Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Moderator: Dibo
Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii
Kielich bywa przydatny. Natomiast nie za bardzo rozumiem idee - "strzelanie idzie po ungorach". Przecież doombull jako inny typ jednostki nie ma u ungorów look outa?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
u hu hu ...
ależ ożywiona dyskusja
" ram bulla " składam dość nie typowo ale przeżywalność ma po prostu nie z tej ziemi, daję mu potion of healing, w wypadku jakiś armatek
drugi Doombullek jest najczęściej z regenką odpornością na płonące ASF i OTTS jak pkt. na to pozwalają, są + i - regenki ale obecnie jest więcej +
Gorebulle, oby dwoje mają warda na 4+ do tego jeden ma charmed shield, oby dwoje z SV 4+ vs pestki i ten z charmed jest BSB, i obowiązkowo GW, 5S to za mało 4I też, wiec lepiej mieć już 7S i atakować razem ze stompem, w wyzwaniach turbo ważne jak ma się 5WS tyle co elity elfie itp.
kieliszek jest fajny ale pkt. brak, ale stone of spite też jest fajnym elementem zaskoczenia
, można DS wyciągnąć albo z if'y pozbyć się magów szczególnie przydatne jak jest więcej niż 1 arcan, co prawda rzadko to się zdarza ostatnio
na PKS cory wyglądają tak:
4x rydwany
4x 8 ungorów, drummer, halfhorn
10 gorów FCG ( dla szamana i FCG na B&G )
na Oiro cory, wyglądają podobnie, więcej gorów
największy - ghorgony to frenzy a przy 4 już istniejących frenzy kolejne dwa stają się przy ogarniętym graczu istną masakra, cygorami nie trzeba się zbliżać do pestek nie potrzebnie
jak już wcześniej wspomniałem, cygory mogą się pozbyć niewygodnych maszyn, a taka kontra jest turbo syta i aż żal z niej nie wykorzystać po mimo dużej ilości pkt.

ależ ożywiona dyskusja

" ram bulla " składam dość nie typowo ale przeżywalność ma po prostu nie z tej ziemi, daję mu potion of healing, w wypadku jakiś armatek
drugi Doombullek jest najczęściej z regenką odpornością na płonące ASF i OTTS jak pkt. na to pozwalają, są + i - regenki ale obecnie jest więcej +
Gorebulle, oby dwoje mają warda na 4+ do tego jeden ma charmed shield, oby dwoje z SV 4+ vs pestki i ten z charmed jest BSB, i obowiązkowo GW, 5S to za mało 4I też, wiec lepiej mieć już 7S i atakować razem ze stompem, w wyzwaniach turbo ważne jak ma się 5WS tyle co elity elfie itp.
kieliszek jest fajny ale pkt. brak, ale stone of spite też jest fajnym elementem zaskoczenia

