Świdnicki Spacerek III - 2600 - 20.07. - Świdnik k. Lublina

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
szeszej
Falubaz
Posty: 1024
Lokalizacja: Świdnik/Lublin

Re: Świdnicki Spacerek III - 2600 - 20.07. - Świdnik k. Lubl

Post autor: szeszej »

Ja proponuje zmienić zasady dotyczące speciali - tamte były pisane pod stare podręczniki, a valkia jest już chyba nowa.

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

a ja proponuje usunąć speciali bo naprawde niektórzy są gięci a niebanowani (np. karl franz [emp], valten 2 lub 3 [emp])

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

W ogóle te zasady są przeterminowane. Look-outy od gatewaya na przykład. Thoreka też bym uwolnił, odkąd weszła errata że przerzut ma jednorazowy to nie jest aż taki dobry. Natomiast zbanowałbym Teclisa. 8 czarów wybieranych przed każdą bitwą to lekka przesada. Valkia nie wiem jak teraz działa, ale raczej jest kiepska. Tetto'eko do zbanowania. W imperium jest też jakiś bohater który się wskrzesza po smierci ale nie wiem jak on się nazywa.
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Tocz pisze:a ja proponuje usunąć speciali bo naprawde niektórzy są gięci a niebanowani (np. karl franz [emp], valten 2 lub 3 [emp])
Valten przegięty w ktorejkolwiek opcji ? Toż to koleżka jeżdzący konno, nie namiesza zbyt wiele podczas bitwy, co innego jakby mógł się chować w oddziałach i latał. Tak jak valkia, ale tą dla odmiany da się zabić. Karla też. :wink:
http://czopekblog.blogspot.com/
Kordelas pisze: Fluff nie wybacza.

xlakos
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świdnik k. Lublina

Post autor: xlakos »

Nie wiem, nie orientuje sie, zarobiony jestem. :) pozniej popatrze.

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

przypominam i zaznaczam co do Teclisa że po jednym z każdego lore musi być

xlakos
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świdnik k. Lublina

Post autor: xlakos »

ok w związku z tym, że zasady PKS zostały juz skończone mam propozycję żeby ten turniej odbył sie na tych zasadach. przyjżałem się temu i wygląda to dość sensownie, a jak będzie to jak zwykle wyjdzie w praniu...
co myślicie?

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Zgadzam się. Warto by przećwiczyć ten format wydaje się sensowny.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

Kamil.Sz pisze:Zgadzam się. Warto by przećwiczyć ten format wydaje się sensowny.

za, w końcu pewnie to będzie na masterach siepane, więc warto by obaczyć co to! a nawet mi VC nie przycięli mocno :mrgreen:

a tak nawiasem proszę oto tradycja głupich i nic nie wnoszących linków mających zachęcać graczy do hejta na moją osobę i wciskania mi masek :*

http://www.youtube.com/watch?v=iMTNT_BzkdA

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Dla mnie każdy format jest dobry. Ale jak już podejmiesz jakąś decyzję to zmodyfikuj pierwszy post tak żeby było wiadomo :wink:
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

xlakos
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świdnik k. Lublina

Post autor: xlakos »

w takim razie jedziemy pksem

Awatar użytkownika
X.Maciek
Falubaz
Posty: 1444
Lokalizacja: Lubelskie Stowarzyszenie Gier Bitewnych "Moria"

Post autor: X.Maciek »

Jaka będzie kolejność scenariuszy? I czy w ogóle je gramy?
"Armia baranów dowodzona przez lwa jest silniejsza niż armia lwów dowodzona przez barana"

Obrazek

xlakos
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świdnik k. Lublina

Post autor: xlakos »

wciąz o tym myślę. z jednej strony nie ma to jak zwykła bitewka. ale z drugiej to jakis powiew świerzości no i skoro piszą że ma to równierz wpływ na balans...

