Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Re: Rozpiski WE
2800 open
Glade x10, st, BoEF
Glade x10
Glade x10
Glade x10
Glade x10
Dryad x8
Dryad x8
Wild Riders x10, m, st, Razor
Wild Riders x5, m, st
Wardancer x5
Treeman
War Eagle
War Eagle
Spellweaver, Beast, Wand, Moonstone, 4 level
BSB, HoDA, Łuk
Noble on Eagle, GW, Amaranthine, Dragonhelm,
Noble on Stag, Stone of Rebirth, Potion of Strenght (dla klimatu wiem że na orle byłby lepszy)
Branchwraith, Cluster
Branchwraith, Shrikes
Co myślicie?
Punktów niestety brakło na muzyków w łukach i na więcej tancerzy.
Staga mam ładnie pomalowanego więc czas nim zagrać.
Powygrywałem ostatnio kilka lokali VC i DW więc mam psychiczny bufor na kilka gier WE
Glade x10, st, BoEF
Glade x10
Glade x10
Glade x10
Glade x10
Dryad x8
Dryad x8
Wild Riders x10, m, st, Razor
Wild Riders x5, m, st
Wardancer x5
Treeman
War Eagle
War Eagle
Spellweaver, Beast, Wand, Moonstone, 4 level
BSB, HoDA, Łuk
Noble on Eagle, GW, Amaranthine, Dragonhelm,
Noble on Stag, Stone of Rebirth, Potion of Strenght (dla klimatu wiem że na orle byłby lepszy)
Branchwraith, Cluster
Branchwraith, Shrikes
Co myślicie?
Punktów niestety brakło na muzyków w łukach i na więcej tancerzy.
Staga mam ładnie pomalowanego więc czas nim zagrać.
Powygrywałem ostatnio kilka lokali VC i DW więc mam psychiczny bufor na kilka gier WE
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Że ku**wa co ?White Lion pisze:Punktów niestety brakło na muzyków w łukach
Patrz wyżejWhite Lion pisze:Co myślicie ?
Brakuje MR na magicy lub na innym bohaterze aby Ci nikt nie spadł głupio od snajperki.
Snajpera dryada chyba zbyteczna ?
5 tancerzy sobie możesz chyba podarować, spadnie 1 i tracisz lookouta dla herosów. A trzymanie bohaterów w 10 łuczników skończy się dokładnie tak samo.
Zrób 1 duży oddział albo daj więcej tancerzy, bo pospadają Ci bohaterowie zanim grę rozpoczniesz.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
nie mogę odmówić ci racji co do tych tancerzy.
pomyślę nad wywaleniem drychy snajperki i wrzuceniem większego oddziału tancerzy choć kupiłem ostatnio drugą drychę z Reapera (ta Pani wychodząca z drzewka) i chciałem wzorem Goblina spróbować 2 dryszek.
Zawsze może postrzelać do wrogich magów w oddziałach i może nawet jakiegoś ubić, a w ostateczności coś odegnie.
co do MR to jakoś to do mnie nie przemawia. w tej armii jest wiele celów do snajperek np. 2 kowboje i drzewiec i do tej poro nikt mi nie celował z miejsca w czarodziejkę więc jakoś się tego nie boję.
jak mi raz czy dwa wysnajperują bohaterów to może zmienię zdanie
pomyślę nad wywaleniem drychy snajperki i wrzuceniem większego oddziału tancerzy choć kupiłem ostatnio drugą drychę z Reapera (ta Pani wychodząca z drzewka) i chciałem wzorem Goblina spróbować 2 dryszek.
