Silesian Un-Limited Tournament, master 28-29.09 Kozłów

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Silesian Un-Limited Tournament, master 28-29.09 Kozłów

Post autor: KrzysiekW »

Obrazek

Głównym sponsorem imprezy jest:

Restauracja-Hotel Pod Platanem

Sponsorzy:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
oraz właściciele dawnego ( :( ) sklepu Red Scorpion.

Termin:
28-29 września 2013r.
Rozpoczęcie bitew o godz. 9:30, jednak osoby biorące udział w turnieju prosi się o dotarcie na godz. 9:00.

Sędziowie:
- sędzia główny T. Tutaj
- sędzia główny Furion
- sędzia techniczny Laik
- sędzia liniowy Bretonnian

Hobbystyka: Agnieszka "Yudokuno"

Rozkład jazdy:
Dzień I:
9:00-9:20 Zapisy
9:30-12:50 I Bitwa
13:05-16:25 II Bitwa
16:40 III Bitwa (do oporu, jednak po 20 możecie nie zastać sędziów ;) )
Dzień II:
8:00-11:20 IV Bitwa
11:35-14:55 V Bitwa
15:00 Zakończenie i wręczenie nagród

Wejściówka:
Uczestnictwo w turnieju: 50zł
Możliwe przedpłaty! Wszyscy zainteresowani proszeni są o mail do nas w tej sprawie (silesian.unlimited[at]gmail.com). Otrzymacie numer konta i odpowiemy na wszystkie pytania.
Ekstra nocleg: 25zł (nocleg z piątku na sobotę)

Miejsce:
Kozłów (pod Gliwicami), hotel "Pod Platanem", ul. Marcina 5.
Kilka słów jak dotrzeć - w tym poście.
Zapewniamy nocleg z soboty na niedzielę, na warunkach jak do tej pory (pokoje hotelowe z rozłożonymi materacami, jedna osoba na pokój odpowiedzialna za jego stan)
Temat z noclegami: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1121029


Zasady turnieju:
Turniej klasy master, single. Zasady turnieju zgodne z 8 edycją.
Rozpiski jawne, dopuszczeni bohaterowie i czempionów imienni (pod warunkiem posiadania oryginalnego modelu lub adekwatnej konwersji)
Dodatkowo obowiązują aktualne, oficjalne erraty/FAQ(nadrzędne) i polskie uściślenia sędziowskie.

Dopuszczone listy armii:
- Armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.

Format turnieju:
2800pkt ograniczenia:
- Można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii,
- Dwellers Below zabija bohaterów jedynie przy wyniku 6 na test siły.
- Doom and darkness, Purple sun of Xereus i Okkam's mind razor max. z 5 kości (dotyczy również armii DE)
Skaven:
- Warlock Engineer 0-3
Chaos Dwarfs:
- K'daai Destroyer 0-1
- Chalice of darkness nie może być użyte między rzutem na cast Chaos Dwarfów a dispellem przeciwnika
Warriors of Chaos
- Ilość oddziałow trolli jako core w armii Throgga 0-1.
Daemons of Chaos
- Epidemius - 0 models in army, czyli na tą chwilę niedopuszczony

General:
- SLoS (patrz polskie uściślenia sędziowskie)


Podliczanie punktów:
100VP za zabicie generała
100VP za zniszczenie sztandaru armii w walce lub na zasadzie Last Stand
25VP za zniszczenie sztandaru w walce lub na zasadzie Last Stand
50VP za zabicie bohatera przez czempiona w pojedynku
50%VP za uciekający oddział
50%VP za oddział o liczbie modeli mniejszej bądź równej 25% początkowej ilości (nie dotyczy uciekających oddziałów)
100%VP za zniszczony oddział

Progi 220VP:
0-219: 10:10
220-439: 11:9
440-659: 12:8
660-879: 13:7
880-1099: 14:6
1100-1319: 15:5
1320-1539: 16:4
1540-1759: 17:3
1760-1979: 18:2
1980-2199: 19:1
2200-?: 20:0

Scenariusze:
1) Battleline
2) Down Attack
3) Blood and Glory
Zwycięzca otrzymuje Max{20 - ilość straconych BP podczas bitwy, 15} Dużych Punktów, przegrany odpowiednio resztę Dużych Punktów. W przypadku remisu bądź nie wykonania warunków scenariusza obaj gracze otrzymują po 10 DP. Następnie obliczamy różnicę w utraconych BP i dodajemy(odejmujemy) ten wynik do(od) 10 DP graczowi, który zdobył ich więcej(mniej).
4) Meeting Engagement (bez rezerw)
4) Battleline

Magiczne tereny:

Magiczne tereny będą oznaczone na mapkach, bądź będą losowane przed rzutem o wybór strony.

