Kilka pytań początkującego v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
czy regenka działa na HKB?
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
przeca jest napisane w opisie Killing Blowa, że nie ma armour i regeneration, zajrzeć do RB warto
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
1. Czemu miałby na nich nie działać? To modele jak każdy inny.Twister pisze:Czy killing blow działa na herosów i lordów?
Czy jeżeli killing blow jest wyprowadzony przeciwko potworowi to zadaje 1 wound bez armour save?
2. W opisie zasady jasno pisze, że KB działa tylko na piechotę, kawalerię i zwierzęta bojowe. Na większe modele w ogóle nie działa, na nie tylko Heroic KB
Na pewno 3+ ? Skoro modyfikacje save wchodzą od bazowej wartości save (czyli od 0+, a nie od +1) to byłoby 2+.Azurix pisze:Można w teorii, bo ekwipunek niekiedy na to pozwala, ale lepszy pancerz i tak się liczy jako 1+. Czyli np. mając Save'a 1+ i obrywając czymś z Siłą 5, masz go na 3+, ale gdy masz Save'a na 0+ i obrywając czymś z Siłą 5, nadal masz go na 3+
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Nie ma save'a 0+, najniższy możliwy to 1+.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Nie tak do końca .
Najlepszy save jaki możesz używać do rzutów obronnych to 1+. RB, FAQ
Możesz mieć save 0+, ale i tak używasz do rzutów 1+. FAQ
Plague of Rust jest chyba jedynym przypadkiem w grze, kiedy 0+ działa i opłaca się je mieć.
Najlepszy save jaki możesz używać do rzutów obronnych to 1+. RB, FAQ
Możesz mieć save 0+, ale i tak używasz do rzutów 1+. FAQ
Jeśli masz save 0+ i oberwiesz Plague of Rust to masz 1+. Bo Twój save to 0+ (FAQ), do rzutów 1+(RB, FAQ), ale Plague of Rust to nie rzut obronny a modyfikacja AS. Skoro AS można mieć mniejsze niż 1+ (FAQ) to może Ci zabrać np 1 AS z tarczy. Pomimo tego dalej możesz mieć 1+. Pomimo że masz 1+, to na naturalną 1 i tak jest fail.FAQ pisze:Page 43 – Saving Throws.
Change the third paragraph to “Note that a save of any kind can never be better than 1+. This does not prevent a model having items or special rules that would take the save even lower, it simply caps the saving throw at 1+. Also, remember that a roll of 1 is always a failure.”
Plague of Rust jest chyba jedynym przypadkiem w grze, kiedy 0+ działa i opłaca się je mieć.
Life's a game with save and load features disabled.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Taaa...odpowiedź losowa miała na celu sprowokowanie forumowiczów do zastanowienia się nad problemem. Jak widać zadziałało.Lidder pisze:Ja stawiam, że to wynik rzutu K8.
Wykonuję 3 szarże na jedną jednostkę wroga. Szarża pierwsza>hold, druga>hold, trzecia>flee. Jednostka szarżowana ucieka 3 razy, prawda (o ile są zasięgi)?
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Nie.
Po zadeklarowaniu szarży jest odpowiedź. RB 16-17
Czyli deklarujesz szarżę pierwszą jednostką, a ta deklaruje hold, czyli stoi. Druga to samo. Z kolei odpowiedź na trzecią szarżę jest flee i wtedy dopiero jest ucieczka. Wcześniejsze odpowiedzi na szarże zostały już rozegrane i nie wraca się do nich. Natomiast w fazie dostawiania jednostek, jeśli któraś z tych trzech szarż dojdzie do wrogiej jednostki to jest automatyczne jej rozbicie. RB 23.
Po zadeklarowaniu szarży jest odpowiedź. RB 16-17
Czyli deklarujesz szarżę pierwszą jednostką, a ta deklaruje hold, czyli stoi. Druga to samo. Z kolei odpowiedź na trzecią szarżę jest flee i wtedy dopiero jest ucieczka. Wcześniejsze odpowiedzi na szarże zostały już rozegrane i nie wraca się do nich. Natomiast w fazie dostawiania jednostek, jeśli któraś z tych trzech szarż dojdzie do wrogiej jednostki to jest automatyczne jej rozbicie. RB 23.
Czy chariot zdaje dangerous reformujac się w lesie? Albo prościej czy combat reform liczy się jako ruch?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Remo pisze: Ja bym tabelkę miscasta też usunął bo czasem komuś Wampira wsysnie i jest to smutne i niesprawiedliwe i w ogóle brak balansu...
- Da Big Stabba !
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 29
Witam,
wczoraj grałem z Tomb Kingami i usłyszałem dziwną interpretację dotyczącą BSB i Casceta.
Otóż sytuacja wygląda tak: kumpel z casceta rzuca czar, który wpuszczam. Następnie rzucam test na LD. Zdaje go tylko że kumpel mi oświadcza że muszę rzucić ponownie bo mam BSB w 12 calach !?!
I teraz moje pytanie: czy jak zdam test na LD to musze obowiązkowo przerzucić wynik ? rozumiem że jak mi się nie uda, ale przy pozytywnym rzucie powinno mi zostać to zaliczone.
Może też czegoś nie doczytałem, dlatego proszę was o pomoc.
pozdrawiam
wczoraj grałem z Tomb Kingami i usłyszałem dziwną interpretację dotyczącą BSB i Casceta.
Otóż sytuacja wygląda tak: kumpel z casceta rzuca czar, który wpuszczam. Następnie rzucam test na LD. Zdaje go tylko że kumpel mi oświadcza że muszę rzucić ponownie bo mam BSB w 12 calach !?!
I teraz moje pytanie: czy jak zdam test na LD to musze obowiązkowo przerzucić wynik ? rozumiem że jak mi się nie uda, ale przy pozytywnym rzucie powinno mi zostać to zaliczone.
Może też czegoś nie doczytałem, dlatego proszę was o pomoc.
pozdrawiam