1350 DoW na Arenę
1350 DoW na Arenę
Paymaster + koń, barding, h.armor, shield, lanca - 79 pkt
Wizard 1 lvl + 2 x DS - 110 pkt
Wizard 1 lvl + 2 x DS - 110 pkt
10 crossbowman - 80 pkt
10 crossbowman - 80 pkt
5 Light cav. (spears) - 60 pkt
7 Heavy cav. + FCG (z bardingami) - 192 pkt
5 Voland Venators - 195 pkt
10 Norse marauders + flail - 80 pkt
3 Ironguts + War Banner - 189 pkt
1 Maneater + brace of handguns - 90 pkt
Cannon - 85 pkt
Models: 58
Power Dices: 4
Dispel Dices: 4
Tak sobie zbalansowana armia. Myślę, że ma szanse powalczyć z każdym
4 DS i 4 DD dają odpowiednią ochronę magiczną na 2-3 tury, a że mamy czym uderzyć, w 3 turze powinniśmy być na wrogu.
Całkiem mocno strzelamy (20 kusz, cannon i handguny Maneatera)
Całkiem mocno bijemy (Ironguts z War Bannerem, 2 cięzkie jazdy z bohaterami, i jak się uda to Norse Marauders z 10A S5 jak wejdą w coś to trochę poszarpią)
Mamy się czym zastawiać (Lekka jazda i Maneater z stubbornem i sztandarem armii w okolicy...jak wejdzie w coś z boku, to na 2 tury to zablokuje)
Nad żadną armią nie mamy zdecydowanej przewagi, ale z każdą możemy powalczyć (including imperium na steam tanku, szczury na 3 magach, wampiry z Black Knightami i necrosami...tylko z WE będzie ciężko, ale kawalerie z dużym save powinny jakoś zawalczyć z driadami)
Wizard 1 lvl + 2 x DS - 110 pkt
Wizard 1 lvl + 2 x DS - 110 pkt
10 crossbowman - 80 pkt
10 crossbowman - 80 pkt
5 Light cav. (spears) - 60 pkt
7 Heavy cav. + FCG (z bardingami) - 192 pkt
5 Voland Venators - 195 pkt
10 Norse marauders + flail - 80 pkt
3 Ironguts + War Banner - 189 pkt
1 Maneater + brace of handguns - 90 pkt
Cannon - 85 pkt
Models: 58
Power Dices: 4
Dispel Dices: 4
Tak sobie zbalansowana armia. Myślę, że ma szanse powalczyć z każdym
4 DS i 4 DD dają odpowiednią ochronę magiczną na 2-3 tury, a że mamy czym uderzyć, w 3 turze powinniśmy być na wrogu.
Całkiem mocno strzelamy (20 kusz, cannon i handguny Maneatera)
Całkiem mocno bijemy (Ironguts z War Bannerem, 2 cięzkie jazdy z bohaterami, i jak się uda to Norse Marauders z 10A S5 jak wejdą w coś to trochę poszarpią)
Mamy się czym zastawiać (Lekka jazda i Maneater z stubbornem i sztandarem armii w okolicy...jak wejdzie w coś z boku, to na 2 tury to zablokuje)
Nad żadną armią nie mamy zdecydowanej przewagi, ale z każdą możemy powalczyć (including imperium na steam tanku, szczury na 3 magach, wampiry z Black Knightami i necrosami...tylko z WE będzie ciężko, ale kawalerie z dużym save powinny jakoś zawalczyć z driadami)
No więc od początku:
jak dla mnie 4DD i 4 scrolle to chyba za dużo. Z tego co wiem na arenie jest ograniczenie do 4lv magii, więc wydaje mi się, że jeden caddy by wystarczył. Na przykładzie wczorajszego turnieju na zasadach areny: trafiłem na 2 necrosów z boundem, ale w drugiej bitwie na caddiego generała i priesta +wizarda, jeden caddy w zupełności mi wystarczył.
