Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Wszystko przecież jest w opisie Grey Seer'a.
Przykład:
Deklarujesz ile czarów bierzesz z której domeny.
Zakładamy że: Ruina 2, Plaga 2.
Rzucasz 2 kości za Ruinę i wybierasz czary z Ruiny zgodnie z normalnymi zasadami.
Rzucasz 2 kości za Plagę i wybierasz czary z Plagi zgodnie z normalnymi zasadami.
Masz po 2 czary z obu domen.
Dowolny czar z dowolnej domeny możesz wymienić też na 13 lub Skiiterleap, gdyż działają tak jak zerówka u innych.
Tyle. Nie ma co gdybać i kombinować.
Przykład:
Deklarujesz ile czarów bierzesz z której domeny.
Zakładamy że: Ruina 2, Plaga 2.
Rzucasz 2 kości za Ruinę i wybierasz czary z Ruiny zgodnie z normalnymi zasadami.
Rzucasz 2 kości za Plagę i wybierasz czary z Plagi zgodnie z normalnymi zasadami.
Masz po 2 czary z obu domen.
Dowolny czar z dowolnej domeny możesz wymienić też na 13 lub Skiiterleap, gdyż działają tak jak zerówka u innych.
Tyle. Nie ma co gdybać i kombinować.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2013, o 18:30 przez FAZIK, łącznie zmieniany 1 raz.
Life's a game with save and load features disabled.
Nie w ten sposób jak myślisz .Bartoslavski pisze:No ok, thx.
A nie mogę przykładowo 3 rzucić w pladze i w zależności od tego co wypadnie później zadecydować gdzie rzucam 4?
Możesz tak zrobić jeśli wcześniej zadeklarowałeś że rzucasz 3 z Plagi i 1 z Ruiny. Nie po rzucie. Podczas turlania kośćmi jest już za późno, gdyż deklaracje są wcześniej.
Life's a game with save and load features disabled.
Zawsze możesz sobie pomóc mając Inżyniera lub Plague Priesta. Zawsze najpierw nimi rzucasz kostką/kostkami i albo sobie zostawiasz co rzucili, albo wymieniasz odpowiednio na Warp Lighning/Pestilent Breath.
Potem rzucasz Seerem i jeśli wyrzucisz na dowolnej kostce to samo co mają już I/PP to możesz sobie wybrać dowolny czar z domeny w której turlałeś kostkę. Bo nie możesz mieć 2 takich samych czarów na magach (wyjątek oczywiście stanowią Nasze "sygnaturki", czyli np 2 Inżynierów może mieć Warp Lightning).
Potem rzucasz Seerem i jeśli wyrzucisz na dowolnej kostce to samo co mają już I/PP to możesz sobie wybrać dowolny czar z domeny w której turlałeś kostkę. Bo nie możesz mieć 2 takich samych czarów na magach (wyjątek oczywiście stanowią Nasze "sygnaturki", czyli np 2 Inżynierów może mieć Warp Lightning).
Life's a game with save and load features disabled.
To jest bardzo dobry sposób na zwiększenie sobie szans na czar, który chcesz.
W innych armiach też działa, ale w drugą stronę. Najpierw rzucasz dużym magiem i specjalnie wymieniasz czar, który chcesz mieć koniecznie na małym (np Transformation of Kadon) na sygnaturkę. Dzięki temu masz jakieś 92% szans że mały mag będzie mógł zamieniać się w jakieś straszydło .
Dodatkowo jadąc na turniej zawsze w rozpisce deklaruj iż używasz obu Lorów Grey Seer'em. Potem mówisz że np rzucasz 4 z Plagi i 0 z Ruiny, dobierając sobie Lory w zależności od przeciwnika. Takie to Skaveńskie .
W innych armiach też działa, ale w drugą stronę. Najpierw rzucasz dużym magiem i specjalnie wymieniasz czar, który chcesz mieć koniecznie na małym (np Transformation of Kadon) na sygnaturkę. Dzięki temu masz jakieś 92% szans że mały mag będzie mógł zamieniać się w jakieś straszydło .
Dodatkowo jadąc na turniej zawsze w rozpisce deklaruj iż używasz obu Lorów Grey Seer'em. Potem mówisz że np rzucasz 4 z Plagi i 0 z Ruiny, dobierając sobie Lory w zależności od przeciwnika. Takie to Skaveńskie .
Life's a game with save and load features disabled.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
1. czy Abominacja i Kółko muszą się ruszać czy mogą stać w miejscu ?
2. Rakietą i orbem nie można rzucać po marszu prawda?
2. Rakietą i orbem nie można rzucać po marszu prawda?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie i nie
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
odp na pytanie 2 rozumiem.
ale na pytanie 1 to :
- nie, nie muszą się ruszać ?
czy
- nie, nie mogą zostać w miejscu ?
ale na pytanie 1 to :
- nie, nie muszą się ruszać ?
czy
- nie, nie mogą zostać w miejscu ?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
acha czyli można bo nie jest bronią. fajnie.
a rakiety nie można bo jest bronią ok.
- czy bohater na dzwonku lub furmance może robić make way żeby dostawić się do przeciwnika atakującego z flanki ?
wg. mnie nie bo musi być cały czas na środku oddziału ale wolę się upewnić.
a rakiety nie można bo jest bronią ok.
- czy bohater na dzwonku lub furmance może robić make way żeby dostawić się do przeciwnika atakującego z flanki ?
wg. mnie nie bo musi być cały czas na środku oddziału ale wolę się upewnić.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Czyli właściwie nie jesteś pewny że nie można strzelać z Doomrocketa po marszu?
Nie może zrobić Make Way bo zabraniają mu zasady armijne. Dostawiamy jest model przeciwnika, albo wirtualnie, jeśli nie można dostawić.
Nie może zrobić Make Way bo zabraniają mu zasady armijne. Dostawiamy jest model przeciwnika, albo wirtualnie, jeśli nie można dostawić.
Life's a game with save and load features disabled.
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
nie no - zgadzam się z tobą, że nie można z rakiety po marszu strzelać.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Tak robi to na początku ruchu, w razie niejasności zapraszam do RB dział random movement.
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne