Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Re: Rozpiski WE

Post autor: White Lion »

2800 open

Glade x10, st, BoEF
Glade x10
Glade x10
Glade x10
Glade x10
Dryad x8
Dryad x8
Wild Riders x10, m, st, Razor
Wild Riders x5, m, st
Wardancer x5
Treeman
War Eagle
War Eagle

Spellweaver, Beast, Wand, Moonstone, 4 level
BSB, HoDA, Łuk
Noble on Eagle, GW, Amaranthine, Dragonhelm,
Noble on Stag, Stone of Rebirth, Potion of Strenght (dla klimatu wiem że na orle byłby lepszy)
Branchwraith, Cluster
Branchwraith, Shrikes


Co myślicie?
Punktów niestety brakło na muzyków w łukach i na więcej tancerzy.
Staga mam ładnie pomalowanego więc czas nim zagrać.

Powygrywałem ostatnio kilka lokali VC i DW więc mam psychiczny bufor na kilka gier WE :)
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

White Lion pisze:Punktów niestety brakło na muzyków w łukach
Że ku**wa co ? :mrgreen:
White Lion pisze:Co myślicie ?
Patrz wyżej :mrgreen:

Brakuje MR na magicy lub na innym bohaterze aby Ci nikt nie spadł głupio od snajperki.
Snajpera dryada chyba zbyteczna ?

5 tancerzy sobie możesz chyba podarować, spadnie 1 i tracisz lookouta dla herosów. A trzymanie bohaterów w 10 łuczników skończy się dokładnie tak samo.

Zrób 1 duży oddział albo daj więcej tancerzy, bo pospadają Ci bohaterowie zanim grę rozpoczniesz.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

nie mogę odmówić ci racji co do tych tancerzy.

pomyślę nad wywaleniem drychy snajperki i wrzuceniem większego oddziału tancerzy choć kupiłem ostatnio drugą drychę z Reapera (ta Pani wychodząca z drzewka) i chciałem wzorem Goblina spróbować 2 dryszek.
Zawsze może postrzelać do wrogich magów w oddziałach i może nawet jakiegoś ubić, a w ostateczności coś odegnie.


co do MR to jakoś to do mnie nie przemawia. w tej armii jest wiele celów do snajperek np. 2 kowboje i drzewiec i do tej poro nikt mi nie celował z miejsca w czarodziejkę więc jakoś się tego nie boję.
jak mi raz czy dwa wysnajperują bohaterów to może zmienię zdanie :)
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

pierwszym celem snajperek jest bsb, później magiczka - na drzewo jest słońce.
muzycy być muszą

branczki nic nie robią - snajperka na 18 cali za 90 pkt...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

dobra przekonaliście mnie, wystawię tylko 1 branchkę.
zwiększę tancerzy do 8 i dam muzyków ale do 45pkt na MR:3 przekonam się dopiero jak ktoś mi ściągnie ze snajperki BSB.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

A pogrywał ktoś może branchką z netlingami, do łapania na pojedynki i przytrzymywania wrogich herosów ? Jak się to spisuje w praktyce, bo hitowanie tylko na 6 wygląda całkiem miło :)?

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Azgaroth pisze:A pogrywał ktoś może branchką z netlingami, do łapania na pojedynki i przytrzymywania wrogich herosów ? Jak się to spisuje w praktyce, bo hitowanie tylko na 6 wygląda całkiem miło :)?
Od czasu jak Bretoński Lord wtubił mi 6 na hita i 6 na wounda z HKB to przestałem na tym grać :shock: .... w Ancient Lorda. (prawo Murphy'ego) :mrgreen:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

AoN opłaca się tylko na bochaterach odpornych na stompy, zbyt duzo kowboi jest na mc.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Kastanawiam sie co lepsze:

2x orzeł + 5 WR
czy
5GR + 3 Hawki (ewentualnie 2x5 GR lub 2x3Hawki)

2x fast daje fajne mozliwosci odginania, ktorych orły nie daja niestety

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

opcja pierwsza - i tutaj nie ma się co zastanawiać
xYz

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Dydu pisze:Kastanawiam sie co lepsze:

2x orzeł + 5 WR
czy
5GR + 3 Hawki (ewentualnie 2x5 GR lub 2x3Hawki)

2x fast daje fajne mozliwosci odginania, ktorych orły nie daja niestety

przecież to są inne punkty - 230 vs 489

ja mam 2xorzeł i 3xhawki, szukam jeszcze miejsca na 1 GR
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Laik pisze:przecież to są inne punkty - 230 vs 489
5 glade ridersów kosztuje 120, 3 warhawki kosztują 120, razem 240. Skąd u Ciebie to 489?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Macias pisze:
Laik pisze:przecież to są inne punkty - 230 vs 489
5 glade ridersów kosztuje 120, 3 warhawki kosztują 120, razem 240. Skąd u Ciebie to 489?
3 x 3 Warhawk = 3 x 120= 360
1 x 5 Glade Riders + Muzyk = 129

Zapewne tak to Laik obliczył.