Rzeki(RB, str. 120):
Necrotic Ooze
Raging Torrent
River of Light

Bagna(RB, str. 121):
Earthblood Mere (+1 do Regeneracji)
Khemrian Quicksand

Lasy(RB, str. 119):
Fungus Forest
Venom Thicket (może powodować podwójny DT, np. dla kawalerii)
Wildwood

Monumenty(RB, str. 124-125):
Altar of Khaine
Idol of Gork
Magic Circle

Wzgórza (RB, str. 118):
Anvil of Vaul
Scree Slope
Temple of Skulls (rzut K10, przerzucamy wynik "1")

Nagrody:
Pieniężne dla top3, losowe dla uczestników spoza podium :)

Limit miejsc:
90 (może ulec zmianie)

Hobby:
Wymogi hobbystyczne:

Pomalowana armia:
Każdy model musi posiadać przynajmniej trzy kolory, plastikowe i metalowe elementy nie mogą być widoczne.

Proksy i fillery:
Całkowity zakaz proksów. Filler musi pasować do reszty modeli. Konwersje mile widziane. W razie wątpliwości proszę wysłać zdjęcie bądź opis modelów.

Przybory:
Obowiązkowy Army Book, bądź jego wyraźne ksero. Rozpiska (będzie zapewniona przez organizatora). Wzorniki, jeśli wymagane. Spis czarów, jeśli wymagany. Miarka i Kostki.

Movement trays:
Wskazane dla oddziałów o wielkości 3+. Brak movement tray może skutkować ściągnięciem oddziału.

Ocena:

Malowanie (0-11 pkt):
Pomalowana armia (0-4 pkt)
0 - brak armii
1 - minimum turniejowe
2 - poprawna armia
3 - ładna armia
4 - super armia
Podstawki i movement trays: (0-3 pkt)
modelowane podstawki +1
modelowane treje +1
spójność podstawek i trejów +1
Spójność armii (0-2 pkt)
0 - niespójne oddziały
1 - spójne oddziały
2 - spójna armia (wlicza się w to posiadanie załogantów i poganiaczy)
Konwersje (0-1 pkt)
0 - brak konwersji
1 - są konwersje
Turbo bonus +1 pkt
Możliwy tylko gdy uczestnik uzyskał 10pkt za malowanie

Nadesłanie poprawnej rozpiski:
+4 pkt - do 22.09.2013 (niedziela) 23:59 CET
+1 pkt - do 24.09.2013 (wtorek) 23:59 CET
+0 pkt - po 24.09.2013 (wtorek)

Test wiedzy (0-5 pkt)
Test wiedzy ze znajomości zasad. Zakres: RB, polskie uściślenia sędziowskie, FAQ do RB.

Format nadesłanej rozpiski:
Rozpiski wysyłamy na: silesian.unlimited@gmail.com
W temacie maila wpisujemy: "[Rozpiska] Imię Nick Nazwisko", natomiast w treści: "Imię Nick Nazwisko ID_gracza", dodajemy rozpiskę jako załącznik o nazwie "ID_gracza". Rozpiski przyjmowane będą w formacie pdf, html ew. txt. Prawie wszyscy są już dorośli, uprzejmie więc prosimy o wysłanie poprawnych rozpisek. Rozpiski nie będą sprawdzane! Jakikolwiek błąd w rozpisce skutkuje cofnięciem dodatkowych punktów za wysłanie jej o czasie lub solidnymi karniakami, jeśli okaże się to w trakcie turnieju. Będą one wyrywkowo sprawdzane podczas turnieju. Zmiany w nadesłanej rozpisce są możliwe - dodatkowe punkty są przyznawane na podstawie daty, w której wprowadzono zmiany.

Turniej zgłoszony do Ligi w terminie. :D <duma> ;)

FAQ (skorzystam z pomysłu Liddera z ubiegłego roku):

Nie mam armii, mogę grać?
- Nie

Czy jeśli nie mam modelu(ów), który reprezentuje efekt czaru, to czy mogę rzucić ten czar?
- Tak, ale efekt działa tylko wtedy, gdy masz odpowiedni model. Nie wstawisz zombie, jeśli nie masz zombie; nie zamienisz się w smoka jeśli nie masz smoka.

