Deszcz ognia.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Deszcz ognia.

Post autor: ksuM »

Hej.

Wklejam z innego forum, bo nie chce mi się pisać drugi raz:

-------------------------------------------------------------------------

CHANGER OF WAYS.

Herald - BSB, Banner of Wrath.

22 horrors - F/C, Unholy Icon.

11 horrors - champ.
11 horrors - champ.
11 horrors - champ.
11 horrors - champ.

-------------------------------------------------------------------------

Points - 2241.
DD: 10 + scroll destroying a spell.
PD: 13

-------------------------------------------------------------------------

MAGIC:

1) Bounds.

level 5 d6 S3
level 5 d6 S3
level 5 d6 S3
level 5 d6 S3
level. 4 d6 S4
level 12 d6 S5

2) Normal spells.

red fire
red fire
red fire
red fire
red fire
red/blue fire
or other like orange/green/violet fire

-------------------------------------------------------------------------

This is a point denial army.

It won't massacre you, but it WILL cripple you seriously while taking very few casualties.

I could get rid of the herald to invest in 8 X 12 horrors, but a rock-hard unit with 2 characters, + 6 static CR and true 4+ ward save is too good to pass up.

The key is to tie people up with the main block, and then start unloading the coruscation of energy 5 times in a row on eg. a unit of 25 grave guard.

Watch the numbers you pull up.

Characters must also watch out as uncontrollable mutation is nasty against lords on monstrous mounts : roll 4 dice, if even 1 is a 6, he dies outright.


Co myślita?

Mógłbym zrobić z modeliny całą armię.

Zaznaczam, iż jest to eksperyment, ale myślę, że ma potencjał.

Przy odpowiednim wystawieniu w rogu przeciwnik płacze.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

magia imponujaca.. ale nie wiem jak to by sie miało w rzeczywistosci sprawdzic :)
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2007, o 12:26 przez Asassello, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Plewne dość. Magia mocna to fakt, ale jak już ktoś dojedzie to cię zamiata. A duży demon Tzeentcha to też plew jeśli idzie o walkę i obronę - 5+ warda sprawia, że łucznicy go ściągają.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Z tym zamiata to bym uważał.

US 29 z fearem i terrorem, ward 4+, CR + 6 na starcie i przerzuty instability na LD10 z DA GUYS w środku.

Czendżer zajmuje 2 miejsca na podstawkę, tak więc w horrorów idzie mało ataków.

W mojej turze bohaterowie mogą rzucać orange fire - przerzuty absolutnie wszystkiego - hitów, wondów, savów, wardów.

Łucznicy owszem, mogą nabić mi 2 rany w 1 turze.

A teraz zobacz ilu łuczników przeżyje moją 1 turę magii.

Red fire ma zasięg 30, więc dosięgam też maszyny.

Ja nie chcę Cię przekonać, że ta rozpa jest niewiarygodnie silna, bo nie może być taka, nie będąc zbalansowana.

Ale trochę przy niej pokombinuję i zobaczę co da się wyciagnąć.

Gra sie tym zajebiście w każdym razie.

Cała armia ma przerzuty z BSB, latam sobie wielkim i drogim demonem, maguję wszystkich na śmierć, ubaw po pachy.

Niestety mutacja nie działa na lordów na dużych potworach przeczytałem właśnie.

Szkoda.

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

Bardzo oryginalny pomysł, strasznie mi się podoba choć oczywiście nie jest mega uniwersalny. :)
Obrazek
Obrazek

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Narazie pojechałem vampiry z countem smokowym na wingdzie i 3 nekrach oraz ofens HE na smoku.

11 horrorow kolo BSB naprawde trzymaja bardzo dlugo sie.

Z kawa jest ciezko, ale przy 6 fireach na ture jakies tam sily 5/6 wchodza, a jak rzucam niebieskie to juz w ogole jest pieknie.

A w koncu na dupe duzym lataczem z orange firem, zadaje 4 rany smokowi i narka.

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Wstawianie lord of change do unitu to wal, przeciez on lata. Ale po za tym jest calkiem ciekawe, warte przetestowania, 6 boundow i 3-5 czarow na ture. Co prawda nie za mocnych ale zawsze.

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

IMO szkoda, że rzucasz te firey z 1 kości 3 razy - rozumiem, że to trochę dla +3 dispella. No i nie wiem czy nie warto jakiś inny oddział wrzucić do tej rozpy.

I nie wiem czy możesz się dołączyć wroną i czy to podnosi USa na boundy i na siłę.
Obrazek
Obrazek

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Bohaterowie latający normalnie się dołączają.

Khornowe do flesh houndów, slaaneshowe do mounted daemonettek, a tzeentchowe do horrorów.

Nie mogą natomiast do screamerów ani flamerów.

A bohaterowie siły boundów nie zwiększają.

Inny oddział?