Zawsze może postrzelać do wrogich magów w oddziałach i może nawet jakiegoś ubić, a w ostateczności coś odegnie.
co do MR to jakoś to do mnie nie przemawia. w tej armii jest wiele celów do snajperek np. 2 kowboje i drzewiec i do tej poro nikt mi nie celował z miejsca w czarodziejkę więc jakoś się tego nie boję.
jak mi raz czy dwa wysnajperują bohaterów to może zmienię zdanie
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
dobra przekonaliście mnie, wystawię tylko 1 branchkę.
zwiększę tancerzy do 8 i dam muzyków ale do 45pkt na MR:3 przekonam się dopiero jak ktoś mi ściągnie ze snajperki BSB.
zwiększę tancerzy do 8 i dam muzyków ale do 45pkt na MR:3 przekonam się dopiero jak ktoś mi ściągnie ze snajperki BSB.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Od czasu jak Bretoński Lord wtubił mi 6 na hita i 6 na wounda z HKB to przestałem na tym grać .... w Ancient Lorda. (prawo Murphy'ego)Azgaroth pisze:A pogrywał ktoś może branchką z netlingami, do łapania na pojedynki i przytrzymywania wrogich herosów ? Jak się to spisuje w praktyce, bo hitowanie tylko na 6 wygląda całkiem miło ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
opcja pierwsza - i tutaj nie ma się co zastanawiać
xYz
Dydu pisze:Kastanawiam sie co lepsze:
2x orzeł + 5 WR
czy
5GR + 3 Hawki (ewentualnie 2x5 GR lub 2x3Hawki)
2x fast daje fajne mozliwosci odginania, ktorych orły nie daja niestety
przecież to są inne punkty - 230 vs 489
ja mam 2xorzeł i 3xhawki, szukam jeszcze miejsca na 1 GR
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
5 glade ridersów kosztuje 120, 3 warhawki kosztują 120, razem 240. Skąd u Ciebie to 489?Laik pisze:przecież to są inne punkty - 230 vs 489
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
3 x 3 Warhawk = 3 x 120= 360Macias pisze:5 glade ridersów kosztuje 120, 3 warhawki kosztują 120, razem 240. Skąd u Ciebie to 489?Laik pisze:przecież to są inne punkty - 230 vs 489
1 x 5 Glade Riders + Muzyk = 129
Zapewne tak to Laik obliczył.
Dydu miał chyba coś innego na myśli dlatego wyszło to 489pkt.
2x Orzeł + 5 WR = 50+50+130/148 (zależy od złożenia) = 230/248 pkt.Dydu pisze:Kastanawiam sie co lepsze:
2x orzeł + 5 WR
czy
5GR + 3 Hawki (ewentualnie 2x5 GR lub 2x3Hawki)
2x fast daje fajne mozliwosci odginania, ktorych orły nie daja niestety
5 GR + 3 Hawki = 129 + 120 = 249 pkt
2x5 GR = 129 x 2 = 258 pkt
2x3 Hawki = 260 pkt
Ale to i tak wracamy do punktu wyjścia...
Orzeł to jest orzeł.Gremlin pisze:opcja pierwsza - i tutaj nie ma się co zastanawiać
Strata 50 pkt nie boli, lata, nikt go nie głupio nie zblokuje, zmieści się prawie wszędzie - zastosowań orła jest wiele.
Świadome rezygnowanie przy naszej armii z orzełka czy dwóch jest według mnie samobójstwem.
Dodatkowe fasty jak WR, GR, czy Hawki jak najbardziej się przydadzą, ale z orzełków bym nie rezygnował
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
jasne że orzeł nie pobiegnie ale można go łatwo poświęcić i mało miejsca zajmuje - a często po prostu nie ma miejsca na 2 unity do schodków
Właśnie grałem z Kalafiorem na DOC - ogólnie prze*ebana armia na nas - bestie zjadły driady i 1 orła przez całą bitwę a muchy 1 łuki i hawki(to akurat dość pechowo) - kluczowe wystawienie - daleko od much i odginać bestie:), a bitwa po kuriozalnych rzutach z obu stron skończyła się remisem.
z kamyka jestem zadowolony - co prawda go nie użyłem ale wymaga on innej gry ze strony przeciwnika
Właśnie grałem z Kalafiorem na DOC - ogólnie prze*ebana armia na nas - bestie zjadły driady i 1 orła przez całą bitwę a muchy 1 łuki i hawki(to akurat dość pechowo) - kluczowe wystawienie - daleko od much i odginać bestie:), a bitwa po kuriozalnych rzutach z obu stron skończyła się remisem.