Czy jeśli nie mam modelu(ów), który reprezentuje(ą) special charaktera, to czy mogę go wystawić?
- Tak, jeśli jest konwersją udatniejszą niż model GW, a przy tym jednoznaczną do zidentyfikowania jako np. Epidemius.

Czy mogę posiadać armybooka w formie elektronicznej na tablecie/laptopie?
- Oczywiście, pod warunkiem jego kompletności oraz warunków umożliwiających odczytanie (np. na mojej starej nokii dało się otworzyć pdf-a, czytać już nie).

Czy dostanę materac?
- Tak, ale może ich zabraknąć. Zwłaszcza jeśli jesteś mały lub wolny.

Czy mogę wynająć pokój tylko dla siebie?
- Nie.

Czy odpisujecie na e-maile?
-Tak, jeśli umieścisz na początku tytułu hasło [Rozpiska], [Zdjęcia], [Rezerwacja] lub [Pytanie] to będzie nam się lepiej korespondowało ;)

Czy dopuszczacie fillery?
Zdajemy sobie sprawę, że będzie ich dość pokaźna ilość ze wzg. na duży format punktowy. Dlatego apelujemy o rozsądek w tej sprawie ;). Filler powstał ze względów ekonomicznych jak i wizualnych. Chcialibyśmy, abyście trzymali się tej zasady. Oznacza to, że filler to 1 podstawka z modelem lub modelami pasującymi do oddziału. Oznacza to, że oddział Chaos Knights w oddziale Warriorów to nie filler i Soul Grinder w wielkim oddziale horrorów to nie filler. Jeśli macie wątpliwości pytajcie teraz, najlepiej drogą mailową.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Lista zgłoszeń: LINK

I garść porad i próśb (liczę, że do tego posta kilka osób zajrzy jeszcze, choćby w poszukiwaniu swojego pokoju :) ).

1) koniecznie trzeba zabrać śpiwór, ręcznik też się przyda (opcjonalna karimata też nie będzie zła. Co prawda są łóżka i materace, ale czasem jakiś warboss pośledniejszych wagowo konkurentów z materaca przegania :) ). . Warto zabrać też kubek na herbatę itp. (czajnik będzie na sali).

2) Osoby zmotoryzowane prosimy o parkowanie na "górnym parkingu" (w górę za ośrodkiem). Chodzi o to, żeby na czas turnieju nie zajmować miejsc przy kortach/sali/wejściu do hotelu. Dzięki z góry!

3) Prosimy o wydrukowanie/posiadanie pod ręką używanych lorów magii i tabelki miscasta. I zabranie długopisów!

4) Przypominamy o wymogach malowania i adekwatności modeli (zwłaszcza speciali jak już ich dopuściliśmy). Nie chcemy być drastyczni, ale może się zdarzyć konieczność zdjęcia czegoś "nieregulaminowego" ze stołu! ;) Najlepiej pytać Agnieszkę (Yudokuno).

5) w kwestii wyżywienia, to rozstawiamy grilla z bardzo przyzwoitymi cenami, będzie też chleb ze smalcem itp. grillowe jedzenie. Dla bardziej wymagających jest McDonalds jakieś 1000 m od tylnej bramy ośrodka. :) Jest również pizzeria w sąsiedniej miejscowości.

6) spożywanie alkoholu dozwolone i bez problemu ze strony orgów, dopóki spożywający sam tych problemów nie zrobi. ;) Na miejscu 3 rodzaje piwa.

7) Kontakt do mnie (w razie problemów z dojazdem itp.) 501 460 242 (uwaga - jest tam słaby zasięg z Orange, co czasem ma swoje plusy :) ).

Si ju sun.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Krzysiu, poprosze pokoj dla Gamblersow. Mozebyc ten co. zawsze :)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

Jak rozumiem osoby towarzyszące nie są niemile widziane.. ?? I mogą z racji bycia płcią zdecydowanie bardziej przyjemną dla oka od nas wejść na imprezę i przenocować za darmoszkę.. ??
Obrazek

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

zakaz bohaterów i czempionów imiennych.
Wiec jednak ? co się stało Krzysiu ? Podobno nie zaginali systemu (a teraz po wyjściu nowych lizaków to już chyba wogle )
Co poszło źle ?
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

A może bez magicznych terenów? [-o<
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Ogarnianiem pokojów zajmie się Lidder lub Szmyt. (założymy osobny temat żeby było przejrzyściej )

Aha, zapraszam Khumana - jestem mu winien okazję do rewanżu za Szczyrk. :) Zabiorę specjalnie modele zgniluchów.

