Rozpiski
Moderator: JarekK
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Re: Rozpiski
Porządna rozpa, gdyby nie te worki, to powiedziałbym że bardzo dobra, a tak to utopiłeś 200 punktów.
To może taka rozpiska miałaby już większe szanse? Tylko zastanawiam się czy jakiejś magii nie było by dobrze wziąć.
- hero 250
exalted hero 110
bsb 25
talisman of preservation 45
third eye of tzeentch 10
mark of tzeentch 10
daemonic mount 35
barding 15
core 250
chaos chariot of slaanesh 115
marauder horsemen x5 135
cmd 30
nurgle 2pm
shield 1pm
flail 2pm
throwing axe 2pm
special 250
chaos knighci x5 250
tzeentch 2
lance 2
cmd 30
rare 241
skullcrushersi x3 241
lance 2
hero 10
Przy dobrze ogarniętej i szybkiej rozpie ofensywnej magia może być tylko stratą pkt. Ja ostatnio gram bitwy w granicach 2400-2800pkt na całkowitym naporze i bez magii.I cóż radze sobie z TK, które górują w tej dziedzinie, a z innymi armiami też źle nie wypada.
Generalnie w Battla mam dopiero zamiar zacząć grać po tegorocznym Euro w 40k i występie w repie. Wstępnie sobie skleciłem rozpę(nie sam ), która mi się podoba w założeniu, ale może wam uda się tutaj zauważyć jakieś rzeczy do poprawki lub błędy - chętnie usłyszę jakieś porady, bo jako nowicjusz zakładam, że możnaby w tej rozpie sporo zmienić, by miała więcej sensu. Wstępnie robię tę rozpę pod Euro mimo, że wiem, że PKS niedługo się ukaże .
1 Chaos Socerer Lord of Tzeentch @ 455.0 Pts
Mark of Tzeentch, General, Lore of Tzeentch, 4th level
Dragonhelm
Talisman of Preservation
Flaming Breath
Scaled Skin
Bitting Blade
Dispel Scroll
Disc of Tzeentch
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 256.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard
Armour of Destiny
Scaled Skin
Daemonic Mount
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
8 Chaos Trolls @ 304 Pts
AHW
8 Chaos Trolls @ 304 Pts
AHW
3 Skullcrushers 244 Pts
Ensorcelled Weapons, Musician
3 Skullcrushers 234 Pts
Ensorcelled Weapons
2397/2400
1 Chaos Socerer Lord of Tzeentch @ 455.0 Pts
Mark of Tzeentch, General, Lore of Tzeentch, 4th level
Dragonhelm
Talisman of Preservation
Flaming Breath
Scaled Skin
Bitting Blade
Dispel Scroll
Disc of Tzeentch
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 256.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Chaos Armour; Battle Standard
Armour of Destiny
Scaled Skin
Daemonic Mount
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
1 Chaos Chariot of Slaanesh @ 115.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 75.0 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30.0 Pts
8 Chaos Trolls @ 304 Pts
AHW
8 Chaos Trolls @ 304 Pts
AHW
3 Skullcrushers 244 Pts
Ensorcelled Weapons, Musician
3 Skullcrushers 234 Pts
Ensorcelled Weapons
2397/2400
Ostatnio zmieniony 26 cze 2013, o 21:27 przez typhus, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie możesz mieć 2x scaly skin.
Lorda na dysk wrzuć, wystarczy mu w zupełności enchanted shield i prezerwatywa jako ochrona. Do tego scroll. Bitting również mu nie potrzebny bo na wszystko z czym bedziesz walczyc (eteryki) wystarcza magiczne ataki dysku. Polecam mark nurgla na rydwanach, ale szkoły gry są różne. Jak umiesz zagrać tak żeby nie panikowac rydwanów to nurgle jest lepszym wyborem. AHW na trollach to wyrzucanie punktow.
Już lepiej kupić javeliny na fasty. Muzyk do fugiego oddziału jurków! Po tych zmianach powinno starczyć na 4 jurka do jednego oddziału nawet. Na pks potrzebujesz sztandarów do scenariuszy
Lorda na dysk wrzuć, wystarczy mu w zupełności enchanted shield i prezerwatywa jako ochrona. Do tego scroll. Bitting również mu nie potrzebny bo na wszystko z czym bedziesz walczyc (eteryki) wystarcza magiczne ataki dysku. Polecam mark nurgla na rydwanach, ale szkoły gry są różne. Jak umiesz zagrać tak żeby nie panikowac rydwanów to nurgle jest lepszym wyborem. AHW na trollach to wyrzucanie punktow.