A za punkty z tego caddiego wsadź capitana na pegazie z Pike of Remas. To Ci się może bardzo przydać.
Ja bym dopłacił 3 punkty i zamiast dawać 3 Irongutom Sztandar z Warbannerem, dałbym po prostu 4 Ironguta. Jak ci zginie jeden, to dwóch już raczej dużo nie zrobi... A tak zawsze ci zostanie 3, którzy mogą złamać piechotę...
Maneaterówi bym zmienił Handguny na Great Weapon...
Wywaliłbym norse maruderów, za nich zaoszczędziłbyś punkty na właśnie capitana na pegazie, jeszcze jednego volanda, dodatkowego ironguta.
Tak ja bym to widział![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
jak dla mnie 4DD i 4 scrolle to chyba za dużo. Z tego co wiem na arenie jest ograniczenie do 4lv magii, więc wydaje mi się, że jeden caddy by wystarczył. Na przykładzie wczorajszego turnieju na zasadach areny: trafiłem na 2 necrosów z boundem, ale w drugiej bitwie na caddiego generała i priesta +wizarda, jeden caddy w zupełności mi wystarczył.
A za punkty z tego caddiego wsadź capitana na pegazie z Pike of Remas. To Ci się może bardzo przydać.
Ja bym dopłacił 3 punkty i zamiast dawać 3 Irongutom Sztandar z Warbannerem, dałbym po prostu 4 Ironguta. Jak ci zginie jeden, to dwóch już raczej dużo nie zrobi... A tak zawsze ci zostanie 3, którzy mogą złamać piechotę...
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Maneaterówi bym zmienił Handguny na Great Weapon...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wywaliłbym norse maruderów, za nich zaoszczędziłbyś punkty na właśnie capitana na pegazie, jeszcze jednego volanda, dodatkowego ironguta.
Tak ja bym to widział
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bum...!
Lepiej za dużo, niż za małoHusiat pisze:No więc od początku:
jak dla mnie 4DD i 4 scrolle to chyba za dużo. Z tego co wiem na arenie jest ograniczenie do 4lv magii, więc wydaje mi się, że jeden caddy by wystarczył. Na przykładzie wczorajszego turnieju na zasadach areny: trafiłem na 2 necrosów z boundem, ale w drugiej bitwie na caddiego generała i priesta +wizarda, jeden caddy w zupełności mi wystarczył.
A za punkty z tego caddiego wsadź capitana na pegazie z Pike of Remas. To Ci się może bardzo przydać.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To do rozważenia (choć cieżkie, bo rozpiska wymaksowana i ciężko o 3 pktJa bym dopłacił 3 punkty i zamiast dawać 3 Irongutom Sztandar z Warbannerem, dałbym po prostu 4 Ironguta. Jak ci zginie jeden, to dwóch już raczej dużo nie zrobi... A tak zawsze ci zostanie 3, którzy mogą złamać piechotę...![]()
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak mam model z T4 3W prawie bez save, który jak wyjdzie na część armii strzelających to od razu zginie, to przymajniej chce, żeby mógł odpalić z tych handgunów. A jak mu się uda strzelić 2-3 razy to miód (3+, 3+ bez save w lekką jazdę np.). Poza tym, jak wejdzie do CC, to ma 5A S5, które nie biją ostatnie. Na piechotę lepiej niż 4A S7 bijące ostatnie.Maneaterówi bym zmienił Handguny na Great Weapon...
Pozatym, plan jest taki: chowam go za gorką, wychodzę i wale w ratlinga (3+, 3+, no save). Potem zginę, ale punktowo wymiana tylko trochę nieopłacalna, a taktycznie bardzo. Z dwurakiem się zesram a nic nie zrobie z połową armii.
