Silesian Un-Limited Tournament, master 28-29.09 Kozłów
Silesian Un-Limited Tournament, master 28-29.09 Kozłów
Głównym sponsorem imprezy jest:
Restauracja-Hotel Pod Platanem
Sponsorzy:
oraz właściciele dawnego ( ) sklepu Red Scorpion.
Termin:
28-29 września 2013r.
Rozpoczęcie bitew o godz. 9:30, jednak osoby biorące udział w turnieju prosi się o dotarcie na godz. 9:00.
Sędziowie:
- sędzia główny T. Tutaj
- sędzia główny Furion
- sędzia techniczny Laik
- sędzia liniowy Bretonnian
Hobbystyka: Agnieszka "Yudokuno"
Rozkład jazdy:
Dzień I:
9:00-9:20 Zapisy
9:30-12:50 I Bitwa
13:05-16:25 II Bitwa
16:40 III Bitwa (do oporu, jednak po 20 możecie nie zastać sędziów )
Dzień II:
8:00-11:20 IV Bitwa
11:35-14:55 V Bitwa
15:00 Zakończenie i wręczenie nagród
Wejściówka:
Uczestnictwo w turnieju: 50zł
Możliwe przedpłaty! Wszyscy zainteresowani proszeni są o mail do nas w tej sprawie (silesian.unlimited[at]gmail.com). Otrzymacie numer konta i odpowiemy na wszystkie pytania.
Ekstra nocleg: 25zł (nocleg z piątku na sobotę)
Miejsce:
Kozłów (pod Gliwicami), hotel "Pod Platanem", ul. Marcina 5.
Kilka słów jak dotrzeć - w tym poście.
Zapewniamy nocleg z soboty na niedzielę, na warunkach jak do tej pory (pokoje hotelowe z rozłożonymi materacami, jedna osoba na pokój odpowiedzialna za jego stan)
Temat z noclegami: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1121029
Zasady turnieju:
Turniej klasy master, single. Zasady turnieju zgodne z 8 edycją.
Rozpiski jawne, dopuszczeni bohaterowie i czempionów imienni (pod warunkiem posiadania oryginalnego modelu lub adekwatnej konwersji)
Dodatkowo obowiązują aktualne, oficjalne erraty/FAQ(nadrzędne) i polskie uściślenia sędziowskie.
Dopuszczone listy armii:
- Armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.
Format turnieju:
2800pkt ograniczenia:
- Można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii,
- Dwellers Below zabija bohaterów jedynie przy wyniku 6 na test siły.
- Doom and darkness, Purple sun of Xereus i Okkam's mind razor max. z 5 kości (dotyczy również armii DE)
Skaven:
- Warlock Engineer 0-3
Chaos Dwarfs:
- K'daai Destroyer 0-1
- Chalice of darkness nie może być użyte między rzutem na cast Chaos Dwarfów a dispellem przeciwnika
Warriors of Chaos
- Ilość oddziałow trolli jako core w armii Throgga 0-1.
Daemons of Chaos
- Epidemius - 0 models in army, czyli na tą chwilę niedopuszczony
General:
- SLoS (patrz polskie uściślenia sędziowskie)
Podliczanie punktów:
100VP za zabicie generała
100VP za zniszczenie sztandaru armii w walce lub na zasadzie Last Stand
25VP za zniszczenie sztandaru w walce lub na zasadzie Last Stand
50VP za zabicie bohatera przez czempiona w pojedynku
50%VP za uciekający oddział
50%VP za oddział o liczbie modeli mniejszej bądź równej 25% początkowej ilości (nie dotyczy uciekających oddziałów)
100%VP za zniszczony oddział
Progi 220VP:
0-219: 10:10
220-439: 11:9
440-659: 12:8
660-879: 13:7
880-1099: 14:6
1100-1319: 15:5
1320-1539: 16:4
1540-1759: 17:3
1760-1979: 18:2
1980-2199: 19:1
2200-?: 20:0
Scenariusze:
1) Battleline
2) Down Attack
3) Blood and Glory
Zwycięzca otrzymuje Max{20 - ilość straconych BP podczas bitwy, 15} Dużych Punktów, przegrany odpowiednio resztę Dużych Punktów. W przypadku remisu bądź nie wykonania warunków scenariusza obaj gracze otrzymują po 10 DP. Następnie obliczamy różnicę w utraconych BP i dodajemy(odejmujemy) ten wynik do(od) 10 DP graczowi, który zdobył ich więcej(mniej).
4) Meeting Engagement (bez rezerw)
4) Battleline
Magiczne tereny:
Magiczne tereny będą oznaczone na mapkach, bądź będą losowane przed rzutem o wybór strony.
