PRE-Mistrzostwa Łodzi [01.09.2013]

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
stave
Wałkarz
Posty: 74

PRE-Mistrzostwa Łodzi [01.09.2013]

Post autor: stave »

Łódzki Klub Graczy Marauder
Obrazek

Zona13
Obrazek

serdecznie zapraszają na

PRE-MISTRZOSTWA ŁODZI w WH40K oraz WFB EDYCJA II
Termin:
WH40K : 2013-08-31
WFB : 2013-09-01
Miejsce: Zona13
Wpisowe: 5 zł
Limit Miejsc:

WFB - 40
WH40K - 40

Zgłoszenia: Pełne zgłoszenia z rozpiskami itd proszę przesyłać na maile podane w Regach.

Ramy Czasowe

Zapisy - 9:00-9:30
Bitwa 1 – 9:30-12:30
Bitwa 2 – 12:45-15:45
Przerwa obiadowa – 15:45-16:15
Bitwa 3 – 16:15-19:15

TURNIEJ WFB

Format WFB: 2222p, single (TK, BOCh, WE, O&G 2350p), Używamy SLOS.
Wpisowe: 5zł
Limit Miejsc na tą chwilę 40 miejsc
Zgłoszenia: zgłoszenia zawierające id ligowe, imię, nazwisko oraz rozpiskę w formacie txt, html lub pdf przesłać należy na adres: cecil123@o2.pl Przesłanie zgłoszenia w terminie do 30 sierpnia do godz. 23.59 premiowane będzie 3 DP.

Sprawy porządkowe
turniej zaliczany do ligi ogólnopolskiej: http://ranking.wfb-pol.org
nie ma wymogu pomalowanych armii
zakaz proxowania
rozgrywamy 3 bitwy, pierwsze parowanie losowe, dalsze z wykorzystaniem systemu szwajcarskiego
Zasady kompozycji
limit rozpiski: 2222p (TK, BOCh, WE i O&G 2350p)
zakaz wystawiania bohaterów imiennych
dopuszczone wszystkie obecne oficjalne podręczniki GW oraz Chaos Dwarfy
dozwolone maksymalnie 4 maszyny wojenne i/lub modele strzelające wzornikiem

Zasady magii
bohaterom przysługuje zasada Look Out Sir od czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th
w fazie magii gracz może użyć maksymalnie 12 kości do rzucania/rozpraszania czarów
do rzucenia czaru użyć można maksymalnie 5 kości (w przypadku domen Cienia i Śmierci limit ten wynosi max. 4 kości na czar)
w jednej fazie magii można użyć maksymalnie 2 kości nie pochodzących z rzutu na wiatry magii (z magicznych przedmiotów, zdolności, kości przeniesionych, uzyskanych z atrybutu lub czaru)

Specyficzne ograniczenia armii:
K'daii destroyer liczy się jako 2 maszyny wojenne
armia może zawierać maksymalnie 3 jednostki (i/lub bohaterów) eteryczne
Hellpit abomination 0-1

Scenariusze

Bitwa 1 - Blood And Glory

Wystawienie: jak w podręczniku
Punkty odporności: generał 2p, sztandary po 1p
Gra kończy się gdy odporność jednej z armii spadnie do 3 lub mniej punktów.
Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4).
Jeżeli żaden gracz nie zostanie złamany w trakcie gry, bitwa kończy się remisem a obaj gracze otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść gracza, który tracił mniej punktów odporności.

Przykład: Gracz A stracił 4 pkt odporności, gracz B stracił 1 pkt odporności. Rożnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść gracza B (10+3).

Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.

Bitwa 2 - Meeting Engagement (bez rezerw)

Bitwa 3 - Battleline

Punktacja:
  • progi punktowe co 190p
    zabicie generała: 100p
    zabicie BSB: 100p
    zdobyty sztandar: 25p
    zasada underdog: 50p
    za oddział sprowadzony do 25% pierwotnego stanu liczebnego przeciwnik otrzymuje połowę punktów
    za uciekający oddział przeciwnik otrzymuje połowę punktów
    za uciekający oddział sprowadzony do 25% pierwotnej liczebności przeciwnik otrzymuje całe punkty
    nie sportowe zagrania, wałowanie, oszukiwanie, chamstwo przy stole będą karane WP
Lista zgłoszonych:

