Jak zostać Generałem - pytania o HE
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - pytania o HE
Czy postać z zasadą scout może dołączyć po wystawieniu do jakieś jednostki, która jej nie ma??
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
Tak działa terror. Teraz fear testujesz w cc. Przed rzutami na to hit, zdajesz LD. Zdałeś, walczysz normalnie, oblałeś- Twój weapon skill=1. Sisterki zawsze mają na łukach s4, flaming atacks, magic atacks. A dodatkowo przeciwko armiom zła ( TK są neutralni) masz dodatkowo armor piercing.
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
Przed bitwa. W ab stoi, za zamiast losowania czarow znasz albo cały hm albo wybierasz po 1 z kazdego lora. A czary losujemy przed bitwa;) a np everqueem moze losowac czary przed kazda bitwa z 1/2/3 lorow I Ty decydujesz po ile czarow z kazdego lora wybierasz.
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
- Mistrz Miecza Hoetha
- Falubaz
- Posty: 1011
Witam wszystkich szanownych generałów
Mianowicie zwracam się do was z problemem który dręczy mnie od dłuższego czasu. Owym problemem są plugawi zdrajcy, nasi kuzyni. Z tymi już od dłuższego czasu toczę bitwy w mej nieostającej kampanii przeciw nim. Ci jednak dysponuj nad wyraz potężnym wsparciem magicznym, na pole bitwy przybywają straszliwe kotły krwi świątynie khaine które potrafią uczynić oddziały jakże potężnymi. Na przodzie oddziałów zawsze lecą zaś harpie które uwagę łuczników od ważniejszych oddziałów odciągają. Ważniejsze oddziały noszą zaś sztandary tak mroczne iż nie chce o nich wspominać, powiem tylko iż te demoniczną energię w oddziały wtapiają (chodzi mi głównie o wiedźmy z 4 atakami). Na czele jedzie zaś pedantus. Mroczny wybraniec Khaeleth którego ubić nie sposób, jego zbroja twarda jak stal (armour save 0+ z przerzutem) zaś czym silniejszy cios tym bardziej wypaczona jego moc. Mroczna czarodziejka na tyłach zawsze powoduje zamęt w mych szeregach. Lecz niewiele może się równać z potęgą ich mrocznych bełtów które niby chmury przysłaniają niebo. Tak wiec bracia generałowie cóż mi poradzicie, czy pomożecie staremu przyjacielowi w biedzie?
Mianowicie zwracam się do was z problemem który dręczy mnie od dłuższego czasu. Owym problemem są plugawi zdrajcy, nasi kuzyni. Z tymi już od dłuższego czasu toczę bitwy w mej nieostającej kampanii przeciw nim. Ci jednak dysponuj nad wyraz potężnym wsparciem magicznym, na pole bitwy przybywają straszliwe kotły krwi świątynie khaine które potrafią uczynić oddziały jakże potężnymi. Na przodzie oddziałów zawsze lecą zaś harpie które uwagę łuczników od ważniejszych oddziałów odciągają. Ważniejsze oddziały noszą zaś sztandary tak mroczne iż nie chce o nich wspominać, powiem tylko iż te demoniczną energię w oddziały wtapiają (chodzi mi głównie o wiedźmy z 4 atakami). Na czele jedzie zaś pedantus. Mroczny wybraniec Khaeleth którego ubić nie sposób, jego zbroja twarda jak stal (armour save 0+ z przerzutem) zaś czym silniejszy cios tym bardziej wypaczona jego moc. Mroczna czarodziejka na tyłach zawsze powoduje zamęt w mych szeregach. Lecz niewiele może się równać z potęgą ich mrocznych bełtów które niby chmury przysłaniają niebo. Tak wiec bracia generałowie cóż mi poradzicie, czy pomożecie staremu przyjacielowi w biedzie?
Moja Galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1076079
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Wybraniec Khaeletha nie dość, że twardy jest niczym mury krasnoludzkich twierdz, to jeszcze na dodatek wałuje niemiłosiernie, jak to nasi podstępni kuzyni mają w zwyczaju, gdyż sejwa lepszego niż 1+ uświadczyć nie sposób. Z magii należy potraktować plugawca tego, najlepiej w pole wywieść i czarami domeny śmierci zniszczyć zakutą pałę.
Czarnopióre bełty groźnymi tylko się zdają, gdyż zasięg tych mizernych kusz jest krótki niby członki ich właścicieli. Potężne niczym pyty prawdziwych elfów łuki dalej niosą i prawdziwy pogrom wśród naszych mrocznych kuzynów potrafią uczynić. Tęgie balisty również się zdadzą, jeno ogień wszelaki na jednym oddziale koncentrować należy, tak, by przerzedzić szeregi wroga i oddział jego nieszkodliwym uczynić.