Mam generała z Ld7, więc armie dobrałem tak, by kluczowe oddziały miały Ld 8. Norse marauders są po to, żeby chronić magów przed jakimś głupim terrorem, czy strzałem z screaming skull catapult. Dodatkowo dają mi pewnośc, że coś do armi strzelającej dojdzie i nie spanikuje.Wywaliłbym norse maruderów, za nich zaoszczędziłbyś punkty na właśnie capitana na pegazie, jeszcze jednego volanda, dodatkowego ironguta.
Tak ja bym to widział
A poza tym, jak wejdą w jakiś strzelców/lekkie oddziały, albo w coś cieższego, co nieopatrznie napatoczylo się na Maneatera, to rozszarpią (frenzy - 10 ataków jak jestem w 2 szeregach (a nie muszę być:) ), WS4, flail - S5, I4). Poza tym, to oddział który mieli na proszek, jakieś upierdliwe flankujące slavey, czy gnoblary, czy zombie/szkielety.
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
hmm... jeśli upierasz się przy 4scrollach, to może jednak spróbować dać obu magom 2lvl? na turnieju trafisz na różne armie, mogą być i takie, które będą miały słaby magiczny defens. wiem, że to aż 70pkt, ale może być miłym dodatkiem do reszty. ale z drugiej strony - faktycznie ciężko cokolwiek wywalić by znależć na to punkty.
a propos Pike of Remas - przedmioty magiczne dla DoW są dopuszczone na turniejach?
a propos Pike of Remas - przedmioty magiczne dla DoW są dopuszczone na turniejach?
Kombinowałem z tymi 2-gimi levelami, ale to sie nie spłaci....GreatTaurus pisze:hmm... jeśli upierasz się przy 4scrollach, to może jednak spróbować dać obu magom 2lvl? na turnieju trafisz na różne armie, mogą być i takie, które będą miały słaby magiczny defens. wiem, że to aż 70pkt, ale może być miłym dodatkiem do reszty. ale z drugiej strony - faktycznie ciężko cokolwiek wywalić by znależć na to punkty.
a propos Pike of Remas - przedmioty magiczne dla DoW są dopuszczone na turniejach?
Mam 6 kości, muszę wylosować dobre czary, i mogę rzucić maksymalnie 3 czary na ture (3 kości + 2 kości + 1 kość) z czego 1-2 wyjdą. To dobre jak się ma dobre, tanie pierwsze czary i jakiś bound spell (np. magia nekromantyczna, albo DE z +1 to cast). Dla mnie wszystkie atrakcyjne 1-sze czary wychodzą na 5+. Poza tym, muszę się narażać magami (w tym generałem), żeby mieć zasięg.
Mając 4 kości rzucam D6 S4 (D6 S6 na undeady) dwa razy na ture, statystycznie zawsze mi wychodzi, i przeciwnik z jednym caddym jest bez scrolli w 3 turze albo zaczynam go kąsać (słabo, ale zawsze jakoś).
A tak..magowie to obrońcy, i mają powstrzymać magię wroga, a na to są wystarczająco dobrzy.
Przedmioty są dozwolone na niektórcy turniejach. Np na Bazyliszku (na Arenie pewnie też, ale to jest up to Rusinek)
Mam dla ciebie dwie propozycje rozpisek:
Albo daejsz na obu magach 2lv, a na jednym zamiast scrolla Book of Mage, wtedy masz automatycznie 3 małe pociski na ture, każdy na dwóch kostkach. I to jest naprawdę mocne.
Albo daj jednego caddiego i capitana z piką na pegazie, wtedy bretka, vc i inne kawaleryjskie armie mają z tobą bardzo duże problemy.
A jak są ograniczenia do 4lv, to skavy nie moga mieć 3 elektryków
Jak amsz 2 irongutów z warbannerem, to oni już nie mają impactów. A trzech to +3 impacty z siłą 4 zazwyczaj. To lepsze niż +2 do CR na starcie.
Możesz zostawić tych maruderów, ale M4 może spowolnić twoją armię...![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Albo daejsz na obu magach 2lv, a na jednym zamiast scrolla Book of Mage, wtedy masz automatycznie 3 małe pociski na ture, każdy na dwóch kostkach. I to jest naprawdę mocne.
