A potem dopiero w 5Lidder pisze:Nie, tylko do 3.Domino pisze:Czy można zrobić make way w 4 turze walki?

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
A potem dopiero w 5Lidder pisze:Nie, tylko do 3.Domino pisze:Czy można zrobić make way w 4 turze walki?
Otóż bohater nie może opuścić oddziału będącego w walce (mały podręcznik, str. 101, piąty akapit), nadto oddział musi trzymać formację (str. 5 mały podręcznik), zatem analogia nietrafiona, bo przedstawiony przez Ciebie manewr jest nielegalny w świetle przytoczony przeze mnie zasad.FAZIK pisze:(...)Prosty przykład że Twoje rozumowanie jest błędne.(...)