1600 vc vendetticon

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
ZłO
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 135

1600 vc vendetticon

Post autor: ZłO »

w sumie to nie mam pomysłu a koniecznie interesuje mnie piechota :)

co by tu... ?

Unnamed1600 Pts - Vampire Counts Army

1 Necromancer @ 140 Pts
Magic Level 2
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]

1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2
Book of Arkhan [25]
Dispel Scroll [25]

1 Von Carstein Vampire Thrall @ 134 Pts
Von Carstein; Great Weapon
Wolf Form [20]
Flayed Hauberk [30]

4 Dire Wolves @ 60 Pts
1 Doom Wolf

4 Dire Wolves @ 60 Pts
1 Doom Wolf

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Ghouls @ 40 Pts

5 Ghouls @ 40 Pts

20 Grave Guard @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; fcg
War Banner [25]

3 Fell Bats @ 60 Pts

5 Black Knights @ 141 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; champion

16 Skeleton Warriors @ 185 Pts
Light Armour; Shield; FCG

20 Zombies @ 125 Pts
Musician

8 Duellists @ 50 Pts
Musician

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 105


Total Army Cost: 1600

osobiście nie jestem przekonany do bsb a zresztą potrzebuje tu jakiejś siły 7 żeby czołg czy coś chociaż postraszyć ;P

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

po co ci duelisci?
jeszcze rozumiem jakby mieli pistolet...a tak to juz lepiej zainwestowac w ghoule(powiekszyc te oddzialy ktore sa)

reszta ujdzie,choc mnie brakuje troche duszkow
na tym turnieju nie bedzie zalewu skavow...WE tez w ilosci przyzwoitej
w takim wypadku ten oddzial moze byc calkiem uzyteczny

ZłO
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 135

Post autor: ZłO »

o kurde zapomniałem o pistoletach :P a co do duszków to chętnie tylko za co za bk?? pozatym nie mam więcej ghuli bo tylko 2 oddziały :D

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Zetnij troche szkieli i zabierz armate - przyda się pewnie bardziej niż ci duelisci.

ZłO
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 135

Post autor: ZłO »

mały problem "zakaz armat" :P

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

ehh no tak w koncu to jest takie trendy.....

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

wlasciwie to nie wiem co to w regulaminie robi ;p
ja glowny trzon przeklejam z tego co na SW6 bylo z modyfikacjami ;p to o armatach mysle ze moze wyleciec nastepnym razem (bo 2 dni przed turniejem juz nie bede regulaminu zmieniac)

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Jak 5 BK to zdjalbym im barding.

ZłO
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 135

Post autor: ZłO »

1 Necromancer @ 140 Pts
Magic Level 2
Spell Familiar [15]
Dispel Scroll [25]

1 Necromancer @ 150 Pts
Magic Level 2
Book of Arkhan [25]
Dispel Scroll [25]

1 Von Carstein Vampire Thrall @ 134 Pts
Von Carstein; Great Weapon
Wolf Form [20]
Flayed Hauberk [30]

4 Dire Wolves @ 60 Pts

1 Doom Wolf @ [10] Pts

4 Dire Wolves @ 60 Pts

1 Doom Wolf @ [10] Pts

5 Dire Wolves @ 50 Pts

5 Ghouls @ 40 Pts

5 Ghouls @ 40 Pts

19 Grave Guard @ 315 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]

1 Crypt Keeper @ [12] Pts

3 Fell Bats @ 60 Pts

15 Skeleton Warriors @ 185 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Skeleton Captain @ [10] Pts

19 Zombies @ 119 Pts
Musician

5 Dire Wolves @ 50 Pts

3 Spirit Hosts @ 195 Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 94


Total Army Cost: 1598

de4likatna zmiana kosmetyczna:P wywalilem BK i duelistów a dodałem duszki teraz ok?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

ewentualna zmiana:(opcjonalne)
biegacz oddaje gw a dostaje sztandar armii-z 5Str tez powalczy(rydwan zlamie a nie zalatwi z banki) a to jednak mobilne +1CR no i slabsze sypanko
skad pkty?ja bym wywalil jedna piatke wilczkow i za to wchodzi sztandar i pare szkielich/ghouli

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

A jak trafi na imperium to ładnie poprosi o ewntualny remis ?? :D Mozna steama przyblokowac duchami - wiadomo - ale biegaczS7 daje możliwość zabicia tego cholerstwa - a duchy i tak przydadzą się na jakis screen. Poza tym armia bez żadnej konkretnej siły... nie ma szans szczury maja latarki, gobliny dd chukki i lobby - a on nie ma żadnej siły - Biegaczs7 to moim zdaniem dobry wybór.

Pzdr.

ZłO
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 135

Post autor: ZłO »

właśnie na ten czołg którego modle sie że nie będize :P postaram sie lapnąć duszami i zgwałcić wampirem:P

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

a ile ran mu wbijesz?2?
bo potem on wypali impacty w biegacza i sie skonczy babci sranie

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

A kto powiedziałze ten wampir tam wpadnei sam ? Chodzi o Siłe 7 ale oczywiscie w oddziale. Najlepiej zombachów. Sypnie sie sporo - ale to mozna dowskrzesić a p o3 turach CC czołg juz przestanie atakować , po 5 CC juz nie powinno byc czołgu - 2,5 tury. Warto - tym bardziej że angażujesz swoje jakieś 200punktów zabijasz 300punktów. Nie jest to łatwe do zrobienia - ale sie da :)

Pzdr.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

ok
i zakladasz przy tym ze sie gra z totalnym noobem-da sobie zablokowac czolg duszkami+zaszarzuje/da sie zaszarzowac przez jedyny model ktory moze mu zrobic kuku

jezeli bedzie myslal to skontruje od flanki ten oddzial...to plus 5d3 impactow moze sypnac caly ten kombacik :wink:

dobra ale to suche dywagacje;
IMO biegacz bsb jest duzo bardziej wszechstronny

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Burack zawsze w kluczowym momencie rzuca vanhelsa na ifce :P Dlatego sadze ze takie numery przejda.

Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Izwor »

Może lepiej byłoby wziąć biegacza BSB z Flayedem i SoM na koniku (bez bardinga). Ma wtedy tylko 1" ruchu (2' szarży) mniej...
Mamy wtedy 6 siły no i magiczne ataki.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

ale ma mniejsze pole widzenia
i ma 4" mniej w szarzy jak mnie matma nie oszukuje

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Kolega wyżej napisał że bez bardingu (po co skoro ma flayed'a). 18-16 = 2 :)

Pzdr.

Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Izwor »

Daro pisze:A kto powiedziałze ten wampir tam wpadnei sam ? Chodzi o Siłe 7 ale oczywiscie w oddziale. Najlepiej zombachów.
quas pisze: ale ma mniejsze pole widzenia
Z tego co tu jest napisane, to pole widzenia i tak bedzie ograniczone tym, ze wampir będzie siedział w jakimś klocku :)
Więc po co mu ten wolf form?? :)

ODPOWIEDZ