Nocowanie dla osób towarzyszących dostępne, natomiast trzeba je uświadomić, ze ma to miejsce w pokoju pełnym (najczęściej) samców. Co do odpłatności, to z racji tego ze my rozliczmy się właścicielem hotelu za nocujących, odbywa się to (niestety) symboliczną nie-darmoszkę. Rozeznam jeszcze jak bardzo symboliczną. ;)

Specjale - odpadli po prostu żeby bardziej openowo nie mieszać. Jak lud grający miast i wsi wyrazi wolę, ze udźwignie -scenariusze -interaktywne tereny (bardzo fajnie do tej pory się sprawdzały) i do tego imiennych, to możemy przemyśleć wpuszczenie na zasadach PKSów lub zbliżonych (np. Epidżumias jest bliski zaginania systemu, na domówkach muszę się z nim ograniczać bo nikt nie będzie chciał ze mną grać z kolegów ze wsi...:P )

Magiczne tereny zostają, w formie nieco okrojonej i w jakiś sposób usystematyzowanej. Za fajne kminy nas omijają bez nich.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Ja tak sobie myślę że lud by wolał specjali od magicznych terenów ale niech lud sam się wypowie :roll:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Eltharion pisze:Ja tak sobie myślę że lud by wolał specjali od magicznych terenów ale niech lud sam się wypowie :roll:
+1
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

+2

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

dajcie spokój - lasek dający poisony czy górka flamingi tylko wzbogaca grę - chyba że jest to zbyt skomplikowane...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Do tej pory wszyscy byli na 2800... czemu teraz chcecie robić koszyki :?: jak teraz coraz mniej armii jest wygiętych w kosmos :D
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Eltharion pisze:Ja tak sobie myślę że lud by wolał specjali od magicznych terenów ale niech lud sam się wypowie :roll:
Wolę magiczne tereny od specjali.

Awatar użytkownika
Andrew
Masakrator
Posty: 2196
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Andrew »

Grichalk pisze:
Eltharion pisze:Ja tak sobie myślę że lud by wolał specjali od magicznych terenów ale niech lud sam się wypowie :roll:
Wolę magiczne tereny od specjali.
+1
XIII Kohorta Bydgoszcz

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Andrew pisze:
Grichalk pisze:
Eltharion pisze:Ja tak sobie myślę że lud by wolał specjali od magicznych terenów ale niech lud sam się wypowie :roll:
Wolę magiczne tereny od specjali.
+1
+1

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

D&D z 4 ale treason z 5? Spoko, widzę że macie to przemyślane. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Profi
Chuck Norris
Posty: 382
Lokalizacja: Worcław
Kontakt:

Post autor: Profi »

Eltharion pisze:Ja tak sobie myślę że lud by wolał specjali od magicznych terenów ale niech lud sam się wypowie :roll:
+1

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Kalesoner pisze:D&D z 4 ale treason z 5? Spoko, widzę że macie to przemyślane. :D
Tak. Widzę, że jako jeden z nielicznych zauważyłeś, że wprowadzamy ograniczenia, które mogą dotyczyć wszystkich armii, nie tylko dwóch. Czaru z Hashut też nie tknęliśmy ;)

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Laik pisze:dajcie spokój - lasek dający poisony czy górka flamingi tylko wzbogaca grę - chyba że jest to zbyt skomplikowane...
Taaa, rok temu trafiłem moimi dombullami na ChD na górce rozdającej flamingi... o dziwo Khadai i Khanowie z wardem 2+ na flamingi całkiem nieźle mnie zatrzymywali :)
Ale zgadzam się, że urozmaicają grę. Ja lubię wszelkie lekkie urozmaicenia.
pozdro

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Lidder pisze:
Kalesoner pisze:D&D z 4 ale treason z 5? Spoko, widzę że macie to przemyślane. :D
Tak. Widzę, że jako jeden z nielicznych zauważyłeś, że wprowadzamy ograniczenia, które mogą dotyczyć wszystkich armii, nie tylko dwóch. Czaru z Hashut też nie tknęliśmy ;)
Mijasz się z prawdą, nie wszystkich, 1/3 armii nie może brać deatha w ogóle. :P
Obrazek

ODPOWIEDZ