przyjmę zakładDębek pisze:BTW ciekaw jestem ile bestie i WE mają ciężkich parringów, ale takich, gdzie od począdku walczą o remis unikając walki na ile to możliwe. Ciekawe czy więcej niż Breta lub Krasie. Założe się, że wychodzi podobnie.
Bestie – bo jest ich za dużo, są dość szybkie, T4.
Bretonnia – bo jest za szybka i zbyt opancerzona, ciężko wyjąć punkty
Chadecja – paniki, duże placki, kadai, tauruk
DE – magia i kowboje na pegazach
Demony – za szybkie i za twarde
Imperium – as 1+ - kowboje na pegazach + czołgi
HE – banner na WL = unit nie do ściągnięcia (ataki w Cc są magiczne, hoda nie zadziała a ściągnąć 30 modeli z AS3+ jest niewykonalne), feniksy - jak smoki – szybkie, twarde, zjadają w WE wszystko
Ogry – nie da się ściągnąć irongutów, mounfangi to problem - podobnie jest jak z bretką - może gorszy save ale 3x więcej ran
SK – masa + SB, 13 – na euro nie jest tak źle, na PKS WE tracą punkty, szczurki zyskują doomrocket.
VC – ilości nie do zastrzelenia, 2x grube – nic się z tym nie zrobi - VC jadą jak po swoje
WOC – twarde rydwany, niezabijalni kowboje, jurki…
11 z 16.
Zostaje mirror, DF, OG, LIZ i TK – gdzie o żadnej z tych armii nie można powiedzieć że jest z nią jakoś szczególnie do przodu.