Świdnicki Spacerek III - 2600 - 20.07. - Świdnik k. Lublina
Re: Świdnicki Spacerek III - 2600 - 20.07. - Świdnik k. Lubl
Ja proponuje zmienić zasady dotyczące speciali - tamte były pisane pod stare podręczniki, a valkia jest już chyba nowa.
W ogóle te zasady są przeterminowane. Look-outy od gatewaya na przykład. Thoreka też bym uwolnił, odkąd weszła errata że przerzut ma jednorazowy to nie jest aż taki dobry. Natomiast zbanowałbym Teclisa. 8 czarów wybieranych przed każdą bitwą to lekka przesada. Valkia nie wiem jak teraz działa, ale raczej jest kiepska. Tetto'eko do zbanowania. W imperium jest też jakiś bohater który się wskrzesza po smierci ale nie wiem jak on się nazywa.
Valten przegięty w ktorejkolwiek opcji ? Toż to koleżka jeżdzący konno, nie namiesza zbyt wiele podczas bitwy, co innego jakby mógł się chować w oddziałach i latał. Tak jak valkia, ale tą dla odmiany da się zabić. Karla też.Tocz pisze:a ja proponuje usunąć speciali bo naprawde niektórzy są gięci a niebanowani (np. karl franz [emp], valten 2 lub 3 [emp])
Kamil.Sz pisze:Zgadzam się. Warto by przećwiczyć ten format wydaje się sensowny.
za, w końcu pewnie to będzie na masterach siepane, więc warto by obaczyć co to! a nawet mi VC nie przycięli mocno
a tak nawiasem proszę oto tradycja głupich i nic nie wnoszących linków mających zachęcać graczy do hejta na moją osobę i wciskania mi masek :*
http://www.youtube.com/watch?v=iMTNT_BzkdA
a raz kozia smierć niech będzie. zatem gramy 3 bitwy z niżej opisanymi scenariuszami.
Scenariusze - zasady
Blood & Glory
Breaking Point dla formatów PKS to 3.
Wynik starcia liczony jest w następujący sposób:
• Jeżeli któraś z armii zostanie sprowadzona do swojego „Breaking Point”,
z końcem tej fazy uznaje się ją jako przegraną. Zwycięzca otrzymuje
20 punktów, od których odejmuje się po 1 punkcie za każdy stracony
w trakcie bitwy własny „Fortitude Point”. Minimalny wynik to 16:4.
• Jeżeli żadna armia do końca bitwy nie zostanie sprowadzona do swojego „Breaking Point” lub obie armie
zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem,
W takiej sytuacji obie armie otrzymują po 10 punktów. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę
„Fortitude Points” straconych przez obu graczy,
na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
Przykład: Armia X straciła 4 punkty odporności, armia Y straciła
1 punkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Meeting Engagement
W trakcie wystawiania jednostek, pomija się zasadę rezerw. Także wszystkie oddziały danej armii
wystawiane są w tym samym czasie.
Oddziały uciekające lub sprowadzone do 25% pierwotnego stanu na koniec bitwy warte są połowę swojej
wartości punktowe przy podliczaniu wyniku bitwy. Progi punktowe określa organizator.
Battleline
Oddziały uciekające lub sprowadzone do 25% pierwotnego stanu na koniec bitwy warte są połowę swojej
wartości punktowe przy podliczaniu wyniku bitwy. Progi punktowe określa organizator.
Radzę poczytać w podęczniku o w/w scenariuszach zwłaszcza o Blood and Glory (Krew i Chwała) bo trzeba przy projektowaniu rozpiski wziąść pewne rzeczy pod uwagę.
Kolejność rozgrywania scenariuszy jak powyżej.
Blood and Glory
Meeting Engagement
Battleline
Scenariusze - zasady
Blood & Glory
Breaking Point dla formatów PKS to 3.
Wynik starcia liczony jest w następujący sposób:
• Jeżeli któraś z armii zostanie sprowadzona do swojego „Breaking Point”,
z końcem tej fazy uznaje się ją jako przegraną. Zwycięzca otrzymuje
20 punktów, od których odejmuje się po 1 punkcie za każdy stracony
w trakcie bitwy własny „Fortitude Point”. Minimalny wynik to 16:4.
