Rozpiski

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: Rozpiski

Post autor: swieta_barbara »

Porządna rozpa, gdyby nie te worki, to powiedziałbym że bardzo dobra, a tak to utopiłeś 200 punktów.

Prohu
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: Prohu »

To może taka rozpiska miałaby już większe szanse? Tylko zastanawiam się czy jakiejś magii nie było by dobrze wziąć.
  • hero 250

    exalted hero 110
    bsb 25
    talisman of preservation 45
    third eye of tzeentch 10
    mark of tzeentch 10
    daemonic mount 35
    barding 15

    core 250

    chaos chariot of slaanesh 115

    marauder horsemen x5 135
    cmd 30
    nurgle 2pm
    shield 1pm
    flail 2pm
    throwing axe 2pm

    special 250

    chaos knighci x5 250
    tzeentch 2
    lance 2
    cmd 30

    rare 241

    skullcrushersi x3 241
    lance 2
    hero 10

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Przy dobrze ogarniętej i szybkiej rozpie ofensywnej magia może być tylko stratą pkt. Ja ostatnio gram bitwy w granicach 2400-2800pkt na całkowitym naporze i bez magii.I cóż radze sobie z TK, które górują w tej dziedzinie, a z innymi armiami też źle nie wypada.

typhus
Pseudoklimaciarz
Posty: 33

Post autor: typhus »

Generalnie w Battla mam dopiero zamiar zacząć grać po tegorocznym Euro w 40k i występie w repie. Wstępnie sobie skleciłem rozpę(nie sam ;)), która mi się podoba w założeniu, ale może wam uda się tutaj zauważyć jakieś rzeczy do poprawki lub błędy - chętnie usłyszę jakieś porady, bo jako nowicjusz zakładam, że możnaby w tej rozpie sporo zmienić, by miała więcej sensu. Wstępnie robię tę rozpę pod Euro mimo, że wiem, że PKS niedługo się ukaże :D.


1 Chaos Socerer Lord of Tzeentch @ 455.0 Pts
Mark of Tzeentch, General, Lore of Tzeentch, 4th level
Dragonhelm
Talisman of Preservation
Flaming Breath
Scaled Skin
Bitting Blade
Dispel Scroll
Disc of Tzeentch
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 256.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard
Armour of Destiny
Scaled Skin
Daemonic Mount
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
8 Chaos Trolls @ 304 Pts
AHW
8 Chaos Trolls @ 304 Pts
AHW
3 Skullcrushers 244 Pts
Ensorcelled Weapons, Musician
3 Skullcrushers 234 Pts
Ensorcelled Weapons

2397/2400
Ostatnio zmieniony 26 cze 2013, o 21:27 przez typhus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Nie możesz mieć 2x scaly skin.

Lorda na dysk wrzuć, wystarczy mu w zupełności enchanted shield i prezerwatywa jako ochrona. Do tego scroll. Bitting również mu nie potrzebny bo na wszystko z czym bedziesz walczyc (eteryki) wystarcza magiczne ataki dysku. Polecam mark nurgla na rydwanach, ale szkoły gry są różne. Jak umiesz zagrać tak żeby nie panikowac rydwanów to nurgle jest lepszym wyborem. AHW na trollach to wyrzucanie punktow.
Już lepiej kupić javeliny na fasty. Muzyk do fugiego oddziału jurków! Po tych zmianach powinno starczyć na 4 jurka do jednego oddziału nawet. Na pks potrzebujesz sztandarów do scenariuszy
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

typhus
Pseudoklimaciarz
Posty: 33

Post autor: typhus »

Dysku zapomniałem dopisać nie wiem czemu.

Czemu te AHW są stratą punktów? Sorry, że zadaję może takie podstawowe pytania, ale nie wszystko udało mi się wyczytać przez 2 ostatnie miesiące śledzenia tego forum :). Jest jakaś opcja uzyskania jeden plus na dyskowcu? Czy musiałbym prezerwatywę dać BSB i temu samemu dać Barding, a Dyskowcowi SS?
Ostatnio zmieniony 26 cze 2013, o 21:36 przez typhus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

bo zazwyczaj trolle ida w formacji 2x4. Z drugiego szeregu masz max 3 ataki więc za 24 pkt masz zazwyczaj 4 ataki więcej. Na część przeciwników używają rzygania - AHW się nie przydaje. Te 24 pkt to nie jest dużo, ale 2 oddziały to już 50 czyli prawie dodatkowy skull. Warto go mieć zamiast ataków.

Ja bym się bał grać na dwóch oddziałach trolli mając ld8 ale to już kwestia preferencji.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

8ld to odrobine za mało...
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

typhus pisze:Dysku zapomniałem dopisać nie wiem czemu.

Czemu te AHW są stratą punktów? Sorry, że zadaję może takie podstawowe pytania, ale nie wszystko udało mi się wyczytać przez 2 ostatnie miesiące śledzenia tego forum :). Jest jakaś opcja uzyskania jeden plus na dyskowcu? Czy musiałbym prezerwatywę dać BSB i temu samemu dać Barding, a Dyskowcowi SS?
Dyskowiec z ench. shieldem ma 1+ sejwa.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Ogólnie jak trafis coś z magią Death/Shadow to niestety te Trolle długo nie pożyją... to samo Fire... zdejmuje regenkę.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Skoro tak mowi najlepszy Warrior Rzplitej, to pewnie tak jest, ale ja w orkasach gram Trollami od poczatku 8edycji i uwazam, ze jest to swietny oddzial. Ale fakt, ze wymaga min. 9Ld z rerollem od BSB.
Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Sama prawda
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Bless tylko ty możesz Trollami spokojnie grać defensywnie bo masz DD i Klopy a do tego stopa i manglery w WOCH te trolle muszą lecieć do przodu a to wymaga trzymania generała zazwyczaj na widoku...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Prohu
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: Prohu »