z kamyka jestem zadowolony - co prawda go nie użyłem ale wymaga on innej gry ze strony przeciwnika
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
jasne że orzeł nie pobiegnie ale można go łatwo poświęcić i mało miejsca zajmuje - a często po prostu nie ma miejsca na 2 unity do schodków
Właśnie grałem z Kalafiorem na DOC - ogólnie prze*ebana armia na nas - bestie zjadły driady i 1 orła przez całą bitwę a muchy 1 łuki i hawki(to akurat dość pechowo) - kluczowe wystawienie - daleko od much i odginać bestie:), a bitwa po kuriozalnych rzutach z obu stron skończyła się remisem.
z kamyka jestem zadowolony - co prawda go nie użyłem ale wymaga on innej gry ze strony przeciwnika
Właśnie grałem z Kalafiorem na DOC - ogólnie prze*ebana armia na nas - bestie zjadły driady i 1 orła przez całą bitwę a muchy 1 łuki i hawki(to akurat dość pechowo) - kluczowe wystawienie - daleko od much i odginać bestie:), a bitwa po kuriozalnych rzutach z obu stron skończyła się remisem.
z kamyka jestem zadowolony - co prawda go nie użyłem ale wymaga on innej gry ze strony przeciwnika
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Witam moja rozpa na 2300 na domowe giercowanie (jestem tutaj 1 raz wiec prosze o wyrozumialosc ale rowniez o surowe nauki ) gram przeciwko HE
Spellwaver 4lv (nie wiem jaki lore wybrac) Wand of wych elm 305
bsb z HoDĄ 130
Dryady 8x3 = 96p x3 =288 (3 klocki)
Glade Guard 10x12=120+5(muzyk)=125
Glade Guard 10x12=120+5(muzyk)=125
Glade Guard 10x12=120+5(muzyk)=125
Glade Guard 19x12=233 (z muzykiem)
glade riders 8x24=192 (wystawiam ich czysto fanowsko do denerwowania przeciwnika za plecami )(powodem iz nie zamienilem ich na wildow jest to ze gram z HE czyli zgina zanim uderza )
2x tree man
3x tree kins (tez czysto fanowsko i z powodu takiego ze nie mam innych modeli )
Co radzicie apropo lore na czarodzieu
Spellwaver 4lv (nie wiem jaki lore wybrac) Wand of wych elm 305
bsb z HoDĄ 130
Dryady 8x3 = 96p x3 =288 (3 klocki)
Glade Guard 10x12=120+5(muzyk)=125
Glade Guard 10x12=120+5(muzyk)=125
Glade Guard 10x12=120+5(muzyk)=125
Glade Guard 19x12=233 (z muzykiem)
glade riders 8x24=192 (wystawiam ich czysto fanowsko do denerwowania przeciwnika za plecami )(powodem iz nie zamienilem ich na wildow jest to ze gram z HE czyli zgina zanim uderza )
2x tree man
3x tree kins (tez czysto fanowsko i z powodu takiego ze nie mam innych modeli )
Co radzicie apropo lore na czarodzieu
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !
Kilka uwag
1. Muzyk na łucznikach kosztuje 6 pkt a nie 5
2. Lore dla maga - na HE jak dla mnie bardzo fajny będzie life (zwłaszcza, że grasz na dwóch drzewach) - modlić się o wylosowanie Dwellersów które będą ładnie kosić elfiątka
3. Na Glade Riderach dałbym muzyków
1. Muzyk na łucznikach kosztuje 6 pkt a nie 5
2. Lore dla maga - na HE jak dla mnie bardzo fajny będzie life (zwłaszcza, że grasz na dwóch drzewach) - modlić się o wylosowanie Dwellersów które będą ładnie kosić elfiątka
3. Na Glade Riderach dałbym muzyków
1 ) ok zgadzam sie niedopatrzenie apropo muzykow
2 ) zgadzam sie sygnaturka moze elegancko denerwowac przeciwnika na tree manach i kinach wbijanie woundow (ps mam pytanie czy w erratach
3 ) po co gladom muzycy ?? skoro sa fastami
2 ) zgadzam sie sygnaturka moze elegancko denerwowac przeciwnika na tree manach i kinach wbijanie woundow (ps mam pytanie czy w erratach
3 ) po co gladom muzycy ?? skoro sa fastami
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !