?
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Odpowiedzią będzie pytanie, jaki to Koks poza Daemon Princem jest w stanie pokonać w Chelleng'u takiego Wampira? :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

oj tam oj tam :) Vampir kopnie jakiegoś zombiaka "ej ty idź z nim walczyć!"
a ten biedak mętnym wzrokiem popatrzy i pójdzie
i tak go nic lepszego na tym swiecie nie spotka

szkoda, że zombi nie mają championa :D plan Bojka leży
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

jak on nie rzuci to ja rzucę czelendża czempionowi/lub nie rzucę...naprawdę jest mało rzeczy które dobrze złożonemu lordowi mogą dać radę w walce :)

najlepsze jest to że takie rzeczy jak chaosowe puszki muszą rzucać, a one są groźne :) ważne aby nie łapać thuderstompów :)

wampirek taki to oczywiście:

nightshround,
ward 4+
przerzut warda,
furia,
begiule
asf/-1ld(osobiście wole -1ld bo to zawsze baśki mają łatwiej ;) )
GW

dać nekro z MR2,

od biedy nawsadzać tam wrajtów/basiek do czelendża zawsze to opóźni ewentualny atak koksa :)

założenie proste, to wampir zabija więc to on nie może ginąć bo jest dodatkowo generałem...zombi moga ginąć, jedna inkantacja to nadrabia...fakt ghule lepiej się klepią ale statystycznie mając 50-60 zombi na start+ 2 inkantacje masz nagle ich koło 80....to naprawdę jest cięzko ubić

kulajcie kośćmi....coś musi rzucać czelendż, odmawiam jak mi wciągnie lorda-zakrzykuje
coś jest pakerne ale nie musi rzucać...wsadzam tam nekrosa z MR2, eteryki, opóźniam szarżę przy 4-6oddziałach wilkow i 4 nietoperzy

WL to śmiech na sali dla tego klocka tak naprawdę, jak oni są w hordzie, a my po 5 w szeregu(tylko lord i zombi) nabije mi ranę z 9 ataków od WL(3 bija ostatnie po lordzie, wątpię aby 6 pozostałyc biło po lordzie trafiając na 4+, raniąc na 3+ i mając warda na 4+), lord( jak wejdzie przerzut bije średnio 7-8 na turę), on z tych swoich ataków zabije średnio 12...zatem ma 12+ i inne pierdoły, lord wyrabia 7WL+1-2od zombi+4CR...naprawdę jeśli jest walka 30WL vs. 50 zombi z lordem to z 3-4tury wycinamy w pień...podobnie craszery...styka się 1-2 z lordem...zanim one uderzą, to lord da im ASL i wybije 1-2kraszery...to toporna rozpiska, ale bardzo fajna, cięzko jest jednak urzymać takie 3-4x50 w zasięgu wskrzeszeń, gdy po stole jeszcze hasa 10 dużych ghuli,

grałem z kumplem na chaos...4kraszery na turę zbijały 10 zombi...to dawało mi 16 zombi w plecy co turę...spokojnie dało rade trzymać przy dobrej i mądrze myślanej magii całą grę tę 4 ;) (zombi było 50 na start w drugiej turze było 70, w drugiej pzyłęjy szarże)

:) powodzenia i kombinujcie

ps...zebrać i pomalowac 300 modeli zombi... :(

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Bojek pisze:jak on nie rzuci to ja rzucę czelendża czempionowi/lub nie rzucę...naprawdę jest mało rzeczy które dobrze złożonemu lordowi mogą dać radę w walce :)

najlepsze jest to że takie rzeczy jak chaosowe puszki muszą rzucać, a one są groźne :) ważne aby nie łapać thuderstompów :)
O to mi chodziło właśnie :)

P.S.: Wampir bez Re-Rolli do Hita? :?
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

Liczenie na popychaczkę w wampira to słaba sprawa ;p... Przynajmniej u mnie kiedy przeciwnik widzi, że wampir już się rozgrzewa na ławce rezerwowych to zaczynają mi dispelować przerzuty hitów i woundów nawet kosztem wpuszczenia jakiejś innej pierdoły.

Awatar użytkownika
Breslauer
Chuck Norris
Posty: 611
Lokalizacja: Breslau

Post autor: Breslauer »

Czy Grave Guards są grywalni w tej edycji? Jeśli tak, to w jakiej kombinacji?

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

W kombinacji wiadro figurek, corpse cart i gw. 40+ modeli.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

zapomniałeś o kilku bazach bat swarmów :) zeby przeciwnik mial ASL, bo inaczej GG wyparują

ogólnie jakbyś chcial kupowac to nie rob tego
szkoda pieniedzy a efektow na stole nie zobaczysz grajac GG
sam miałem 70 sztuk Grave Guardów :D zostało mi 40 z sentymentu chyba tylko
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Kap
Mudżahedin
Posty: 268
Lokalizacja: Animosity - Szczecin

Post autor: Kap »

A szkoda bo w założeniu widziałem w tym elitarną piechotę. Odpowiednik WL. W praktyce pomimo, że special to dostają po pełnej bandzie od coreów większości armii. WS3? Bjacz plz... Bazowe s4 i t4 to troszkę za mało na główny oddział, który i tak jest trafiany z reguły na 3+ bo nic słabszego nie chce w nich wpaść.

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Kap pisze:A szkoda bo w założeniu widziałem w tym elitarną piechotę. Odpowiednik WL. W praktyce pomimo, że special to dostają po pełnej bandzie od coreów większości armii. WS3? Bjacz plz... Bazowe s4 i t4 to troszkę za mało na główny oddział, który i tak jest trafiany z reguły na 3+ bo nic słabszego nie chce w nich wpaść.
pocieszę cię że mamy jeszcze w prezencie KB :mrgreen:

ODPOWIEDZ