Początkujący generał
Moderator: Hoax
Re: Początkujący generał
nie warto, udowodnić prostym wyliczeniem ?
warto, bo strzelanie lucznikow najbardziej boli oddzial pchajacy dzwon, a jego anihilacja dopiero boli dzwon ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Czy clanratów z batalionu da się zrobić na slavów ?
I czy warto kupować batalion (bo teorytycznie - 20 monków, ok. 40 clanratów, których może da radę zrobić na slaveów, ok. Ratogry na -. No i ok. 10 GR (6 normalnych, ale jeszcze mżna wziąć te szczury z monkowych wyprasek
) - bo wydaje mi się że tak, aczkolwiek...
Pzdr
I czy warto kupować batalion (bo teorytycznie - 20 monków, ok. 40 clanratów, których może da radę zrobić na slaveów, ok. Ratogry na -. No i ok. 10 GR (6 normalnych, ale jeszcze mżna wziąć te szczury z monkowych wyprasek


Pzdr
Nie doklejasz tarcz, dajesz broń ręczną, a niektóre szczury maja na nogach już łańcuchy także wsadzasz ich do pierwszego szeregu. Prócz tego możesz zrobić zajebisty filer z jakimś poganiaczem z batem albo klatką - albo jedno i drugie na raz. Do tego dobre malowanie, podstawki, trej i wio 

Nie zamierzam, jak już używam monków to zazwyczaj ok. 10-20 do osłony latar ki/ek ;pGoglem pisze:Jak masz zamiar grac/grales na furmance to 2 bataliony są/były dobrą opcją
Ok. W zniewalaniu clanratów mam już niejakie doświadczenie (wycignąłem 40 slaveów z 2 IoB) ;PGibon pisze:Nie doklejasz tarcz, dajesz broń ręczną, a niektóre szczury maja na nogach już łańcuchy także wsadzasz ich do pierwszego szeregu. Prócz tego możesz zrobić zajebisty filer z jakimś poganiaczem z batem albo klatką - albo jedno i drugie na raz. Do tego dobre malowanie, podstawki, trej i wio
I od razu pytanie - jak wymieszam 50:50 slave'y z tarczami i bez, przy czym ci bez będą bardziej rzucać się w oczy

Pzdr
Mi zabrakło paru, więc wyszlifowałem odpowiednio pancerze niektórych i gitlajkonik pisze:Ja z kolei wybrałem modele z IoB tak, żeby clanrats miały więcej pancerza na grzbietach. Odpowiednio pomalować i na stole wszystko widać

Ok, dziękiDeus pisze:Raczej nikt się rzucać do Cb nie będzie, ja tam mam 1 klocek slejvóv z Ioba z tarczami i nikt mi ngdy wyrzutów nie robi, tylko się pyta czy to są clany czy slejvy

Szkoda że te szczurki z IoB mają od razu tarcze

Pzdr
Zastanawiam się nad jedną sprawą. W większości rozpisek jest sztormówka. Zastanawia mnie rola gutterów po użyciu sztandaru. Zakładamy, że im dłużej działa - tym lepiej dla nas. Więc co w takim wypadku robią wspomniane szczurki?
Pytam bo widzę, że w praktycznie każdej rozpie pojawiają się gutterzy, a osobiście chyba nie potrafię wykorzystać ich potencjału. Może jakieś rady??;>
I jeszcze jedno pytanie. Jeśli nie guttersi to co z jednostek specjalnych? Jest jakas ciekawa alternatywa?
Pytam bo widzę, że w praktycznie każdej rozpie pojawiają się gutterzy, a osobiście chyba nie potrafię wykorzystać ich potencjału. Może jakieś rady??;>
I jeszcze jedno pytanie. Jeśli nie guttersi to co z jednostek specjalnych? Jest jakas ciekawa alternatywa?
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Gutterzy szarżują jak jest włączona sztormówa. Nie ma ciekawych i użytecznych jednostek specjalnych poza nimi.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jeśli przeciwnik posiada maszyny to wychodzą od krawędzi jeśli nie to zawsze mają scouta i jak przeciwnik da ciała przy wystawieniu można fajnie go spowolnić.
Gutterzy zabijali już smoki, sfinxy, ogry, tytany, duże demony, paru magów itd. Jednostka zdecydowania genialna i bardzo wszechstronna.
Co do monków to mają 3 problemy, które powodują, że na arenie turniejowej się nie pojawiają:
- mają tylko 3 I przez co większość rzeczy uderzy przed nimi
- mają tylko 3 siły, gdzie w dobie mc i sv 1+ powoduje, że nie robią nic
- mają itp i frenzy przez co są podatni na pułapki przeciwnika i nie dają flee
Gutterzy zabijali już smoki, sfinxy, ogry, tytany, duże demony, paru magów itd. Jednostka zdecydowania genialna i bardzo wszechstronna.
Co do monków to mają 3 problemy, które powodują, że na arenie turniejowej się nie pojawiają:
- mają tylko 3 I przez co większość rzeczy uderzy przed nimi
- mają tylko 3 siły, gdzie w dobie mc i sv 1+ powoduje, że nie robią nic
- mają itp i frenzy przez co są podatni na pułapki przeciwnika i nie dają flee
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Abominacja, assasin i warlordowie reszta raczej im tylko kibicuje. Oczywiście w prawie każdej bitwie slavy czy stormvermini, ale oni raczej nie są mordercami.