na PKS cory wyglądają tak:
4x rydwany
4x 8 ungorów, drummer, halfhorn
10 gorów FCG ( dla szamana i FCG na B&G )
na Oiro cory, wyglądają podobnie, więcej gorów
największy - ghorgony to frenzy a przy 4 już istniejących frenzy kolejne dwa stają się przy ogarniętym graczu istną masakra, cygorami nie trzeba się zbliżać do pestek nie potrzebnie
jak już wcześniej wspomniałem, cygory mogą się pozbyć niewygodnych maszyn, a taka kontra jest turbo syta i aż żal z niej nie wykorzystać po mimo dużej ilości pkt.
Taka kmina na euro:
Unnamed2650 Pts - Beastmen Army
1 Beastlord @ 207.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Fencer's Blades [35.0]
Jagged Dagger [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
48 Gor Herd @ 409.0 Pts
FCG
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
8 Minotaurs @ 482.0 Pts
Musician, Shield
40 Bestigor Herd @ 520.0 Pts
FCG, Banner of Eternal Flame [10.0]
Models in Army: 130
Total Army Cost: 2649.0
lordowie do bestigorów, bsb do gorów mały szaman z tyłu w ungorkach. Nie lubie grać na hordach bo często przez duży front dostaje mase szarz na pysk jak mi poginą odginaczki oraz problem jest z zasięgami ld generała i rerolla od bsb. Klocki idą kolejno 7x7 i 7x6.
Edit: Ok poprawiłem szamana, w sumie mam trochę tych szeregów wieć może wytrzymają na steadfascie w razie czego. Muzyk u minosów jest tani więc go zostawię, minosom dałem tarcze.
Unnamed2650 Pts - Beastmen Army
1 Beastlord @ 207.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Fencer's Blades [35.0]
Jagged Dagger [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]
48 Gor Herd @ 409.0 Pts
FCG
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician
5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts
8 Minotaurs @ 482.0 Pts
Musician, Shield
40 Bestigor Herd @ 520.0 Pts
FCG, Banner of Eternal Flame [10.0]
Models in Army: 130
Total Army Cost: 2649.0
lordowie do bestigorów, bsb do gorów mały szaman z tyłu w ungorkach. Nie lubie grać na hordach bo często przez duży front dostaje mase szarz na pysk jak mi poginą odginaczki oraz problem jest z zasięgami ld generała i rerolla od bsb. Klocki idą kolejno 7x7 i 7x6.
Edit: Ok poprawiłem szamana, w sumie mam trochę tych szeregów wieć może wytrzymają na steadfascie w razie czego. Muzyk u minosów jest tani więc go zostawię, minosom dałem tarcze.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2013, o 12:04 przez Magnus, łącznie zmieniany 1 raz.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
nie wiem czemu dałeś korone kolesiowi który ma mniej WS i nie ma SV jeśli masz dyspozycji takiego pana, i przede wszystkim szaman ma mniej LD jak generał zginie, do tego zawsze będą bili w szamana bo:
ma 4lvl
jest miększy
a jak korony nie będzie to generał i tak ucieknie z CR'a, i pkt. za niego bedą
GW bestigorów to wielki -
minotaurom dał bym albo GW albo shieldy, i muzyka brak
ma 4lvl
jest miększy
a jak korony nie będzie to generał i tak ucieknie z CR'a, i pkt. za niego bedą
GW bestigorów to wielki -
minotaurom dał bym albo GW albo shieldy, i muzyka brak
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
tak choć korona jest spoko nie trzeba z niej rezygnować
szczerze nigdy nie grałem oddziałem minosków bez żadnego bohaterominoska w nich... więc nie wiem czy są warte do wzięcia bez nich... trudno ocenić
na małym szamanie też brakuje 1lvl więcej do beasta potrzebny jest 2 lvl iż 0 tak bardzo fajny czar ma duży cast-volume, nawet mimo -1 to cast z umsa beasta
szczerze nigdy nie grałem oddziałem minosków bez żadnego bohaterominoska w nich... więc nie wiem czy są warte do wzięcia bez nich... trudno ocenić
na małym szamanie też brakuje 1lvl więcej do beasta potrzebny jest 2 lvl iż 0 tak bardzo fajny czar ma duży cast-volume, nawet mimo -1 to cast z umsa beasta
Z minosami różnie bywa, ogólnie są drogie więc pakowanie tam bohatera podnosi koszt oddziału bardzo wysoko, a za pkt z bohatera można dopakować to co wydaje się ważniejsze. Mi wystarcza lvl 1 na beast bo tylko dla tego czaru tego potrzebuje, mając lvl 2 i tak na zerówke bede uzywał 3PD bo z dwóch i tak ryzykownie kulnąć 7 a 35 pkt wole zaoszczedzic.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
o to chodzi ochrona przed pestkami i na 3/4 S w CC, niby nic ale zawsze coś
z bohaterami maja potencjał uderzenia i już są rozpędzeni, co daje im dodatkowy wygar
na ungorach chempion dla tego by przyjmował wyzwania jak doomek z nimi dojdzie do CC
z bohaterami maja potencjał uderzenia i już są rozpędzeni, co daje im dodatkowy wygar
na ungorach chempion dla tego by przyjmował wyzwania jak doomek z nimi dojdzie do CC
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
chciałbym zagrać na turnieju taką rozpiską. co Wy na to ?
1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Herdstone Shard [50.0]
1 Doombull @ 336.0 Pts
Frenzy; Shield
Trollhide Armour [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 * Gorebull @ 249.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Shield; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
1 Gorebull @ 214.0 Pts
Frenzy; Shield
Armour of Fortune [35.0]
Gold Sigil Sword [15.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Braystaff
Ruby Ring of Ruin [25.0]
4 x 6 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician, Halfhorn
45 Gor Herd @ 375.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
15 Gor Herd @ 125.0 Pts
2ndWeapon; Musician
2 x 5 Harpies @ 70.0 Pts Scout
2 Cygory
czy zamiast cygorów dać:
40 Bestigor Herd @ 498.0 Pts, Standard; Musician
3 x 5 Harpies
jeśli możecie to poradźcie,czy zmienić też lore magii ?
EDIT
wielu z Was zobaczy, że to są Wasze pomysły...tak zgadza się podsuwacie najlepsze rozwiązania, z których chciałoby się skorzystać, żeby przynosić coraz większą chlubę koziej wspólnocie.
1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Herdstone Shard [50.0]
1 Doombull @ 336.0 Pts
Frenzy; Shield
Trollhide Armour [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 * Gorebull @ 249.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Shield; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
1 Gorebull @ 214.0 Pts
Frenzy; Shield
Armour of Fortune [35.0]
Gold Sigil Sword [15.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]
1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Braystaff
Ruby Ring of Ruin [25.0]
4 x 6 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician, Halfhorn
45 Gor Herd @ 375.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
15 Gor Herd @ 125.0 Pts
2ndWeapon; Musician
2 x 5 Harpies @ 70.0 Pts Scout
2 Cygory
czy zamiast cygorów dać:
40 Bestigor Herd @ 498.0 Pts, Standard; Musician
3 x 5 Harpies
jeśli możecie to poradźcie,czy zmienić też lore magii ?
EDIT

wielu z Was zobaczy, że to są Wasze pomysły...tak zgadza się podsuwacie najlepsze rozwiązania, z których chciałoby się skorzystać, żeby przynosić coraz większą chlubę koziej wspólnocie.

Ja jak gram na 2xDoombull - to jeden standard, a drugi regena, ward na ogień i nielubiane przez was Khornowe toporki (bo przerzuty zawsze są lepsze od przerzutów tylko na pionki).
A co do ungorów to moi bykowie wybiegają w szarży z oddziałów żeby przeciwnik nie nabijał sobie na koziołkach ran. Ponadto champion jest tam mega ważny, właśnie dla "czelendży"
Co do rozpiski Rudobrodego - przedmówcy mają rację, jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego, dla mnie sprzęt na herosach to pomieszanie z poplątaniem i moim zdaniem można ich złożyć lepiej.
A co do ungorów to moi bykowie wybiegają w szarży z oddziałów żeby przeciwnik nie nabijał sobie na koziołkach ran. Ponadto champion jest tam mega ważny, właśnie dla "czelendży"
Co do rozpiski Rudobrodego - przedmówcy mają rację, jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego, dla mnie sprzęt na herosach to pomieszanie z poplątaniem i moim zdaniem można ich złożyć lepiej.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !