Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: buniek »

Kielich bywa przydatny. Natomiast nie za bardzo rozumiem idee - "strzelanie idzie po ungorach". Przecież doombull jako inny typ jednostki nie ma u ungorów look outa?

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Nie chodzi o Lookouta tylko o pestki i magie inną niż snajperki.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

tak shadow na magach:) nie mam juz jak wepchac szostego minotaura niestety;/
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Poszukałbym punktów na Sword of Striking na Doomka z wardem.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

nie zmiesci sie niestety, probowalem ale limit 650pkt na lordow nie puszcza na 2600;/ musialbym cos wywalic RamBullowi;/
Warhammer to nie jest sport

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

chyba ze zamiast charmed shielda ale to juz do przetestowania, jeszcze mam pomysl zeby te 5 minosow na 2 razor rydwany zamienic, co wy na to?
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

no nie bardzo :D zawsze to jakiś jeden LoS a kolejne rydwany nie są tu potrzebne (tak wiem że to herezja)
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

u hu hu ... :)

ależ ożywiona dyskusja :D

" ram bulla " składam dość nie typowo ale przeżywalność ma po prostu nie z tej ziemi, daję mu potion of healing, w wypadku jakiś armatek

drugi Doombullek jest najczęściej z regenką odpornością na płonące ASF i OTTS jak pkt. na to pozwalają, są + i - regenki ale obecnie jest więcej +

Gorebulle, oby dwoje mają warda na 4+ do tego jeden ma charmed shield, oby dwoje z SV 4+ vs pestki i ten z charmed jest BSB, i obowiązkowo GW, 5S to za mało 4I też, wiec lepiej mieć już 7S i atakować razem ze stompem, w wyzwaniach turbo ważne jak ma się 5WS tyle co elity elfie itp.

kieliszek jest fajny ale pkt. brak, ale stone of spite też jest fajnym elementem zaskoczenia :), można DS wyciągnąć albo z if'y pozbyć się magów szczególnie przydatne jak jest więcej niż 1 arcan, co prawda rzadko to się zdarza ostatnio

na PKS cory wyglądają tak:

4x rydwany

4x 8 ungorów, drummer, halfhorn

10 gorów FCG ( dla szamana i FCG na B&G )

na Oiro cory, wyglądają podobnie, więcej gorów

największy - ghorgony to frenzy a przy 4 już istniejących frenzy kolejne dwa stają się przy ogarniętym graczu istną masakra, cygorami nie trzeba się zbliżać do pestek nie potrzebnie

jak już wcześniej wspomniałem, cygory mogą się pozbyć niewygodnych maszyn, a taka kontra jest turbo syta i aż żal z niej nie wykorzystać po mimo dużej ilości pkt.

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Taka kmina na euro:


Unnamed2650 Pts - Beastmen Army

1 Beastlord @ 207.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]


1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Fencer's Blades [35.0]
Jagged Dagger [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]


1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]


1 Wargor @ 206.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]
Gnarled Hide [15.0]



48 Gor Herd @ 409.0 Pts
FCG


1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts


1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts


5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician


5 Ungor Raiders @ 33.0 Pts
Musician


5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts


5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts



5 Harpies @ 55.0 Pts


5 Harpies @ 55.0 Pts


8 Minotaurs @ 482.0 Pts
Musician, Shield


40 Bestigor Herd @ 520.0 Pts
FCG, Banner of Eternal Flame [10.0]



Models in Army: 130


Total Army Cost: 2649.0


lordowie do bestigorów, bsb do gorów mały szaman z tyłu w ungorkach. Nie lubie grać na hordach bo często przez duży front dostaje mase szarz na pysk jak mi poginą odginaczki oraz problem jest z zasięgami ld generała i rerolla od bsb. Klocki idą kolejno 7x7 i 7x6.


Edit: Ok poprawiłem szamana, w sumie mam trochę tych szeregów wieć może wytrzymają na steadfascie w razie czego. Muzyk u minosów jest tani więc go zostawię, minosom dałem tarcze.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2013, o 12:04 przez Magnus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

nie wiem czemu dałeś korone kolesiowi który ma mniej WS i nie ma SV jeśli masz dyspozycji takiego pana, i przede wszystkim szaman ma mniej LD jak generał zginie, do tego zawsze będą bili w szamana bo:

ma 4lvl

jest miększy

a jak korony nie będzie to generał i tak ucieknie z CR'a, i pkt. za niego bedą

GW bestigorów to wielki -

minotaurom dał bym albo GW albo shieldy, i muzyka brak

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Poprawiłem, teraz wygląda lepiej?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

tak choć korona jest spoko nie trzeba z niej rezygnować

szczerze nigdy nie grałem oddziałem minosków bez żadnego bohaterominoska w nich... więc nie wiem czy są warte do wzięcia bez nich... trudno ocenić

na małym szamanie też brakuje 1lvl więcej do beasta potrzebny jest 2 lvl iż 0 tak bardzo fajny czar ma duży cast-volume, nawet mimo -1 to cast z umsa beasta