Skrzydlatymi dziewojami przejmować się zbytnio nie należy, gdyż nie po to łucznicy nasi pierwsi zawsze biją i to z więcej niż dwóch szeregów, żeby wpierdolu im sromotnego nie spuścić.
Wiedźmy zaiste chędogo się biją, ale niedobór prawdziwych mężczyzn w głowach im pomieszał i teraz nago po polu bitwy biegają, niczym nie osłonięte. Celem są przeto doskonałym dla łuków i balist, a także magii potężnej.
Takoż ci radzę!
Czarnopióre bełty groźnymi tylko się zdają, gdyż zasięg tych mizernych kusz jest krótki niby członki ich właścicieli. Potężne niczym pyty prawdziwych elfów łuki dalej niosą i prawdziwy pogrom wśród naszych mrocznych kuzynów potrafią uczynić. Tęgie balisty również się zdadzą, jeno ogień wszelaki na jednym oddziale koncentrować należy, tak, by przerzedzić szeregi wroga i oddział jego nieszkodliwym uczynić.
Skrzydlatymi dziewojami przejmować się zbytnio nie należy, gdyż nie po to łucznicy nasi pierwsi zawsze biją i to z więcej niż dwóch szeregów, żeby wpierdolu im sromotnego nie spuścić.
Wiedźmy zaiste chędogo się biją, ale niedobór prawdziwych mężczyzn w głowach im pomieszał i teraz nago po polu bitwy biegają, niczym nie osłonięte. Celem są przeto doskonałym dla łuków i balist, a także magii potężnej.
Takoż ci radzę!
Ostatnio zmieniony 2 wrz 2013, o 20:07 przez Naviedzony, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mistrz Miecza Hoetha
- Falubaz
- Posty: 1011
Zaprawdę wielkie ci dzięki generale, rade twe w szósty dzień tego cyklu księżycowego postaram się w życie wcielić i naszym kuzynom szeregi przetrzebić. Tak żeli wielkie podziękowania w twe ręce składam i za rady kiedyś mam nadzieję się odwdzięczyć.Naviedzony pisze:Wybraniec Khaeletha nie dość, że twardy jest niczym mury krasnoludzkich twierdz, to jeszcze na dodatek wałuje niemiłosiernie, jak to nasi podstępni kuzyni mają w zwyczaju, gdyż sejwa lepszego niż 1+ uświadczyć nie sposób. Z magii należy potraktować plugawca tego, najlepiej w pole wywieść i czarami domeny śmierci zniszczyć zakutą pałę.
Czarnopióre bełty groźnymi tylko się zdają, gdyż zasięg tych mizernych kusz jest krótki niby członki ich właścicieli. Potężne niczym pyty prawdziwych elfów łuki dalej niosą i prawdziwy pogrom wśród naszych mrocznych bogów potrafią uczynić. Tęgie balisty również się zdadzą, jeno ogień wszelaki na jednym oddziale koncentrować należy, tak, by przerzedzić szeregi wroga i oddział jego nieszkodliwym uczynić.
Skrzydlatymi dziewojami przejmować się zbytnio nie należy, gdyż nie po to łucznicy nasi pierwsi zawsze biją i to z więcej niż dwóch szeregów, żeby wpierdolu im sromotnego nie spuścić.
Wiedźmy zaiste chędogo się biją, ale niedobór prawdziwych mężczyzn w głowach im pomieszał i teraz nago po polu bitwy biegają, niczym nie osłonięte. Celem są przeto doskonałym dla łuków i balist, a także magii potężnej.
Takoż ci radzę!
Ave!
(A co do harpii to one po prostu lecą przed głównym oddziałem zasłaniając go swymi cielskami i dlatego muszę poświęcić 1-2 tury coby je odstrzelić. )
Moja Galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1076079
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
Unit w cc dostaje armor piercing. Sztandar nie działa na ataki strzeleckie. Jeżeli masz w oddziale z tym sztandarem bohatera z magiczną bronią, to sztandar na tą broń nie działa. koszt 45pkt za ten sztandar.
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Cobalt pisze:Naviedzony +1, za opis kusz i łuków
Ciekawe gdzie takie coś wyczytałeś. AP działa normalnie na magiczne bronie. Tylko poisony i flamingi się nie przenoszą.KayolPixel pisze:Jeżeli masz w oddziale z tym sztandarem bohatera z magiczną bronią, to sztandar na tą broń nie działa.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki