1600 vc vendetticon
1600 vc vendetticon
w sumie to nie mam pomysłu a koniecznie interesuje mnie piechota
co by tu... ?
Unnamed1600 Pts - Vampire Counts Army
1 Necromancer @ 140 Pts
Magic Level 2
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2
Book of Arkhan [25]
Dispel Scroll [25]
1 Von Carstein Vampire Thrall @ 134 Pts
Von Carstein; Great Weapon
Wolf Form [20]
Flayed Hauberk [30]
4 Dire Wolves @ 60 Pts
1 Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 60 Pts
1 Doom Wolf
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
20 Grave Guard @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; fcg
War Banner [25]
3 Fell Bats @ 60 Pts
5 Black Knights @ 141 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; champion
16 Skeleton Warriors @ 185 Pts
Light Armour; Shield; FCG
20 Zombies @ 125 Pts
Musician
8 Duellists @ 50 Pts
Musician
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 105
Total Army Cost: 1600
osobiście nie jestem przekonany do bsb a zresztą potrzebuje tu jakiejś siły 7 żeby czołg czy coś chociaż postraszyć ;P
co by tu... ?
Unnamed1600 Pts - Vampire Counts Army
1 Necromancer @ 140 Pts
Magic Level 2
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2
Book of Arkhan [25]
Dispel Scroll [25]
1 Von Carstein Vampire Thrall @ 134 Pts
Von Carstein; Great Weapon
Wolf Form [20]
Flayed Hauberk [30]
4 Dire Wolves @ 60 Pts
1 Doom Wolf
4 Dire Wolves @ 60 Pts
1 Doom Wolf
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
20 Grave Guard @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; fcg
War Banner [25]
3 Fell Bats @ 60 Pts
5 Black Knights @ 141 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; champion
16 Skeleton Warriors @ 185 Pts
Light Armour; Shield; FCG
20 Zombies @ 125 Pts
Musician
8 Duellists @ 50 Pts
Musician
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 105
Total Army Cost: 1600
osobiście nie jestem przekonany do bsb a zresztą potrzebuje tu jakiejś siły 7 żeby czołg czy coś chociaż postraszyć ;P
po co ci duelisci?
jeszcze rozumiem jakby mieli pistolet...a tak to juz lepiej zainwestowac w ghoule(powiekszyc te oddzialy ktore sa)
reszta ujdzie,choc mnie brakuje troche duszkow
na tym turnieju nie bedzie zalewu skavow...WE tez w ilosci przyzwoitej
w takim wypadku ten oddzial moze byc calkiem uzyteczny
jeszcze rozumiem jakby mieli pistolet...a tak to juz lepiej zainwestowac w ghoule(powiekszyc te oddzialy ktore sa)
reszta ujdzie,choc mnie brakuje troche duszkow
na tym turnieju nie bedzie zalewu skavow...WE tez w ilosci przyzwoitej
w takim wypadku ten oddzial moze byc calkiem uzyteczny
wlasciwie to nie wiem co to w regulaminie robi ;p
ja glowny trzon przeklejam z tego co na SW6 bylo z modyfikacjami ;p to o armatach mysle ze moze wyleciec nastepnym razem (bo 2 dni przed turniejem juz nie bede regulaminu zmieniac)
ja glowny trzon przeklejam z tego co na SW6 bylo z modyfikacjami ;p to o armatach mysle ze moze wyleciec nastepnym razem (bo 2 dni przed turniejem juz nie bede regulaminu zmieniac)
Jak 5 BK to zdjalbym im barding.
Wstąp do Karczmy pod ZademTroll'a
1 Necromancer @ 140 Pts
Magic Level 2
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2
Book of Arkhan [25]
Dispel Scroll [25]
1 Von Carstein Vampire Thrall @ 134 Pts
Von Carstein; Great Weapon
Wolf Form [20]
Flayed Hauberk [30]
4 Dire Wolves @ 60 Pts
1 Doom Wolf @ [10] Pts
4 Dire Wolves @ 60 Pts
1 Doom Wolf @ [10] Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
19 Grave Guard @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Crypt Keeper @ [12] Pts
3 Fell Bats @ 60 Pts
15 Skeleton Warriors @ 185 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [10] Pts
19 Zombies @ 119 Pts
Musician
5 Dire Wolves @ 50 Pts
3 Spirit Hosts @ 195 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 94
Total Army Cost: 1598
de4likatna zmiana kosmetyczna:P wywalilem BK i duelistów a dodałem duszki teraz ok?