Chciałbym sprobować zagrać coś na większe pkty niestety nie posiadam na razie chimery wiec taki pomysl
  • 2500pkt

    lord 390
    chaos sorcerer lord 235 (390)
    4lvl 35
    mark nurgle 10
    familiar 25
    armour of destiny 50
    fencer's blades 35

    hero 395
    exalted hero 110 (225)
    mark tenczy 10
    talisman of preservation 45
    charmed shield 5
    third eye of tenczy 10
    soul feeder 10
    daemonic mount 35

    Chaos sorcerer 110 (170)
    nurgle 10
    2lvl 35
    skull of katam 15

    core 680
    20 chaos warriors 445
    nurgle halabardy tarcze cmd banner of switness 15

    5chaos warhounds 30
    5chaos warhounds 40 vanguard
    5chaos warhounds 40 vanguard

    chaos chariot of nurgle 125

    special
    9chaos ogres 435
    GW tzeentch CMD

    rare 600
    Hellcannon 210

    5 Skullcrushers 390
    muzyk lance

Khaine
Wałkarz
Posty: 58

Post autor: Khaine »

moim zdaniem bardzo słaba ta rozpiska
a) nie masz dispell scrolla
b) nie masz bsb (max 8LD na całej armii)
c) exalted nie ma czym bić, ja bym dał dwuraka a magom charmed shield i enchanted shield i/lub na konie ich wsadzić
d) na B&G maska w plecy (naliczyłem 4 breakpointy). Może sztandar na skullcrushery?
e) skullcrusherom dał bym enscrolled weapons, z siłą 5 większość szarż się od nich odbija, a jak sami szarżują to S6 na juggernautach imo wystarcza
f) dał bym jakichś marauder horsemenów, psy pewnie spanikują w pierwszej turze od strzelania
g) nie jestem pewien czy magia nurgla jest lepsza niż death (zakładam, że magom dałeś lore nurgla)

Prohu
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: Prohu »

faktycznie cos mi sie nie udalo za bardzo exalted mial byc jako bsb
jezeli chodzi o magie to tak chciałem nurglea probowac
z skullcrushersami moze fakt tylko ostatnio trafilem 2 razy na oddzialy co mialy 2magic ressa wiec autamatycznie skullcrushersi odpadaja i glownie dla tego chcialem jednak trzymac sie lance
magowie mieli sie w warriorach schowac, czy jednak potrzebuja troche wiecej defa?
konne marudy klasycznie flail muzyk rozumiem
dispell poza bsbkiem na wiekszych pktach liczyc jako obowiazkowa czesc rozpy ?
nie za bardzo rozumiem o co chodzi w
d) na B&G maska w plecy (naliczyłem 4 breakpointy). Może sztandar na skullcrushery?

Awatar użytkownika
Szczur22
Oszukista
Posty: 821
Lokalizacja: "Red Scorpion" Pszczyna

Post autor: Szczur22 »

Magic res działa tylko na obrażenie z czarów, nie magicznych broni. Poczytaj rulebooka
Pocisk pisze:No sztandar jest mocny... dużo rzeczy jest mocnych, zamknijcie japy i nauczcie się grać

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

z skullcrushersami moze fakt tylko ostatnio trafilem 2 razy na oddzialy co mialy 2magic ressa wiec autamatycznie skullcrushersi odpadaja i glownie dla tego chcialem jednak trzymac sie lance
Jeśli ktoś wardował z MR rany od magicznych broni, to cię nieźle wałował :P . MR działa tylko na rany od czarów ( i to o ile czar zezwala na warda, albo zadaje rany, bo przecież nie wszystkie, nawet te szkodliwe, tak robią ), NIE broni obrażenia od magicznych ataków, miscastów, czy zaczarowanych broni. Tak to potrafi tylko smoczy sztandar HE :P .
nie za bardzo rozumiem o co chodzi w
Cytuj:
d) na B&G maska w plecy (naliczyłem 4 breakpointy). Może sztandar na skullcrushery?
Blood & Glory, taki scenariusz z RB. Liczysz na początku ile armia (twoja lub wroga) ma break pointów ( 2 za generała i 1 za każdy sztandar ), i jak ta liczba w którymkolwiek momencie spadnie poniżej 1 na każdy pełny tysiąc pkt (czyli poniżej 2 pkt zazwyczaj ), to ta armia automatycznie przegrywa, tym więcej im wcześniej to nastąpiło. Nie powtarzaj błędu mojego znajomego gracza który zrobił kiedyś epic faila dając przeciwnikowi zwycięstwo w swojej pierwszej turze. A zaczynał :mrgreen: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Prohu
Pseudoklimaciarz
Posty: 32

Post autor: Prohu »

ok fakt sry pomieszalo mi sie z white lionami a nie wiem czemu pozniej uznalem ze inni tez podobnie maja

Khaine
Wałkarz
Posty: 58

Post autor: Khaine »

szczerze mówiąc to nie bardzo wiem jak ugryźć klocek HE, który ma warda 2+ na magię. Skullcrusherzy ani demon nic nie zrobią. Jedynie można by próbować szarżować rydwanami i chimerą. Ale chimera może spaść od ASF zanim cokolwiek zrobi, a rydwany jak nie połamią klocka w turze szarży to w następnej pewnie się zbrejkują. Poza tym oddział z tym sztandarem pewnie będzie miał jakiegoś zabijakę, który nabije kolejne rany.
Jestem ciekaw jak DoCh sobie z tym radzi

ODPOWIEDZ