Deszcz ognia.
Deszcz ognia.
Hej.
Wklejam z innego forum, bo nie chce mi się pisać drugi raz:
-------------------------------------------------------------------------
CHANGER OF WAYS.
Herald - BSB, Banner of Wrath.
22 horrors - F/C, Unholy Icon.
11 horrors - champ.
11 horrors - champ.
11 horrors - champ.
11 horrors - champ.
-------------------------------------------------------------------------
Points - 2241.
DD: 10 + scroll destroying a spell.
PD: 13
-------------------------------------------------------------------------
MAGIC:
1) Bounds.
level 5 d6 S3
level 5 d6 S3
level 5 d6 S3
level 5 d6 S3
level. 4 d6 S4
level 12 d6 S5
2) Normal spells.
red fire
red fire
red fire
red fire
red fire
red/blue fire
or other like orange/green/violet fire
-------------------------------------------------------------------------
This is a point denial army.
It won't massacre you, but it WILL cripple you seriously while taking very few casualties.
I could get rid of the herald to invest in 8 X 12 horrors, but a rock-hard unit with 2 characters, + 6 static CR and true 4+ ward save is too good to pass up.
The key is to tie people up with the main block, and then start unloading the coruscation of energy 5 times in a row on eg. a unit of 25 grave guard.
Watch the numbers you pull up.
Characters must also watch out as uncontrollable mutation is nasty against lords on monstrous mounts : roll 4 dice, if even 1 is a 6, he dies outright.
Co myślita?
Mógłbym zrobić z modeliny całą armię.
Zaznaczam, iż jest to eksperyment, ale myślę, że ma potencjał.
Przy odpowiednim wystawieniu w rogu przeciwnik płacze.
Wklejam z innego forum, bo nie chce mi się pisać drugi raz:
-------------------------------------------------------------------------
CHANGER OF WAYS.
Herald - BSB, Banner of Wrath.
22 horrors - F/C, Unholy Icon.
11 horrors - champ.
11 horrors - champ.
11 horrors - champ.
11 horrors - champ.
-------------------------------------------------------------------------
Points - 2241.
DD: 10 + scroll destroying a spell.
PD: 13
-------------------------------------------------------------------------
MAGIC:
1) Bounds.
level 5 d6 S3
level 5 d6 S3
level 5 d6 S3
level 5 d6 S3
level. 4 d6 S4
level 12 d6 S5
2) Normal spells.
red fire
red fire
red fire
red fire
red fire
red/blue fire
or other like orange/green/violet fire
-------------------------------------------------------------------------
This is a point denial army.
It won't massacre you, but it WILL cripple you seriously while taking very few casualties.
I could get rid of the herald to invest in 8 X 12 horrors, but a rock-hard unit with 2 characters, + 6 static CR and true 4+ ward save is too good to pass up.
The key is to tie people up with the main block, and then start unloading the coruscation of energy 5 times in a row on eg. a unit of 25 grave guard.
Watch the numbers you pull up.
Characters must also watch out as uncontrollable mutation is nasty against lords on monstrous mounts : roll 4 dice, if even 1 is a 6, he dies outright.
Co myślita?
Mógłbym zrobić z modeliny całą armię.
Zaznaczam, iż jest to eksperyment, ale myślę, że ma potencjał.
Przy odpowiednim wystawieniu w rogu przeciwnik płacze.
magia imponujaca.. ale nie wiem jak to by sie miało w rzeczywistosci sprawdzic ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2007, o 12:26 przez Asassello, łącznie zmieniany 2 razy.
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
Plewne dość. Magia mocna to fakt, ale jak już ktoś dojedzie to cię zamiata. A duży demon Tzeentcha to też plew jeśli idzie o walkę i obronę - 5+ warda sprawia, że łucznicy go ściągają.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Z tym zamiata to bym uważał.
US 29 z fearem i terrorem, ward 4+, CR + 6 na starcie i przerzuty instability na LD10 z DA GUYS w środku.
Czendżer zajmuje 2 miejsca na podstawkę, tak więc w horrorów idzie mało ataków.
W mojej turze bohaterowie mogą rzucać orange fire - przerzuty absolutnie wszystkiego - hitów, wondów, savów, wardów.
Łucznicy owszem, mogą nabić mi 2 rany w 1 turze.
A teraz zobacz ilu łuczników przeżyje moją 1 turę magii.
Red fire ma zasięg 30, więc dosięgam też maszyny.
Ja nie chcę Cię przekonać, że ta rozpa jest niewiarygodnie silna, bo nie może być taka, nie będąc zbalansowana.