Wtedy cała rozpa jest bez sensu żadnego.

Oprócz wrony myślę nad:

1) Prince z fire, wardem na 4+, przerzutami i ostrzem eteru.
Jak rzuca flaming sword to ma 6 ataków z S8 trafiające na 2+ z przerzutami.

2) Prince z tym samym tylko z shadowem - rzuca pitki i popychaczki.

Ale wrona jest naprawdę dobra.

Hm co myślicie?

Pingus: mam 13 PD, zazwyczaj rzucam 5 X red fire na 2 kościach i raz blue na 3 (jedną kość mogę przerzucić bo wrona ma master of sorcery, taki gift za 75 punktów).

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

ksuM pisze:Bohaterowie latający normalnie się dołączają.
Od kiedy? ;)

Latającego bohatera nie możesz wogóle.
Inny oddział?
Wtedy cała rozpa jest bez sensu żadnego.
Jeden latacz czasami się przydaje.
1) Prince z fire, wardem na 4+, przerzutami i ostrzem eteru.
Jak rzuca flaming sword to ma 6 ataków z S8 trafiające na 2+ z przerzutami.

2) Prince z tym samym tylko z shadowem - rzuca pitki i popychaczki.
IMO wrona jest dobra.

Pingus: mam 13 PD, zazwyczaj rzucam 5 X red fire na 2 kościach i raz blue na 3 (jedną kość mogę przerzucić bo wrona ma master of sorcery, taki gift za 75 punktów).
Ale musisz korzystać ze swoich kości tymi 1lvlcowcami, kostek wrony nie użyjesz.. więc tymi małymi rzucasz na 1 kostce. ;)
Obrazek
Obrazek

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Czyli strigoi nie mogą się dołączać do szkieli/zombi tak?

Poza tym mówię Ci, jako gracz chaosu, że trick z exalted/princem khorna to jedyna metoda żeby go utrzymać go przy życiu.

Robisz snaka fleshakami i dajesz tam demona - ma teraz look outa i jest super.


A co do tych 2 kostek to faktycznie;/

Mogę rzucać wobec tego tak:

Czamp na 2.
Czamp na 2.
Czamp na 1.
Czamp na 1.
Czamp na 1.
Herald na 2.
LoC na 4.

Nie tak najgorzej.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

latacze nie mogą dołączać do oddziałów :) koniec kropka
nie wiem jak to jest u strigoi ale wrona na bank nie może tak jak demonic prince tak jak demonic mount na dysku

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Czyli Szafa Poznań źle gra demonem khorna.

Ciekawe.

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

ksuM pisze:Czyli Szafa Poznań źle gra demonem khorna.

Ciekawe.
Z tego co pamiętam nie możesz się dołączać latającymi monsterami. Wrona jest monsterem, koleś na pegazie jest, zwykły demon nie jest i strigoi nie jest, ale ja w 7ed się za mocny nie czuję. ;)
Obrazek
Obrazek

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

W 7 ed bohater nie może być monsterem.

Więc nie działa na ancienta rune of true beast itp.

Jest w uściśleniach.

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

ksuM pisze:W 7 ed bohater NIGDY nie jest monsterem.

Jest w uściśleniach.
Zacytuję punkt 12)g)
Uściślenia pkt 12)g) pisze: 1) Potworami nie mogą być bohaterowie (do ogromnych bohaterów stosują się jedynie zasady ruchu potworów - patrz errata). Potworami nie są zatem np. większe demony, ancient treeman, shaggoth champion.
[...]
Ja już zgłupiałem, niech ktoś mądry mi dokładnie wytłumaczy. ;)
Obrazek
Obrazek

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Czytam sobie teraz Tzeentch Liber Chaotica i się wkręcam w klimat ;D

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Bohater taki może się dołączyć do tego klocka - tak wynika w świetle tego co w RB i w uściśleniach. Nie zmienia to faktu, że jedyną korzyść jaką odnosi jest podniesiony do 4+ ward. Łuki go sięgają tak samo, z dział można wyhaczyć bo LOS nie ma. Tak więc zasłaniamy łuczników driadami i szyjemy z łuków w dwóch szeregach po demonie ;) Jak jest bardziej miękki to Treeman czy coś i doprawiamy go w HtH.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

Scimitar pisze: Nie zmienia to faktu, że jedyną korzyść jaką odnosi jest podniesiony do 4+ ward.
To już całkiem sporo, kolo na dysku też? Bo wiem, że paladyn na pegazie nie może do lancy.

IMO w rozpie nieprzymeślane jest to rzucanie z jednej kostki na pięćplusie tych trzech typów można zamienić na coś szkoda trochę 3DD.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Latający herosi i herosi na latających mountach to nie to samo.
Lataczy można do oddziałow dołaczać, ale herosów na latających potworkach już nie.
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

ODPOWIEDZ