Już lepiej kupić javeliny na fasty. Muzyk do fugiego oddziału jurków! Po tych zmianach powinno starczyć na 4 jurka do jednego oddziału nawet. Na pks potrzebujesz sztandarów do scenariuszy
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Dysku zapomniałem dopisać nie wiem czemu.
Czemu te AHW są stratą punktów? Sorry, że zadaję może takie podstawowe pytania, ale nie wszystko udało mi się wyczytać przez 2 ostatnie miesiące śledzenia tego forum . Jest jakaś opcja uzyskania jeden plus na dyskowcu? Czy musiałbym prezerwatywę dać BSB i temu samemu dać Barding, a Dyskowcowi SS?
Czemu te AHW są stratą punktów? Sorry, że zadaję może takie podstawowe pytania, ale nie wszystko udało mi się wyczytać przez 2 ostatnie miesiące śledzenia tego forum . Jest jakaś opcja uzyskania jeden plus na dyskowcu? Czy musiałbym prezerwatywę dać BSB i temu samemu dać Barding, a Dyskowcowi SS?
Ostatnio zmieniony 26 cze 2013, o 21:36 przez typhus, łącznie zmieniany 1 raz.
bo zazwyczaj trolle ida w formacji 2x4. Z drugiego szeregu masz max 3 ataki więc za 24 pkt masz zazwyczaj 4 ataki więcej. Na część przeciwników używają rzygania - AHW się nie przydaje. Te 24 pkt to nie jest dużo, ale 2 oddziały to już 50 czyli prawie dodatkowy skull. Warto go mieć zamiast ataków.
Ja bym się bał grać na dwóch oddziałach trolli mając ld8 ale to już kwestia preferencji.
Ja bym się bał grać na dwóch oddziałach trolli mając ld8 ale to już kwestia preferencji.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Dyskowiec z ench. shieldem ma 1+ sejwa.typhus pisze:Dysku zapomniałem dopisać nie wiem czemu.
Czemu te AHW są stratą punktów? Sorry, że zadaję może takie podstawowe pytania, ale nie wszystko udało mi się wyczytać przez 2 ostatnie miesiące śledzenia tego forum . Jest jakaś opcja uzyskania jeden plus na dyskowcu? Czy musiałbym prezerwatywę dać BSB i temu samemu dać Barding, a Dyskowcowi SS?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Bless tylko ty możesz Trollami spokojnie grać defensywnie bo masz DD i Klopy a do tego stopa i manglery w WOCH te trolle muszą lecieć do przodu a to wymaga trzymania generała zazwyczaj na widoku...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Chciałbym sprobować zagrać coś na większe pkty niestety nie posiadam na razie chimery wiec taki pomysl
- 2500pkt
lord 390
chaos sorcerer lord 235 (390)
4lvl 35
mark nurgle 10
familiar 25
armour of destiny 50
fencer's blades 35
hero 395
exalted hero 110 (225)
mark tenczy 10
talisman of preservation 45
charmed shield 5
third eye of tenczy 10
soul feeder 10
daemonic mount 35
Chaos sorcerer 110 (170)
nurgle 10
2lvl 35
skull of katam 15
core 680
20 chaos warriors 445
nurgle halabardy tarcze cmd banner of switness 15
5chaos warhounds 30
5chaos warhounds 40 vanguard
5chaos warhounds 40 vanguard
chaos chariot of nurgle 125
special
9chaos ogres 435
GW tzeentch CMD
rare 600
Hellcannon 210
5 Skullcrushers 390
muzyk lance
moim zdaniem bardzo słaba ta rozpiska
a) nie masz dispell scrolla
b) nie masz bsb (max 8LD na całej armii)
c) exalted nie ma czym bić, ja bym dał dwuraka a magom charmed shield i enchanted shield i/lub na konie ich wsadzić
d) na B&G maska w plecy (naliczyłem 4 breakpointy). Może sztandar na skullcrushery?