Ale trochę przy niej pokombinuję i zobaczę co da się wyciagnąć.
Gra sie tym zajebiście w każdym razie.
Cała armia ma przerzuty z BSB, latam sobie wielkim i drogim demonem, maguję wszystkich na śmierć, ubaw po pachy.
Niestety mutacja nie działa na lordów na dużych potworach przeczytałem właśnie.
Szkoda.
US 29 z fearem i terrorem, ward 4+, CR + 6 na starcie i przerzuty instability na LD10 z DA GUYS w środku.
Czendżer zajmuje 2 miejsca na podstawkę, tak więc w horrorów idzie mało ataków.
W mojej turze bohaterowie mogą rzucać orange fire - przerzuty absolutnie wszystkiego - hitów, wondów, savów, wardów.
Łucznicy owszem, mogą nabić mi 2 rany w 1 turze.
A teraz zobacz ilu łuczników przeżyje moją 1 turę magii.
Red fire ma zasięg 30, więc dosięgam też maszyny.
Ja nie chcę Cię przekonać, że ta rozpa jest niewiarygodnie silna, bo nie może być taka, nie będąc zbalansowana.
Ale trochę przy niej pokombinuję i zobaczę co da się wyciagnąć.
Gra sie tym zajebiście w każdym razie.
Cała armia ma przerzuty z BSB, latam sobie wielkim i drogim demonem, maguję wszystkich na śmierć, ubaw po pachy.
Niestety mutacja nie działa na lordów na dużych potworach przeczytałem właśnie.
Szkoda.
Narazie pojechałem vampiry z countem smokowym na wingdzie i 3 nekrach oraz ofens HE na smoku.
11 horrorow kolo BSB naprawde trzymaja bardzo dlugo sie.
Z kawa jest ciezko, ale przy 6 fireach na ture jakies tam sily 5/6 wchodza, a jak rzucam niebieskie to juz w ogole jest pieknie.
A w koncu na dupe duzym lataczem z orange firem, zadaje 4 rany smokowi i narka.
11 horrorow kolo BSB naprawde trzymaja bardzo dlugo sie.
Z kawa jest ciezko, ale przy 6 fireach na ture jakies tam sily 5/6 wchodza, a jak rzucam niebieskie to juz w ogole jest pieknie.
A w koncu na dupe duzym lataczem z orange firem, zadaje 4 rany smokowi i narka.
IMO szkoda, że rzucasz te firey z 1 kości 3 razy - rozumiem, że to trochę dla +3 dispella. No i nie wiem czy nie warto jakiś inny oddział wrzucić do tej rozpy.
I nie wiem czy możesz się dołączyć wroną i czy to podnosi USa na boundy i na siłę.
I nie wiem czy możesz się dołączyć wroną i czy to podnosi USa na boundy i na siłę.
![Obrazek](http://img.userbars.pl/55/10873.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/46/9113.jpg)
Bohaterowie latający normalnie się dołączają.
Khornowe do flesh houndów, slaaneshowe do mounted daemonettek, a tzeentchowe do horrorów.
Nie mogą natomiast do screamerów ani flamerów.
A bohaterowie siły boundów nie zwiększają.
Inny oddział?
Wtedy cała rozpa jest bez sensu żadnego.
Oprócz wrony myślę nad:
1) Prince z fire, wardem na 4+, przerzutami i ostrzem eteru.
Jak rzuca flaming sword to ma 6 ataków z S8 trafiające na 2+ z przerzutami.
2) Prince z tym samym tylko z shadowem - rzuca pitki i popychaczki.
Ale wrona jest naprawdę dobra.
Hm co myślicie?
Pingus: mam 13 PD, zazwyczaj rzucam 5 X red fire na 2 kościach i raz blue na 3 (jedną kość mogę przerzucić bo wrona ma master of sorcery, taki gift za 75 punktów).
Khornowe do flesh houndów, slaaneshowe do mounted daemonettek, a tzeentchowe do horrorów.
Nie mogą natomiast do screamerów ani flamerów.
A bohaterowie siły boundów nie zwiększają.
Inny oddział?
Wtedy cała rozpa jest bez sensu żadnego.
Oprócz wrony myślę nad:
1) Prince z fire, wardem na 4+, przerzutami i ostrzem eteru.
Jak rzuca flaming sword to ma 6 ataków z S8 trafiające na 2+ z przerzutami.
2) Prince z tym samym tylko z shadowem - rzuca pitki i popychaczki.
Ale wrona jest naprawdę dobra.
Hm co myślicie?