Dydu miał chyba coś innego na myśli dlatego wyszło to 489pkt.
Dydu pisze:Kastanawiam sie co lepsze:

2x orzeł + 5 WR
czy
5GR + 3 Hawki (ewentualnie 2x5 GR lub 2x3Hawki)

2x fast daje fajne mozliwosci odginania, ktorych orły nie daja niestety
2x Orzeł + 5 WR = 50+50+130/148 (zależy od złożenia) = 230/248 pkt.
5 GR + 3 Hawki = 129 + 120 = 249 pkt
2x5 GR = 129 x 2 = 258 pkt
2x3 Hawki = 260 pkt



Ale to i tak wracamy do punktu wyjścia...
Gremlin pisze:opcja pierwsza - i tutaj nie ma się co zastanawiać
Orzeł to jest orzeł.
Strata 50 pkt nie boli, lata, nikt go nie głupio nie zblokuje, zmieści się prawie wszędzie - zastosowań orła jest wiele.
Świadome rezygnowanie przy naszej armii z orzełka czy dwóch jest według mnie samobójstwem.

Dodatkowe fasty jak WR, GR, czy Hawki jak najbardziej się przydadzą, ale z orzełków bym nie rezygnował ;)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

sprawa wcale nie jest taka jasna dla mnie,

2x orzeł ma ten problem ze po flee juz nie odegnie w nastepnej turze, a taki hawki GR juz tak.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

jasne że orzeł nie pobiegnie ale można go łatwo poświęcić i mało miejsca zajmuje - a często po prostu nie ma miejsca na 2 unity do schodków
Właśnie grałem z Kalafiorem na DOC - ogólnie prze*ebana armia na nas - bestie zjadły driady i 1 orła przez całą bitwę a muchy 1 łuki i hawki(to akurat dość pechowo) - kluczowe wystawienie - daleko od much i odginać bestie:), a bitwa po kuriozalnych rzutach z obu stron skończyła się remisem.

z kamyka jestem zadowolony - co prawda go nie użyłem ale wymaga on innej gry ze strony przeciwnika :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

jasne że orzeł nie pobiegnie ale można go łatwo poświęcić i mało miejsca zajmuje - a często po prostu nie ma miejsca na 2 unity do schodków
Właśnie grałem z Kalafiorem na DOC - ogólnie prze*ebana armia na nas - bestie zjadły driady i 1 orła przez całą bitwę a muchy 1 łuki i hawki(to akurat dość pechowo) - kluczowe wystawienie - daleko od much i odginać bestie:), a bitwa po kuriozalnych rzutach z obu stron skończyła się remisem.

z kamyka jestem zadowolony - co prawda go nie użyłem ale wymaga on innej gry ze strony przeciwnika :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

kevinior
Chuck Norris
Posty: 535

Post autor: kevinior »

Witam moja rozpa na 2300 na domowe giercowanie (jestem tutaj 1 raz :D wiec prosze o wyrozumialosc ale rowniez o surowe nauki :wink: ) gram przeciwko HE

Spellwaver 4lv (nie wiem jaki lore wybrac) Wand of wych elm 305

bsb z HoDĄ 130

Dryady 8x3 = 96p x3 =288 (3 klocki)

Glade Guard 10x12=120+5(muzyk)=125
Glade Guard 10x12=120+5(muzyk)=125
Glade Guard 10x12=120+5(muzyk)=125
Glade Guard 19x12=233 (z muzykiem)

glade riders 8x24=192 (wystawiam ich czysto fanowsko do denerwowania przeciwnika za plecami :D)(powodem iz nie zamienilem ich na wildow jest to ze gram z HE czyli zgina zanim uderza :()

2x tree man

3x tree kins (tez czysto fanowsko i z powodu takiego ze nie mam innych modeli :D)

Co radzicie apropo lore na czarodzieu
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Kilka uwag :)

1. Muzyk na łucznikach kosztuje 6 pkt a nie 5
2. Lore dla maga - na HE jak dla mnie bardzo fajny będzie life (zwłaszcza, że grasz na dwóch drzewach) - modlić się o wylosowanie Dwellersów które będą ładnie kosić elfiątka :)
3. Na Glade Riderach dałbym muzyków

kevinior
Chuck Norris
Posty: 535

Post autor: kevinior »

1 ) ok zgadzam sie niedopatrzenie :D apropo muzykow
2 ) zgadzam sie sygnaturka moze elegancko denerwowac przeciwnika :D na tree manach i kinach wbijanie woundow (ps mam pytanie czy w erratach
3 ) po co gladom muzycy ?? skoro sa fastami
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

kevinior pisze: 3 ) po co gladom muzycy ?? skoro sa fastami
Bo jakbyś robił nimi taktyczny odwrót na szarżę przeciwnika, to opanowywanie się na LD o 1 większym często ratuje tyłek :)

Zablokowany