Rzeki(RB, str. 120):
Necrotic Ooze
Raging Torrent
River of Light
Bagna(RB, str. 121):
Earthblood Mere (+1 do Regeneracji)
Khemrian Quicksand
Lasy(RB, str. 119):
Fungus Forest
Venom Thicket (może powodować podwójny DT, np. dla kawalerii)
Wildwood
Monumenty(RB, str. 124-125):
Altar of Khaine
Idol of Gork
Magic Circle
Wzgórza (RB, str. 118):
Anvil of Vaul
Scree Slope
Temple of Skulls (rzut K10, przerzucamy wynik "1")
Nagrody:
Pieniężne dla top3, losowe dla uczestników spoza podium
Limit miejsc:
90 (może ulec zmianie)
Hobby:
Wymogi hobbystyczne:
Pomalowana armia:
Każdy model musi posiadać przynajmniej trzy kolory, plastikowe i metalowe elementy nie mogą być widoczne.
Proksy i fillery:
Całkowity zakaz proksów. Filler musi pasować do reszty modeli. Konwersje mile widziane. W razie wątpliwości proszę wysłać zdjęcie bądź opis modelów.
Przybory:
Obowiązkowy Army Book, bądź jego wyraźne ksero. Rozpiska (będzie zapewniona przez organizatora). Wzorniki, jeśli wymagane. Spis czarów, jeśli wymagany. Miarka i Kostki.
Movement trays:
Wskazane dla oddziałów o wielkości 3+. Brak movement tray może skutkować ściągnięciem oddziału.
Ocena:
Malowanie (0-11 pkt):
Pomalowana armia (0-4 pkt)
0 - brak armii
1 - minimum turniejowe
2 - poprawna armia
3 - ładna armia
4 - super armia
Podstawki i movement trays: (0-3 pkt)
modelowane podstawki +1
modelowane treje +1
spójność podstawek i trejów +1
Spójność armii (0-2 pkt)
0 - niespójne oddziały
1 - spójne oddziały
2 - spójna armia (wlicza się w to posiadanie załogantów i poganiaczy)
Konwersje (0-1 pkt)
0 - brak konwersji
1 - są konwersje
Turbo bonus +1 pkt
Możliwy tylko gdy uczestnik uzyskał 10pkt za malowanie
Nadesłanie poprawnej rozpiski:
+4 pkt - do 22.09.2013 (niedziela) 23:59 CET
+1 pkt - do 24.09.2013 (wtorek) 23:59 CET
+0 pkt - po 24.09.2013 (wtorek)
Test wiedzy (0-5 pkt)
Test wiedzy ze znajomości zasad. Zakres: RB, polskie uściślenia sędziowskie, FAQ do RB.
Format nadesłanej rozpiski:
Rozpiski wysyłamy na: silesian.unlimited@gmail.com
W temacie maila wpisujemy: "[Rozpiska] Imię Nick Nazwisko", natomiast w treści: "Imię Nick Nazwisko ID_gracza", dodajemy rozpiskę jako załącznik o nazwie "ID_gracza". Rozpiski przyjmowane będą w formacie pdf, html ew. txt. Prawie wszyscy są już dorośli, uprzejmie więc prosimy o wysłanie poprawnych rozpisek. Rozpiski nie będą sprawdzane! Jakikolwiek błąd w rozpisce skutkuje cofnięciem dodatkowych punktów za wysłanie jej o czasie lub solidnymi karniakami, jeśli okaże się to w trakcie turnieju. Będą one wyrywkowo sprawdzane podczas turnieju. Zmiany w nadesłanej rozpisce są możliwe - dodatkowe punkty są przyznawane na podstawie daty, w której wprowadzono zmiany.
Turniej zgłoszony do Ligi w terminie. <duma>
FAQ (skorzystam z pomysłu Liddera z ubiegłego roku):
Nie mam armii, mogę grać?
- Nie
Czy jeśli nie mam modelu(ów), który reprezentuje efekt czaru, to czy mogę rzucić ten czar?
- Tak, ale efekt działa tylko wtedy, gdy masz odpowiedni model. Nie wstawisz zombie, jeśli nie masz zombie; nie zamienisz się w smoka jeśli nie masz smoka.
Czy jeśli nie mam modelu(ów), który reprezentuje(ą) special charaktera, to czy mogę go wystawić?
- Tak, jeśli jest konwersją udatniejszą niż model GW, a przy tym jednoznaczną do zidentyfikowania jako np. Epidemius.
Czy mogę posiadać armybooka w formie elektronicznej na tablecie/laptopie?