Albo daj jednego caddiego i capitana z piką na pegazie, wtedy bretka, vc i inne kawaleryjskie armie mają z tobą bardzo duże problemy.
A jak są ograniczenia do 4lv, to skavy nie moga mieć 3 elektryków
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak amsz 2 irongutów z warbannerem, to oni już nie mają impactów. A trzech to +3 impacty z siłą 4 zazwyczaj. To lepsze niż +2 do CR na starcie.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Możesz zostawić tych maruderów, ale M4 może spowolnić twoją armię...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Bum...!
A przypadkiem jak mu się wykupi sprzęt to nie staje się 2lv magiem?
Bo inaczej ich nie widzę jak bez wyposażenia...
Ale skoro tak się boisz magii to OK. Tylko że mówię Ci: na dwóch magów obowiązkowo 2 lv i na jednym książka, wtedy z automatu masz trzy małe pociski, a może być i tak że lepsze czary wylosujesz![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Bo inaczej ich nie widzę jak bez wyposażenia...
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ale skoro tak się boisz magii to OK. Tylko że mówię Ci: na dwóch magów obowiązkowo 2 lv i na jednym książka, wtedy z automatu masz trzy małe pociski, a może być i tak że lepsze czary wylosujesz
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bum...!
Weź Shino tak nie kozacz, bo się wszyscy zlękną.Shino pisze:przykro mi, ze nie widzisz.... a jestes w stanie uwierzyc na slowo, ze ich widac?Husiat pisze:A przypadkiem jak mu się wykupi sprzęt to nie staje się 2lv magiem?![]()
Bo inaczej ich nie widzę jak bez wyposażenia...![]()
Husiat: Daje 2lvl, 1 lvl, 1 lvl a tymi 1 lvlowcami nawala z tokenów (takie gorsze pół powerstony)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/55/10873.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/46/9113.jpg)
Tak wiem.
Ale wydaję mi się że 2x1lv +2lv to nie to samo co 3x2lv i że nie jest to już aż tak mocne. Nie grałem jeszcze ze skavenami na takiej elektrowni, ale skoro już mają zostać dwaj caddy, to chociaż daj im te 2lv książkę i 3 scrolle. Wtedy są mocni.
Wywal maruderów i wstaw za nich 4 ironguta, muzyka do nich, zdejmij z nich warbanner, volandów zwiększ o jednego lub dwóch, daj 2lv na magach.
Ale wydaję mi się że 2x1lv +2lv to nie to samo co 3x2lv i że nie jest to już aż tak mocne. Nie grałem jeszcze ze skavenami na takiej elektrowni, ale skoro już mają zostać dwaj caddy, to chociaż daj im te 2lv książkę i 3 scrolle. Wtedy są mocni.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Wywal maruderów i wstaw za nich 4 ironguta, muzyka do nich, zdejmij z nich warbanner, volandów zwiększ o jednego lub dwóch, daj 2lv na magach.
Bum...!
Maciek chyba Ci odpisal co mysli o Twoich pomyslach , wiec nie marudz i nie powtarzaj sie Husiat. Rozpa mi sie podoba przyznam szczerze. Ten maneater z handgunami to calkiem niezla opcja. 5 atakow s5 w walce wrecz tez slabe nie jest. Nie myslales zeby norsmenow zamienic na jeszcze jedna 10tke kusznikow ? Czy jednak boisz sie panik i chcesz miec tych caddych bezpiecznych? Szkoda , ze magowie nie maja 2 leveli ,ale rzeczywiscie widze , ze nie ma za co ich wstawic... Tak spojrzalem na koszt pktowy Volandow - moze za ich 5tke wstawic kolejna 10tke kawy? (wiem , ze volandzi maja sile 6 w szarzy i 1 atak wiecej volanda , ale za to masz dodatkowo 5 kawy)
Voland ma w sumie 3A czyli 2A więcej. No i WSkę wyższą i T wyższe i 2W.Ziemko pisze:(wiem , ze volandzi maja sile 6 w szarzy i 1 atak wiecej volanda , ale za to masz dodatkowo 5 kawy)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
IMO brak pike of remas, jeśli przedmioty są dopuszczone. No i te 4 scrolle to dość złudne zabezpieczenie, bo one się szybko kończą a z 4 DD ciężko się stopuje szczury.
