Pytania ogólne v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Re: Pytania ogólne v 2.0

Post autor: Marks »

:D - szkielet
8) - banshee
:twisted: - przeciwnik



:twisted:
:D :D :D
8) 8) :D

Command group Szkieletów jest z przodu, formacja - po 3 w szeregu, Banshetki są w drugim rzędzie. Nie mają kontaktu b2b, czy mogą krzyczeć do przeciwnika bez zrobienia make waya, biorąc pod uwagę ten fragmenty?

Q:If a Tomb Banshee wishes to use her Ghostly Howl attack in close
combat, does this have to be targeted against an enemy unit that the
Tomb Banshee model is in base contact with? (p31)
A: Yes.

Według mnie intencja tego fragmentu FAQ jest taka, że Banshee może krzyczeć tylko do swojego combatu. Jest też inny fragment FAQ, który głosi, że Banshee MOŻE krzyczeć do combatu, w który sama nie jest zaangażowana. Problem jest taki, jak to zaangażowanie rozumieć - bo jeśli chodzi o samą walkę - to zaangażowana jest, bo bić z drugiego szeregu może, natomiast jeśli chodzi o reform, to można spokojnie pominąć jej zaangażowanie i zreformować się w jedną kreskę wyłączając ją z combatu, bo zasada przy reformie mówi, że supporty nie liczą się jako "modele walczące", których przy refie nie możemy ruszyć.

2. Jak to jest z terrorem Banshetek będących w unicie Szkieli? Kiedy przeciwnik testuje ten terror?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

1) skoro baski si enie stykaja z przeciwnikiem to nie moga krzyczec. FAQ tu jest jasny

2) jak zawsze. przed reakcja na szarze.

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Jak to jest w końcu z tymi podstawkami pod DE Pegazy. Gdzie jest napisane, kiedy gramy 50x50 a kiedy 40x40. To jest MEGA różnica czy PoK styka się z 2 Mournami czy 3. Pytam bo w Poznaniu widziałem i "pięćdziesiątki" i "czterdziestki".

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

Morathi jest na 50 wiec chyba Pok też
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Paraszczak pisze:Jak to jest w końcu z tymi podstawkami pod DE Pegazy. Gdzie jest napisane, kiedy gramy 50x50 a kiedy 40x40. To jest MEGA różnica czy PoK styka się z 2 Mournami czy 3. Pytam bo w Poznaniu widziałem i "pięćdziesiątki" i "czterdziestki".
u nas gramy na najnowsze podstawki pod dany model.

najnowszy do de jest repack morathi, wiec w de pegazy sa na 50tkach.

ironhead
Chuck Norris
Posty: 458

Post autor: ironhead »

Sytuacja: oba oddziały czerwone deklarują szarżę na oddział zielony, który robi hold. Kółko to impas.

Jak powinno zostać rozegrane dostawienie szarżujących i domykanie drzwi ?
Trzeba zaznaczyć, że oddział zielony domykając drzwi do większego czerwonego zmienia strefę dla czerwonego mniejszego (z boku na przód).

Obrazek

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Strefy ustalasz przed rzutam na szarżę.

ironhead
Chuck Norris
Posty: 458

Post autor: ironhead »

Ok, dziękuję. To jeszcze jedno pytanie:

Czy jest możliwa szarsza oddziału czerwonego tylko na jeden z oddziałów zielonych ?
Czy też jeśli czerwony chce szarżować to musi na obie jednostki, gdyż za pomocą manewrów dozwolonych w szarży nie da rady dotknąć szarżowanego oddziału bez dotknięcia drugiego oddziału zielonego (S.18 Charging more than one unit) ?

Obrazek
Ostatnio zmieniony 8 lip 2013, o 20:12 przez ironhead, łącznie zmieniany 1 raz.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

jeden z zielonych unitow musi sie dostawic do czerwonego na zasadzie, ze musi (nie pameitam jak to sie zwie w booku). jak nie moze bo haczy o drugi zielony odzial to wtedy szarza na unity zielone jest niemozliwa
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ironhead
Chuck Norris
Posty: 458

Post autor: ironhead »

Troszeczkę o co innego mi chodzi. Poprawiłem obrazek - odsunąłem zielone oddziały od siebie tak, że jeśli domykałyby drzwi, to nie kolidują ze sobą. Pytanie moje to: czy oddział czerwony jeśli chce szarżować to musi oddziały ? Czy też może tylko na jeden z nich ?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

masz możliwość zaszarżowania tylko 1 oddziału legalnie to to robisz
generalnie szarża na oba oddziały jest dosyć sporadyczną sytuacją
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Rozumiem, że cel dla Cursed Book od VC wybieram po rzuceniu na tabelkę z czarami?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Banshe z oddzialu wraitow tez ma kezyk czy tylko jako pojedynczy bohater?
Ostatnio zmieniony 9 lip 2013, o 00:08 przez Fuxiorr, łącznie zmieniany 1 raz.
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

Oczywiscie ze z wraithow tez kSZyczy ;)

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Chester22 pisze:Oczywiscie ze z wraithow tez kSZyczy ;)
Ok dzieki. Oj napiszalem sz zamiast rz :P
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Marks pisze:Rozumiem, że cel dla Cursed Book od VC wybieram po rzuceniu na tabelkę z czarami?
Tak, kolejnosc jest w ab, kostki, tabela, cel, dispel
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Czy scoutem można wejść do domku?

Deptanie działa normalnie w budynku?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Marks pisze:1 Czy scoutem można wejść do domku?

2 Deptanie działa normalnie w budynku?
1 tak
2 napisane bezpośrednio w zasadach domku, strona 126

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Jakiej wielkoscie w cm czy tam calach jest podstawka Terrorgheist
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

100/150
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Zablokowany