- Oczywiście, pod warunkiem jego kompletności oraz warunków umożliwiających odczytanie (np. na mojej starej nokii dało się otworzyć pdf-a, czytać już nie).
Czy dostanę materac?
- Tak, ale może ich zabraknąć. Zwłaszcza jeśli jesteś mały lub wolny.
Czy mogę wynająć pokój tylko dla siebie?
- Nie.
Czy odpisujecie na e-maile?
-Tak, jeśli umieścisz na początku tytułu hasło [Rozpiska], [Zdjęcia], [Rezerwacja] lub [Pytanie] to będzie nam się lepiej korespondowało
Czy dopuszczacie fillery?
Zdajemy sobie sprawę, że będzie ich dość pokaźna ilość ze wzg. na duży format punktowy. Dlatego apelujemy o rozsądek w tej sprawie . Filler powstał ze względów ekonomicznych jak i wizualnych. Chcialibyśmy, abyście trzymali się tej zasady. Oznacza to, że filler to 1 podstawka z modelem lub modelami pasującymi do oddziału. Oznacza to, że oddział Chaos Knights w oddziale Warriorów to nie filler i Soul Grinder w wielkim oddziale horrorów to nie filler. Jeśli macie wątpliwości pytajcie teraz, najlepiej drogą mailową.
Lista zgłoszeń: LINK
I garść porad i próśb (liczę, że do tego posta kilka osób zajrzy jeszcze, choćby w poszukiwaniu swojego pokoju ).
1) koniecznie trzeba zabrać śpiwór, ręcznik też się przyda (opcjonalna karimata też nie będzie zła. Co prawda są łóżka i materace, ale czasem jakiś warboss pośledniejszych wagowo konkurentów z materaca przegania ). . Warto zabrać też kubek na herbatę itp. (czajnik będzie na sali).
2) Osoby zmotoryzowane prosimy o parkowanie na "górnym parkingu" (w górę za ośrodkiem). Chodzi o to, żeby na czas turnieju nie zajmować miejsc przy kortach/sali/wejściu do hotelu. Dzięki z góry!
3) Prosimy o wydrukowanie/posiadanie pod ręką używanych lorów magii i tabelki miscasta. I zabranie długopisów!
4) Przypominamy o wymogach malowania i adekwatności modeli (zwłaszcza speciali jak już ich dopuściliśmy). Nie chcemy być drastyczni, ale może się zdarzyć konieczność zdjęcia czegoś "nieregulaminowego" ze stołu! Najlepiej pytać Agnieszkę (Yudokuno).
5) w kwestii wyżywienia, to rozstawiamy grilla z bardzo przyzwoitymi cenami, będzie też chleb ze smalcem itp. grillowe jedzenie. Dla bardziej wymagających jest McDonalds jakieś 1000 m od tylnej bramy ośrodka. Jest również pizzeria w sąsiedniej miejscowości.
6) spożywanie alkoholu dozwolone i bez problemu ze strony orgów, dopóki spożywający sam tych problemów nie zrobi. Na miejscu 3 rodzaje piwa.
7) Kontakt do mnie (w razie problemów z dojazdem itp.) 501 460 242 (uwaga - jest tam słaby zasięg z Orange, co czasem ma swoje plusy ).
Si ju sun.
I garść porad i próśb (liczę, że do tego posta kilka osób zajrzy jeszcze, choćby w poszukiwaniu swojego pokoju ).
1) koniecznie trzeba zabrać śpiwór, ręcznik też się przyda (opcjonalna karimata też nie będzie zła. Co prawda są łóżka i materace, ale czasem jakiś warboss pośledniejszych wagowo konkurentów z materaca przegania ). . Warto zabrać też kubek na herbatę itp. (czajnik będzie na sali).
2) Osoby zmotoryzowane prosimy o parkowanie na "górnym parkingu" (w górę za ośrodkiem). Chodzi o to, żeby na czas turnieju nie zajmować miejsc przy kortach/sali/wejściu do hotelu. Dzięki z góry!
3) Prosimy o wydrukowanie/posiadanie pod ręką używanych lorów magii i tabelki miscasta. I zabranie długopisów!
4) Przypominamy o wymogach malowania i adekwatności modeli (zwłaszcza speciali jak już ich dopuściliśmy). Nie chcemy być drastyczni, ale może się zdarzyć konieczność zdjęcia czegoś "nieregulaminowego" ze stołu! Najlepiej pytać Agnieszkę (Yudokuno).