Poza tym miła dość zbalansowana rozpiska. No i niepozorna.
![Obrazek](http://img.userbars.pl/55/10873.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/46/9113.jpg)
Od championa ma 1 wiecej atak , bo kawa za 192 miala championa. 10 ciezkiej kawy z FCG w DoW kosztuje tylko 192 pkty?
19 za ludka +2 za barding na ludku. I 15 za muzyka/sztandar/championa.Ziemko pisze:Od championa ma 1 wiecej atak , bo kawa za 192 miala championa. 10 ciezkiej kawy z FCG w DoW kosztuje tylko 192 pkty?
W rozpie masz 192 za 7 z fcg i bardingiem 21*7+45=192. Mają wounda więcej i na tym kończą się zalety tej kawy, chociaż ja bym ani muzyka ani championa po takim koszcie nie brał. 10 ze sztandarem: 225. Tylko, że to nie żaden szał, a tacy volandzi to już elegancko biją.
![Obrazek](http://img.userbars.pl/55/10873.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/46/9113.jpg)
To niestety jest 7 kawalerii w której już jest FCG (a nie 3 modele dodatkowo)Ziemko pisze:Od championa ma 1 wiecej atak , bo kawa za 192 miala championa. 10 ciezkiej kawy z FCG w DoW kosztuje tylko 192 pkty?
Za małe punkty, żeby nabijać +1CR 5 modelami z tyłu za ponad 20 pkt każdy. Ta kawaleria i tak ma kopa (umiarkowanego, ale przez nieelitarne jednostki wroga przebija się wszystkie) bo ma dodatkowe 2A S6 Paymastera i +1CR właśnie za niego. A jest ich 7, żeby za szybko Look-out-sir nie zniknął.
A Volandzi lepsi właśnie dzięki S6 - na Steam Tanka muszę mieć coś z duża siłą (z szarży zadają mu 1-3 rany, 1-3 rany działo, 1-3 rany Ironguci i jakoś leci).
Prawie każdy klocek zatrzyma z przerzutem brejka. CO druga kawalerię jak wejdzie z boku. No, a jaki fajny w strzelaniu. W lekkie rzeczy 2 strzały 3+,3+ i efektywny zasięg 30". Magom nie wolno wychodzić z oddziałów, gdy on się czai z tyłu.Ten maneater z handgunami to calkiem niezla opcja. 5 atakow s5 w walce wrecz tez slabe nie jest
Właśnie, boje się o magów. Wiesz, byle Tunneling Team, byle salwa wroga (wystarczy zabic 3 modele z T3) i fruuu....mam wszystkie dispel scrolle za stołem. poza tym...ciężko ustawić 30 kuszników tak by efektywnie strzelaliNie myslales zeby norsmenow zamienic na jeszcze jedna 10tke kusznikow ? Czy jednak boisz sie panik i chcesz miec tych caddych bezpiecznych?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ok jesli jest ich 7 to zdecydowanie Volandzi sa lepsza opcja. Odnosnie ustawienia kusznikow to wsyzstko zalezy od terenu , bo jak trafisz gorke to bez problemu da rade ich ustawic. Jednak ld 7 szalu nie robi , a odpornosc na psychologie w przypadku norsmenow sie przyda.
Mam nadzieje , ze zagrasz ta rozpa i pokazesz , ze DoW tez da rade wygrywac...
Mam nadzieje , ze zagrasz ta rozpa i pokazesz , ze DoW tez da rade wygrywac...