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Z minosami różnie bywa, ogólnie są drogie więc pakowanie tam bohatera podnosi koszt oddziału bardzo wysoko, a za pkt z bohatera można dopakować to co wydaje się ważniejsze. Mi wystarcza lvl 1 na beast bo tylko dla tego czaru tego potrzebuje, mając lvl 2 i tak na zerówke bede uzywał 3PD bo z dwóch i tak ryzykownie kulnąć 7 a 35 pkt wole zaoszczedzic.

Dargor
Chuck Norris
Posty: 479

Post autor: Dargor »

Witam,

@Khuman Po co half horny do ungorów? I czy nie uważasz że minoski z GW są zbyt drogie a z tarczami i bohaterem tracą parry, a z 5+ sv mają ochronę praktycznie tylko od pestek?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

o to chodzi ochrona przed pestkami i na 3/4 S w CC, niby nic ale zawsze coś

z bohaterami maja potencjał uderzenia i już są rozpędzeni, co daje im dodatkowy wygar

na ungorach chempion dla tego by przyjmował wyzwania jak doomek z nimi dojdzie do CC

Awatar użytkownika
rudobrody79
Falubaz
Posty: 1344
Lokalizacja: GIŻYCKO

Post autor: rudobrody79 »

chciałbym zagrać na turnieju taką rozpiską. co Wy na to ?

1 Great Bray-Shaman @ 330.0 Pts
General; Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Talisman of Preservation [45.0]
Herdstone Shard [50.0]

1 Doombull @ 336.0 Pts
Frenzy; Shield
Trollhide Armour [50.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 * Gorebull @ 249.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Shield; Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]

1 Gorebull @ 214.0 Pts
Frenzy; Shield
Armour of Fortune [35.0]
Gold Sigil Sword [15.0]

1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

1 Bray Shaman @ 100.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 1; Braystaff
Ruby Ring of Ruin [25.0]

4 x 6 Ungor Raiders @ 45.0 Pts
Short Bow; Musician, Halfhorn

45 Gor Herd @ 375.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

15 Gor Herd @ 125.0 Pts
2ndWeapon; Musician


2 x 5 Harpies @ 70.0 Pts Scout

2 Cygory

czy zamiast cygorów dać:
40 Bestigor Herd @ 498.0 Pts, Standard; Musician
3 x 5 Harpies

jeśli możecie to poradźcie,czy zmienić też lore magii ?
EDIT :-k
wielu z Was zobaczy, że to są Wasze pomysły...tak zgadza się podsuwacie najlepsze rozwiązania, z których chciałoby się skorzystać, żeby przynosić coraz większą chlubę koziej wspólnocie. :twisted:

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

jak dla mnie za duzy misz masz, nie masz nic konkrenego, 2 cygory duzy shaman i doomki, nic nie pochowasz, generala trzymasz w gorach w jedynym klocku w rozpisce, nie widze tego ale za kreatywnosci 10:D
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

jednego gore bulla zamień na BSB 206 i będzie git

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Ja jak gram na 2xDoombull - to jeden standard, a drugi regena, ward na ogień i nielubiane przez was Khornowe toporki (bo przerzuty zawsze są lepsze od przerzutów tylko na pionki).
A co do ungorów to moi bykowie wybiegają w szarży z oddziałów żeby przeciwnik nie nabijał sobie na koziołkach ran. Ponadto champion jest tam mega ważny, właśnie dla "czelendży"

Co do rozpiski Rudobrodego - przedmówcy mają rację, jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego, dla mnie sprzęt na herosach to pomieszanie z poplątaniem i moim zdaniem można ich złożyć lepiej.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Hej potrzebuje rady. Turniej bez ograniczeń na 1000 p.
Myślałem o czymś takim:

Duży Shaman Beast z wardem na maszyny - 244p
BSB - 206p
39 Gorów - 337p
3x5 Harpie w Scoucie - 3x70
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

ODPOWIEDZ