Początkujący generał

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Re: Początkujący generał

Post autor: Goglem »

nie warto, udowodnić prostym wyliczeniem ?

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Dokładnie - nie warto, bo dodatkowe Slavy wychodzą taniej i działają na wszystko, nie tylko na siłę 3. Chyba że rzucasz 3X więcej 6 niż normalnie. Wtedy w walce wręcz jest ok :P.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Matias
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Matias »

Matias pisze: A drugą 40-stką łysą warto zasłaniać dzwonek (przed kuszami, łukami, itp.) ?

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

W dzwonek dalej będzie można strzelać bo fizycznie jest wyższy niż Slaves, którzy nawet go nie osłonią.
Life's a game with save and load features disabled.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

warto, bo strzelanie lucznikow najbardziej boli oddzial pchajacy dzwon, a jego anihilacja dopiero boli dzwon ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Matias
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Matias »

Czy clanratów z batalionu da się zrobić na slavów ?
I czy warto kupować batalion (bo teorytycznie - 20 monków, ok. 40 clanratów, których może da radę zrobić na slaveów, ok. Ratogry na -. No i ok. 10 GR (6 normalnych, ale jeszcze mżna wziąć te szczury z monkowych wyprasek :mrgreen: ) - bo wydaje mi się że tak, aczkolwiek... :P

Pzdr

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Warto.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Jak masz zamiar grac/grales na furmance to 2 bataliony są/były dobrą opcją

Gibon

Post autor: Gibon »

Nie doklejasz tarcz, dajesz broń ręczną, a niektóre szczury maja na nogach już łańcuchy także wsadzasz ich do pierwszego szeregu. Prócz tego możesz zrobić zajebisty filer z jakimś poganiaczem z batem albo klatką - albo jedno i drugie na raz. Do tego dobre malowanie, podstawki, trej i wio :D

Awatar użytkownika
Matias
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Matias »

Goglem pisze:Jak masz zamiar grac/grales na furmance to 2 bataliony są/były dobrą opcją
Nie zamierzam, jak już używam monków to zazwyczaj ok. 10-20 do osłony latar ki/ek ;p

Gibon pisze:Nie doklejasz tarcz, dajesz broń ręczną, a niektóre szczury maja na nogach już łańcuchy także wsadzasz ich do pierwszego szeregu. Prócz tego możesz zrobić zajebisty filer z jakimś poganiaczem z batem albo klatką - albo jedno i drugie na raz. Do tego dobre malowanie, podstawki, trej i wio :D
Ok. W zniewalaniu clanratów mam już niejakie doświadczenie (wycignąłem 40 slaveów z 2 IoB) ;P
I od razu pytanie - jak wymieszam 50:50 slave'y z tarczami i bez, przy czym ci bez będą bardziej rzucać się w oczy :wink: to przejdzie jako slavy bez tarcz ? (no bo co drugi akurat znalazł sobie deskę z kawałkiem metalu/wziął tarczę od jakiegoś trupa, itd.)

Pzdr

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Raczej nikt się rzucać do Cb nie będzie, ja tam mam 1 klocek slejvóv z Ioba z tarczami i nikt mi ngdy wyrzutów nie robi, tylko się pyta czy to są clany czy slejvy :)
Obrazek

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Ja z kolei wybrałem modele z IoB tak, żeby clanrats miały więcej pancerza na grzbietach. Odpowiednio pomalować i na stole wszystko widać ;)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
Matias
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Matias »

lajkonik pisze:Ja z kolei wybrałem modele z IoB tak, żeby clanrats miały więcej pancerza na grzbietach. Odpowiednio pomalować i na stole wszystko widać ;)
Mi zabrakło paru, więc wyszlifowałem odpowiednio pancerze niektórych i git :)
Deus pisze:Raczej nikt się rzucać do Cb nie będzie, ja tam mam 1 klocek slejvóv z Ioba z tarczami i nikt mi ngdy wyrzutów nie robi, tylko się pyta czy to są clany czy slejvy :)
Ok, dzięki :)

Szkoda że te szczurki z IoB mają od razu tarcze :(

Pzdr

Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

Zastanawiam się nad jedną sprawą. W większości rozpisek jest sztormówka. Zastanawia mnie rola gutterów po użyciu sztandaru. Zakładamy, że im dłużej działa - tym lepiej dla nas. Więc co w takim wypadku robią wspomniane szczurki?
Pytam bo widzę, że w praktycznie każdej rozpie pojawiają się gutterzy, a osobiście chyba nie potrafię wykorzystać ich potencjału. Może jakieś rady??;>
I jeszcze jedno pytanie. Jeśli nie guttersi to co z jednostek specjalnych? Jest jakas ciekawa alternatywa?

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Gutterzy szarżują jak jest włączona sztormówa. Nie ma ciekawych i użytecznych jednostek specjalnych poza nimi.

Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

A co w swojej karierze osiągnąłeś gutterami i jak ich wystawiasz najcześciej? Pytam bo tak jak mówie mam trudnośc z efektywnym wykorzystaniem ich.

Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

Necromanter pisze: Nie ma ciekawych i użytecznych jednostek specjalnych poza nimi.
A plague monki? One chyba dają rade?

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Jeśli przeciwnik posiada maszyny to wychodzą od krawędzi jeśli nie to zawsze mają scouta i jak przeciwnik da ciała przy wystawieniu można fajnie go spowolnić.
Gutterzy zabijali już smoki, sfinxy, ogry, tytany, duże demony, paru magów itd. Jednostka zdecydowania genialna i bardzo wszechstronna.

Co do monków to mają 3 problemy, które powodują, że na arenie turniejowej się nie pojawiają:
- mają tylko 3 I przez co większość rzeczy uderzy przed nimi
- mają tylko 3 siły, gdzie w dobie mc i sv 1+ powoduje, że nie robią nic
- mają itp i frenzy przez co są podatni na pułapki przeciwnika i nie dają flee

Veta92
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 184
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Veta92 »

Więc co się bije w CC? Myślałem, że właśnie taka 30 monków w kresce daje rade.

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Abominacja, assasin i warlordowie reszta raczej im tylko kibicuje. Oczywiście w prawie każdej bitwie slavy czy stormvermini, ale oni raczej nie są mordercami.

ODPOWIEDZ