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

bierz scenariusze...spróbujmy... :*

xlakos
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świdnik k. Lublina

Post autor: xlakos »

a raz kozia smierć niech będzie. zatem gramy 3 bitwy z niżej opisanymi scenariuszami.

Scenariusze - zasady

Blood & Glory
Breaking Point dla formatów PKS to 3.
Wynik starcia liczony jest w następujący sposób:
• Jeżeli któraś z armii zostanie sprowadzona do swojego „Breaking Point”,
z końcem tej fazy uznaje się ją jako przegraną. Zwycięzca otrzymuje
20 punktów, od których odejmuje się po 1 punkcie za każdy stracony
w trakcie bitwy własny „Fortitude Point”. Minimalny wynik to 16:4.
• Jeżeli żadna armia do końca bitwy nie zostanie sprowadzona do swojego „Breaking Point” lub obie armie
zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem,
W takiej sytuacji obie armie otrzymują po 10 punktów. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę
„Fortitude Points” straconych przez obu graczy,
na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
Przykład: Armia X straciła 4 punkty odporności, armia Y straciła
1 punkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).

Meeting Engagement
W trakcie wystawiania jednostek, pomija się zasadę rezerw. Także wszystkie oddziały danej armii
wystawiane są w tym samym czasie.
Oddziały uciekające lub sprowadzone do 25% pierwotnego stanu na koniec bitwy warte są połowę swojej
wartości punktowe przy podliczaniu wyniku bitwy. Progi punktowe określa organizator.

Battleline
Oddziały uciekające lub sprowadzone do 25% pierwotnego stanu na koniec bitwy warte są połowę swojej
wartości punktowe przy podliczaniu wyniku bitwy. Progi punktowe określa organizator.

Radzę poczytać w podęczniku o w/w scenariuszach zwłaszcza o Blood and Glory (Krew i Chwała) bo trzeba przy projektowaniu rozpiski wziąść pewne rzeczy pod uwagę.

Kolejność rozgrywania scenariuszy jak powyżej.
Blood and Glory
Meeting Engagement
Battleline

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

mogę wystawić valtena w empire?

xlakos
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świdnik k. Lublina

Post autor: xlakos »

Zobacz pks i jesli tam nic nie pisze to mozesz

xlakos
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świdnik k. Lublina

Post autor: xlakos »

Zasady kompozycji armii
1. PKS jest przewidziany do rozgrywania bitew w przedziale pkt od 2200 do 2600 punktów na stronę.
2. Wszyscy sztandarowi armii, bez względu na zasady z podręcznika, mają dostęp do wyposażenia,
na tych samych zasadach co odpowiadający im bohaterowie nie będący sztandarowymi.
3. Maksymalny koszt pojedynczego oddziału to 25% całej armii, wliczając w to koszt grupy
dowodzenia, magiczne przedmioty czy wykupione wzmocnienia.
4. Armia może wystawić maksymalnie 4 machiny bojowe, które zadają k6 ran (w tym dla „big hit’a”).
Ograniczenie nie dotyczy innych machin.
5. Dopuszcza się wystawienie bohaterów imiennych z aktualnych podręczników armijnych,
z uwzględnieniem pozostałych zasad z tego dokumentu.
6. Armia poddana modyfikatorom do formatu punktowego wystawia się zgodnie z tym formatem bez
modyfikacji. Przykładowo, armie na 2400 punktów, otrzymujące modyfikację o +/- 100 punktów
(czyli odpowiednio 2500 lub 2300 punktów) nadal podlegają limitom 600 punktów na lordów,
wymogowi minimum 600 punktów na jednostki podstawowe itd.


tak wklejam żebyście zwrócili dokładnie uwagę na punkt numer 6 bo już jedna rozpiska z za małą ilością core przyszła.
pozdrawiam i do zobaczenia w sobotę

xlakos
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świdnik k. Lublina

Post autor: xlakos »

3 godziny 19 minut do końca rozpisek!!

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ugabuga!

ODPOWIEDZ