1. Przemek.S
2. Hoops
3. Azurix
4. Marvin
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

DODATKOWA PUNKTACJA WSPÓLNA DLA TURNIEJU WFB i WH40

Na turnieju WFB ani na turnieju WH40k nie ma wymogu pomalowanej armii, aczkolwiek będzie przeprowadzona:

OCENA MODELARSKA

Malowanie (0-6pktp)
Poziom 0 "Aby było...." (0pkt)
Cała armia tak pomalowana na standardowe 3 kolory tak aby była dopuszczona
Poziom 1 "Może być" (2pkt)
Cała armia tak pomalowana lepiej niż standardowe 3 kolory , tzn figurki maja położone więcej kolorów, widać zastosowana jednej z technik malowania
Poziom 2 "Very nice" (4pkt)
Cała armia jest wycieniowana lub ma dobre detale, ogólnie mówiąc armia jest ładna i starannie zrobiona.
Poziom 3 "Wa Wa Wee Wa" (6pkt)

Armia wyróżnia się na tle innych, ogólnie bardzo ładna armia, super detale, malarz włożył w nią naprawdę dużo czasu lub pieniędzy ;)

Schemat armii (0-2pkt)
- Przynajmniej 90% modeli zachowuje schemat i spójny charakter armii (+1pkt)
- Wszystkie modele zachowują schemat i spójny charakter armii (+1pkt)
!UWAGA: W przypadku sojuszników nie muszą mieć takiego samego schematu co główna armia ale aby dostać punkt muszą został spełnione warunki zarówno w głównej jak i sojuszniczej armii. W przypadku jednostek które flufową nie muszą mieć schematu jak aspekty u eldarów Nie wymagane jest malowanie ich w schemacie aczkolwiek będziemy sprawdzać czy pasują do spójności armii (np podstawki takie jak w pozostałych jednostkach itp).

Rozróżnienie oddziałów (0-2pkt)
- Nie można rozróżnić wszystkich oddziałów w armii (0pkt)
- Gracz nie posiada dwóch takich samych oddziałów przez co nie musiał ich rozróżniać (1pkt)
- Bez problemu można rozróżnić wszystkie oddziały w armii (2pkt)

Podstawki (0-2pkt)
- Każda podstawka posiada posypkę (0pkt)
- Większość podstawek ma zrobiona więcej niż standardową posypkę (czyli jest rzeźbiona, ma dodatkowe elementy sceniczne, kilka różnych posypek itp).(1pkt)
- Wszystkie podstawki mają zrobiona więcej niż standardową posypkę.(2pkt)

WOW (0-4pkt)
- Punkty WOW są przydzielane niezależnie od innych kategorii. Mogą być przyznane za jakąś bardzo dobra konwersje, model, który zdecydowanie się wyróżnia, jakieś klimatyczne dodatki w armii itp. Ogólnie za coś fajnego, wyjątkowego i klimatycznego itp.
Detachmenty są oceniane oddzielnie. Ostateczna ocena modelarska armii wykorzystującej detachment sojuszniczy jest równa średniej arytmetycznej ocen poszczególnych detachmentów (zaokrąglając w górę)

PUNKTY KARNE DLA GRACZY

- nie posiadanie własnej miarki, kostek, używanych w rozpisce wzorników - 3DP;
- przesłanie/posiadanie rozpiski w niewłaściwym formacie - 3DP;
- za każde pełne (zakończone) 3 minut spóźnienia w oddaniu wyników, gracze będą otrzymywać karę w wymiarze - 1 punktu do punktacji turniejowej. Przy przekroczeniu 15 minut wyniki nie będą już przyjmowane i obaj gracze otrzymają za daną bitwę 0 punktów. Turniej ma dość napięte ramy czasowe, dlatego ten punkt będzie przestrzegany z cała stanowczością.
- Sędzia ma prawo przyznać punkty karne dla gracza za nieuczciwą grę lub inne zachowanie, które może negatywnie wpływać na przebieg turnieju.

Niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.

W przypadku zmian regulaminu Mistrzostw Łodzi, powyższe regulaminy zostaną uaktualnione

SERDECZNIE ZAPRASZAMY :)
Obrazek
Posiadamy pełną ofertę GW, Italeri, Excel, Wamod i Magnesy.eu
Adres cennika: http://stagraf.pl/cennik/cen.21.06.14.xls
http://www.facebook.com/KGBMarauder
http://www.facebook.com/StagrafStudio

Awatar użytkownika
Hoops
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Ośmiornica łódzka

Post autor: Hoops »

rozpiska poszła
Obrazek

ODPOWIEDZ