Magic Level 2
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]
1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2
Book of Arkhan [25]
Dispel Scroll [25]
1 Von Carstein Vampire Thrall @ 134 Pts
Von Carstein; Great Weapon
Wolf Form [20]
Flayed Hauberk [30]
4 Dire Wolves @ 60 Pts
1 Doom Wolf @ [10] Pts
4 Dire Wolves @ 60 Pts
1 Doom Wolf @ [10] Pts
5 Dire Wolves @ 50 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
5 Ghouls @ 40 Pts
19 Grave Guard @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Crypt Keeper @ [12] Pts
3 Fell Bats @ 60 Pts
15 Skeleton Warriors @ 185 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Skeleton Captain @ [10] Pts
19 Zombies @ 119 Pts
Musician
5 Dire Wolves @ 50 Pts
3 Spirit Hosts @ 195 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 94
Total Army Cost: 1598
de4likatna zmiana kosmetyczna:P wywalilem BK i duelistów a dodałem duszki teraz ok?
ewentualna zmiana:(opcjonalne)
biegacz oddaje gw a dostaje sztandar armii-z 5Str tez powalczy(rydwan zlamie a nie zalatwi z banki) a to jednak mobilne +1CR no i slabsze sypanko
skad pkty?ja bym wywalil jedna piatke wilczkow i za to wchodzi sztandar i pare szkielich/ghouli
biegacz oddaje gw a dostaje sztandar armii-z 5Str tez powalczy(rydwan zlamie a nie zalatwi z banki) a to jednak mobilne +1CR no i slabsze sypanko
skad pkty?ja bym wywalil jedna piatke wilczkow i za to wchodzi sztandar i pare szkielich/ghouli
A jak trafi na imperium to ładnie poprosi o ewntualny remis ?? Mozna steama przyblokowac duchami - wiadomo - ale biegaczS7 daje możliwość zabicia tego cholerstwa - a duchy i tak przydadzą się na jakis screen. Poza tym armia bez żadnej konkretnej siły... nie ma szans szczury maja latarki, gobliny dd chukki i lobby - a on nie ma żadnej siły - Biegaczs7 to moim zdaniem dobry wybór.
Pzdr.
Pzdr.
A kto powiedziałze ten wampir tam wpadnei sam ? Chodzi o Siłe 7 ale oczywiscie w oddziale. Najlepiej zombachów. Sypnie sie sporo - ale to mozna dowskrzesić a p o3 turach CC czołg juz przestanie atakować , po 5 CC juz nie powinno byc czołgu - 2,5 tury. Warto - tym bardziej że angażujesz swoje jakieś 200punktów zabijasz 300punktów. Nie jest to łatwe do zrobienia - ale sie da
Pzdr.
Pzdr.
ok
i zakladasz przy tym ze sie gra z totalnym noobem-da sobie zablokowac czolg duszkami+zaszarzuje/da sie zaszarzowac przez jedyny model ktory moze mu zrobic kuku
jezeli bedzie myslal to skontruje od flanki ten oddzial...to plus 5d3 impactow moze sypnac caly ten kombacik
dobra ale to suche dywagacje;
IMO biegacz bsb jest duzo bardziej wszechstronny
i zakladasz przy tym ze sie gra z totalnym noobem-da sobie zablokowac czolg duszkami+zaszarzuje/da sie zaszarzowac przez jedyny model ktory moze mu zrobic kuku
jezeli bedzie myslal to skontruje od flanki ten oddzial...to plus 5d3 impactow moze sypnac caly ten kombacik
dobra ale to suche dywagacje;
IMO biegacz bsb jest duzo bardziej wszechstronny
Może lepiej byłoby wziąć biegacza BSB z Flayedem i SoM na koniku (bez bardinga). Ma wtedy tylko 1" ruchu (2' szarży) mniej...
Mamy wtedy 6 siły no i magiczne ataki.
Mamy wtedy 6 siły no i magiczne ataki.
Daro pisze:A kto powiedziałze ten wampir tam wpadnei sam ? Chodzi o Siłe 7 ale oczywiscie w oddziale. Najlepiej zombachów.
Z tego co tu jest napisane, to pole widzenia i tak bedzie ograniczone tym, ze wampir będzie siedział w jakimś klockuquas pisze: ale ma mniejsze pole widzenia
Więc po co mu ten wolf form??