Pingus: mam 13 PD, zazwyczaj rzucam 5 X red fire na 2 kościach i raz blue na 3 (jedną kość mogę przerzucić bo wrona ma master of sorcery, taki gift za 75 punktów).
Od kiedy?ksuM pisze:Bohaterowie latający normalnie się dołączają.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Latającego bohatera nie możesz wogóle.
Jeden latacz czasami się przydaje.Inny oddział?
Wtedy cała rozpa jest bez sensu żadnego.
IMO wrona jest dobra.1) Prince z fire, wardem na 4+, przerzutami i ostrzem eteru.
Jak rzuca flaming sword to ma 6 ataków z S8 trafiające na 2+ z przerzutami.
2) Prince z tym samym tylko z shadowem - rzuca pitki i popychaczki.
Ale musisz korzystać ze swoich kości tymi 1lvlcowcami, kostek wrony nie użyjesz.. więc tymi małymi rzucasz na 1 kostce.Pingus: mam 13 PD, zazwyczaj rzucam 5 X red fire na 2 kościach i raz blue na 3 (jedną kość mogę przerzucić bo wrona ma master of sorcery, taki gift za 75 punktów).
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/55/10873.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/46/9113.jpg)
Czyli strigoi nie mogą się dołączać do szkieli/zombi tak?
Poza tym mówię Ci, jako gracz chaosu, że trick z exalted/princem khorna to jedyna metoda żeby go utrzymać go przy życiu.
Robisz snaka fleshakami i dajesz tam demona - ma teraz look outa i jest super.
A co do tych 2 kostek to faktycznie;/
Mogę rzucać wobec tego tak:
Czamp na 2.
Czamp na 2.
Czamp na 1.
Czamp na 1.
Czamp na 1.
Herald na 2.
LoC na 4.
Nie tak najgorzej.
Poza tym mówię Ci, jako gracz chaosu, że trick z exalted/princem khorna to jedyna metoda żeby go utrzymać go przy życiu.
Robisz snaka fleshakami i dajesz tam demona - ma teraz look outa i jest super.
A co do tych 2 kostek to faktycznie;/
Mogę rzucać wobec tego tak:
Czamp na 2.
Czamp na 2.
Czamp na 1.
Czamp na 1.
Czamp na 1.
Herald na 2.
LoC na 4.
Nie tak najgorzej.
Z tego co pamiętam nie możesz się dołączać latającymi monsterami. Wrona jest monsterem, koleś na pegazie jest, zwykły demon nie jest i strigoi nie jest, ale ja w 7ed się za mocny nie czuję.ksuM pisze:Czyli Szafa Poznań źle gra demonem khorna.
Ciekawe.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/55/10873.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/46/9113.jpg)
Zacytuję punkt 12)g)ksuM pisze:W 7 ed bohater NIGDY nie jest monsterem.
Jest w uściśleniach.
Ja już zgłupiałem, niech ktoś mądry mi dokładnie wytłumaczy.Uściślenia pkt 12)g) pisze: 1) Potworami nie mogą być bohaterowie (do ogromnych bohaterów stosują się jedynie zasady ruchu potworów - patrz errata). Potworami nie są zatem np. większe demony, ancient treeman, shaggoth champion.
[...]
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/55/10873.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/46/9113.jpg)
Bohater taki może się dołączyć do tego klocka - tak wynika w świetle tego co w RB i w uściśleniach. Nie zmienia to faktu, że jedyną korzyść jaką odnosi jest podniesiony do 4+ ward. Łuki go sięgają tak samo, z dział można wyhaczyć bo LOS nie ma. Tak więc zasłaniamy łuczników driadami i szyjemy z łuków w dwóch szeregach po demonie
Jak jest bardziej miękki to Treeman czy coś i doprawiamy go w HtH.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
To już całkiem sporo, kolo na dysku też? Bo wiem, że paladyn na pegazie nie może do lancy.Scimitar pisze: Nie zmienia to faktu, że jedyną korzyść jaką odnosi jest podniesiony do 4+ ward.
IMO w rozpie nieprzymeślane jest to rzucanie z jednej kostki na pięćplusie tych trzech typów można zamienić na coś szkoda trochę 3DD.
![Obrazek](http://img.userbars.pl/55/10873.gif)
![Obrazek](http://img.userbars.pl/46/9113.jpg)
Latający herosi i herosi na latających mountach to nie to samo.
Lataczy można do oddziałow dołaczać, ale herosów na latających potworkach już nie.
Lataczy można do oddziałow dołaczać, ale herosów na latających potworkach już nie.