5) w kwestii wyżywienia, to rozstawiamy grilla z bardzo przyzwoitymi cenami, będzie też chleb ze smalcem itp. grillowe jedzenie. Dla bardziej wymagających jest McDonalds jakieś 1000 m od tylnej bramy ośrodka. Jest również pizzeria w sąsiedniej miejscowości.
6) spożywanie alkoholu dozwolone i bez problemu ze strony orgów, dopóki spożywający sam tych problemów nie zrobi. Na miejscu 3 rodzaje piwa.
7) Kontakt do mnie (w razie problemów z dojazdem itp.) 501 460 242 (uwaga - jest tam słaby zasięg z Orange, co czasem ma swoje plusy ).
Si ju sun.
Ogarnianiem pokojów zajmie się Lidder lub Szmyt. (założymy osobny temat żeby było przejrzyściej )
Aha, zapraszam Khumana - jestem mu winien okazję do rewanżu za Szczyrk. Zabiorę specjalnie modele zgniluchów.
Nocowanie dla osób towarzyszących dostępne, natomiast trzeba je uświadomić, ze ma to miejsce w pokoju pełnym (najczęściej) samców. Co do odpłatności, to z racji tego ze my rozliczmy się właścicielem hotelu za nocujących, odbywa się to (niestety) symboliczną nie-darmoszkę. Rozeznam jeszcze jak bardzo symboliczną.
Specjale - odpadli po prostu żeby bardziej openowo nie mieszać. Jak lud grający miast i wsi wyrazi wolę, ze udźwignie -scenariusze -interaktywne tereny (bardzo fajnie do tej pory się sprawdzały) i do tego imiennych, to możemy przemyśleć wpuszczenie na zasadach PKSów lub zbliżonych (np. Epidżumias jest bliski zaginania systemu, na domówkach muszę się z nim ograniczać bo nikt nie będzie chciał ze mną grać z kolegów ze wsi... )
Magiczne tereny zostają, w formie nieco okrojonej i w jakiś sposób usystematyzowanej. Za fajne kminy nas omijają bez nich.
Aha, zapraszam Khumana - jestem mu winien okazję do rewanżu za Szczyrk. Zabiorę specjalnie modele zgniluchów.
Nocowanie dla osób towarzyszących dostępne, natomiast trzeba je uświadomić, ze ma to miejsce w pokoju pełnym (najczęściej) samców. Co do odpłatności, to z racji tego ze my rozliczmy się właścicielem hotelu za nocujących, odbywa się to (niestety) symboliczną nie-darmoszkę. Rozeznam jeszcze jak bardzo symboliczną.
Specjale - odpadli po prostu żeby bardziej openowo nie mieszać. Jak lud grający miast i wsi wyrazi wolę, ze udźwignie -scenariusze -interaktywne tereny (bardzo fajnie do tej pory się sprawdzały) i do tego imiennych, to możemy przemyśleć wpuszczenie na zasadach PKSów lub zbliżonych (np. Epidżumias jest bliski zaginania systemu, na domówkach muszę się z nim ograniczać bo nikt nie będzie chciał ze mną grać z kolegów ze wsi... )
Magiczne tereny zostają, w formie nieco okrojonej i w jakiś sposób usystematyzowanej. Za fajne kminy nas omijają bez nich.
+1Eltharion pisze:Ja tak sobie myślę że lud by wolał specjali od magicznych terenów ale niech lud sam się wypowie
Tak. Widzę, że jako jeden z nielicznych zauważyłeś, że wprowadzamy ograniczenia, które mogą dotyczyć wszystkich armii, nie tylko dwóch. Czaru z Hashut też nie tknęliśmyKalesoner pisze:D&D z 4 ale treason z 5? Spoko, widzę że macie to przemyślane.
Taaa, rok temu trafiłem moimi dombullami na ChD na górce rozdającej flamingi... o dziwo Khadai i Khanowie z wardem 2+ na flamingi całkiem nieźle mnie zatrzymywaliLaik pisze:dajcie spokój - lasek dający poisony czy górka flamingi tylko wzbogaca grę - chyba że jest to zbyt skomplikowane...
Ale zgadzam się, że urozmaicają grę. Ja lubię wszelkie lekkie urozmaicenia.
pozdro
Mijasz się z prawdą, nie wszystkich, 1/3 armii nie może brać deatha w ogóle.Lidder pisze:Tak. Widzę, że jako jeden z nielicznych zauważyłeś, że wprowadzamy ograniczenia, które mogą dotyczyć wszystkich armii, nie tylko dwóch. Czaru z Hashut też nie tknęliśmyKalesoner pisze:D&D z 4 ale treason z 5? Spoko, widzę że macie to przemyślane.