e) skullcrusherom dał bym enscrolled weapons, z siłą 5 większość szarż się od nich odbija, a jak sami szarżują to S6 na juggernautach imo wystarcza
f) dał bym jakichś marauder horsemenów, psy pewnie spanikują w pierwszej turze od strzelania
g) nie jestem pewien czy magia nurgla jest lepsza niż death (zakładam, że magom dałeś lore nurgla)
a) nie masz dispell scrolla
b) nie masz bsb (max 8LD na całej armii)
c) exalted nie ma czym bić, ja bym dał dwuraka a magom charmed shield i enchanted shield i/lub na konie ich wsadzić
d) na B&G maska w plecy (naliczyłem 4 breakpointy). Może sztandar na skullcrushery?
e) skullcrusherom dał bym enscrolled weapons, z siłą 5 większość szarż się od nich odbija, a jak sami szarżują to S6 na juggernautach imo wystarcza
f) dał bym jakichś marauder horsemenów, psy pewnie spanikują w pierwszej turze od strzelania
g) nie jestem pewien czy magia nurgla jest lepsza niż death (zakładam, że magom dałeś lore nurgla)
faktycznie cos mi sie nie udalo za bardzo exalted mial byc jako bsb
jezeli chodzi o magie to tak chciałem nurglea probowac
z skullcrushersami moze fakt tylko ostatnio trafilem 2 razy na oddzialy co mialy 2magic ressa wiec autamatycznie skullcrushersi odpadaja i glownie dla tego chcialem jednak trzymac sie lance
magowie mieli sie w warriorach schowac, czy jednak potrzebuja troche wiecej defa?
konne marudy klasycznie flail muzyk rozumiem
dispell poza bsbkiem na wiekszych pktach liczyc jako obowiazkowa czesc rozpy ?
nie za bardzo rozumiem o co chodzi w
jezeli chodzi o magie to tak chciałem nurglea probowac
z skullcrushersami moze fakt tylko ostatnio trafilem 2 razy na oddzialy co mialy 2magic ressa wiec autamatycznie skullcrushersi odpadaja i glownie dla tego chcialem jednak trzymac sie lance
magowie mieli sie w warriorach schowac, czy jednak potrzebuja troche wiecej defa?
konne marudy klasycznie flail muzyk rozumiem
dispell poza bsbkiem na wiekszych pktach liczyc jako obowiazkowa czesc rozpy ?
nie za bardzo rozumiem o co chodzi w
d) na B&G maska w plecy (naliczyłem 4 breakpointy). Może sztandar na skullcrushery?
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Jeśli ktoś wardował z MR rany od magicznych broni, to cię nieźle wałował . MR działa tylko na rany od czarów ( i to o ile czar zezwala na warda, albo zadaje rany, bo przecież nie wszystkie, nawet te szkodliwe, tak robią ), NIE broni obrażenia od magicznych ataków, miscastów, czy zaczarowanych broni. Tak to potrafi tylko smoczy sztandar HE .z skullcrushersami moze fakt tylko ostatnio trafilem 2 razy na oddzialy co mialy 2magic ressa wiec autamatycznie skullcrushersi odpadaja i glownie dla tego chcialem jednak trzymac sie lance
Blood & Glory, taki scenariusz z RB. Liczysz na początku ile armia (twoja lub wroga) ma break pointów ( 2 za generała i 1 za każdy sztandar ), i jak ta liczba w którymkolwiek momencie spadnie poniżej 1 na każdy pełny tysiąc pkt (czyli poniżej 2 pkt zazwyczaj ), to ta armia automatycznie przegrywa, tym więcej im wcześniej to nastąpiło. Nie powtarzaj błędu mojego znajomego gracza który zrobił kiedyś epic faila dając przeciwnikowi zwycięstwo w swojej pierwszej turze. A zaczynał .nie za bardzo rozumiem o co chodzi w
Cytuj:
d) na B&G maska w plecy (naliczyłem 4 breakpointy). Może sztandar na skullcrushery?
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
szczerze mówiąc to nie bardzo wiem jak ugryźć klocek HE, który ma warda 2+ na magię. Skullcrusherzy ani demon nic nie zrobią. Jedynie można by próbować szarżować rydwanami i chimerą. Ale chimera może spaść od ASF zanim cokolwiek zrobi, a rydwany jak nie połamią klocka w turze szarży to w następnej pewnie się zbrejkują. Poza tym oddział z tym sztandarem pewnie będzie miał jakiegoś zabijakę, który nabije kolejne rany.
Jestem ciekaw jak DoCh sobie z tym radzi
Jestem ciekaw jak DoCh sobie z tym radzi