• Jeżeli żadna armia do końca bitwy nie zostanie sprowadzona do swojego „Breaking Point” lub obie armie
zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem,
W takiej sytuacji obie armie otrzymują po 10 punktów. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę
„Fortitude Points” straconych przez obu graczy,
na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
Przykład: Armia X straciła 4 punkty odporności, armia Y straciła
1 punkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Meeting Engagement
W trakcie wystawiania jednostek, pomija się zasadę rezerw. Także wszystkie oddziały danej armii
wystawiane są w tym samym czasie.
Oddziały uciekające lub sprowadzone do 25% pierwotnego stanu na koniec bitwy warte są połowę swojej
wartości punktowe przy podliczaniu wyniku bitwy. Progi punktowe określa organizator.
Battleline
Oddziały uciekające lub sprowadzone do 25% pierwotnego stanu na koniec bitwy warte są połowę swojej
wartości punktowe przy podliczaniu wyniku bitwy. Progi punktowe określa organizator.
Radzę poczytać w podęczniku o w/w scenariuszach zwłaszcza o Blood and Glory (Krew i Chwała) bo trzeba przy projektowaniu rozpiski wziąść pewne rzeczy pod uwagę.
Kolejność rozgrywania scenariuszy jak powyżej.
Blood and Glory
Meeting Engagement
Battleline
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
mogę wystawić valtena w empire?
Zasady kompozycji armii
1. PKS jest przewidziany do rozgrywania bitew w przedziale pkt od 2200 do 2600 punktów na stronę.
2. Wszyscy sztandarowi armii, bez względu na zasady z podręcznika, mają dostęp do wyposażenia,
na tych samych zasadach co odpowiadający im bohaterowie nie będący sztandarowymi.
3. Maksymalny koszt pojedynczego oddziału to 25% całej armii, wliczając w to koszt grupy
dowodzenia, magiczne przedmioty czy wykupione wzmocnienia.
4. Armia może wystawić maksymalnie 4 machiny bojowe, które zadają k6 ran (w tym dla „big hit’a”).
Ograniczenie nie dotyczy innych machin.
5. Dopuszcza się wystawienie bohaterów imiennych z aktualnych podręczników armijnych,
z uwzględnieniem pozostałych zasad z tego dokumentu.
6. Armia poddana modyfikatorom do formatu punktowego wystawia się zgodnie z tym formatem bez
modyfikacji. Przykładowo, armie na 2400 punktów, otrzymujące modyfikację o +/- 100 punktów
(czyli odpowiednio 2500 lub 2300 punktów) nadal podlegają limitom 600 punktów na lordów,
wymogowi minimum 600 punktów na jednostki podstawowe itd.
tak wklejam żebyście zwrócili dokładnie uwagę na punkt numer 6 bo już jedna rozpiska z za małą ilością core przyszła.
pozdrawiam i do zobaczenia w sobotę
1. PKS jest przewidziany do rozgrywania bitew w przedziale pkt od 2200 do 2600 punktów na stronę.
2. Wszyscy sztandarowi armii, bez względu na zasady z podręcznika, mają dostęp do wyposażenia,
na tych samych zasadach co odpowiadający im bohaterowie nie będący sztandarowymi.
3. Maksymalny koszt pojedynczego oddziału to 25% całej armii, wliczając w to koszt grupy
dowodzenia, magiczne przedmioty czy wykupione wzmocnienia.
4. Armia może wystawić maksymalnie 4 machiny bojowe, które zadają k6 ran (w tym dla „big hit’a”).
Ograniczenie nie dotyczy innych machin.
5. Dopuszcza się wystawienie bohaterów imiennych z aktualnych podręczników armijnych,
z uwzględnieniem pozostałych zasad z tego dokumentu.
6. Armia poddana modyfikatorom do formatu punktowego wystawia się zgodnie z tym formatem bez
modyfikacji. Przykładowo, armie na 2400 punktów, otrzymujące modyfikację o +/- 100 punktów
(czyli odpowiednio 2500 lub 2300 punktów) nadal podlegają limitom 600 punktów na lordów,
wymogowi minimum 600 punktów na jednostki podstawowe itd.
tak wklejam żebyście zwrócili dokładnie uwagę na punkt numer 6 bo już jedna rozpiska z za małą ilością core przyszła.
pozdrawiam i do zobaczenia w sobotę