The sisters of slaughter are rares: enemies is base contact with them lose rank bonuses.
Hydras are specials can upgrade to get a strength 4 breath attack, no regen but can regrow heads (recover lost wounds) just like the slann can with his discipline.
The kraken thing has a special ability that triggers when all 5 of its attacks hits ( gets an extra attack that inflicts additional hits) has a scaly skin save and causes terror. Enemy models in base contact must re roll successful leadership tests. Both use the monster and handler rules.
They have 2 signature spells just like high magic. One of the spells goes off on a 8+ and grants a unit +1 strength and then you gain D3 power dice but if you gain 3 power dice this way the wizard suffers a wound with no saves allowed.
The army has always strikes first.
Murderous Prowless: models with this rule re roll 1s when rolling to wound.
Wizards casting Dark Magic add plus 1 to their casting attempts.
That is all I remember from what my source told me. Hope it helps.
Plotki ws 8ed. Kodeksu DE
Moderator: Yudokuno
Re: Plotki ws 8ed. Kodeksu DE
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Hydra będzie meh raczej. Wszystko rozbije się jej koszt. Krakena też. Obaczymy.
Siostry skoro to mają być takie wiedzmy tylko z biczami pewnie stracą poisona. Nie sądze
by pozbawienie rank bonusa specjalnie dużo dało gdy i tak ma steadfasta.
ASF to miło a przerzut 1 na ranienie to jeszcze lepiej zwłaszcza na kawalerii i egzekach będzie.
Siostry skoro to mają być takie wiedzmy tylko z biczami pewnie stracą poisona. Nie sądze
by pozbawienie rank bonusa specjalnie dużo dało gdy i tak ma steadfasta.
ASF to miło a przerzut 1 na ranienie to jeszcze lepiej zwłaszcza na kawalerii i egzekach będzie.
(sic!)Jankiel pisze:jak wyszly, opieraly sie na cholernie mocnym pierdolnieciu, ewentualnie mocnym strzelaniu. dopiero 8 edycja i eurocomp sprawil, ze pozostalo sie cieszyc itemami.Rince pisze:Nom, DE glownie opieraly sie na super przedmiotach. Fajnie, ze jak na razie, wyglada na to, ze gra ta armia zmieni sie o 180 stopni.
Jeśli tak to raczej kiepski deal na Euro gdzie masz ograniczenie na kości magi jakie generujesz... bo jeśli coś wychannelujesz to dość ryzykowne rzucanie tego czaru bo można sobie maga poranić... a kości dodatkowych i tak nie będzie.One of the spells goes off on a 8+ and grants a unit +1 strength and then you gain D3 power dice but if you gain 3 power dice this way the wizard suffers a wound with no saves allowed
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2013, o 07:58 przez Przemcio, łącznie zmieniany 1 raz.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
Mocno brzmi. Z zasadami poszczególnych oddziałów i boostami z magii może być hardkor. Aż trudne do uwierzenia.Azgaroth pisze:The army has always strikes first.
Murderous Prowless: models with this rule re roll 1s when rolling to wound.
GrimgorIronhide pisze:Tą logiką Kudłaty jest wzorem uczciwości i nieprzekupnościZiemko pisze:Cholera jak od lapowek sie lysieje to gdzie moje miliony![]()
No nie wiem, jesli fizycznie nie mozesz wygenerowac 3ech (euro), to raczej sobie tego maga ranic nie bedziesz.Przemcio pisze:Jeśli tak to raczej kiepski deal na Euro gdzie masz ograniczenie na kości magi jakie generujesz... bo jeśli coś wychannelujesz to dość ryzykowne rzucanie tego czaru bo można sobie maga poranić... a kości dodatkowych i tak nie będzie.One of the spells goes off on a 8+ and grants a unit +1 strength and then you gain D3 power dice but if you gain 3 power dice this way the wizard suffers a wound with no saves allowed

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
jakos ciezko mi uwierzyc, zeby dali taki bonus.Rince pisze:No nie wiem, jesli fizycznie nie mozesz wygenerowac 3ech (euro), to raczej sobie tego maga ranic nie bedziesz.Przemcio pisze:Jeśli tak to raczej kiepski deal na Euro gdzie masz ograniczenie na kości magi jakie generujesz... bo jeśli coś wychannelujesz to dość ryzykowne rzucanie tego czaru bo można sobie maga poranić... a kości dodatkowych i tak nie będzie.One of the spells goes off on a 8+ and grants a unit +1 strength and then you gain D3 power dice but if you gain 3 power dice this way the wizard suffers a wound with no saves allowed
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
A ja się lekko rozczarowałem. Bardzo lubiłem naszą zasadę armijną w postaci hate'a, miała klimat, pasowała idealnie. teraz jak dostaniemy tego HElfickiego ASFa to będzie słabo :/ Niby w praktyce mocniejszy ale już coraz mniej nas będzie różnić od HE. :/
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Ba ale pomyśl że teraz walki HE vs DE będą wyglądać jak równy z równym: równocześnie lub ew gdzie elita ma większą I to tam kto lepszy ten pierwszy i bez przerzutów.
Szkoda strasznie togo hate, pasowało nam to. No i znowu hydra bez regeny, jedną edycję poszalała bidulka a teraz pewnie do szafy bo trzeba na krakenie zarobić. A jak ten regrowth ma działać d6 x ilość straconych W i na 6+ odzyskuje jeden W?
No i wygląda na to że armia zmieni się całkowicie co do stylu gry.
No i wygląda na to że armia zmieni się całkowicie co do stylu gry.
Jakoś tak. Tylko, że bez warda będzie łapać kule armatnie jak dzika. Jeśli monstery dostaną skinkowarda to też średnio, bo dwa elfy to nie 9 skinków.hypnotic pisze:Szkoda strasznie togo hate, pasowało nam to. No i znowu hydra bez regeny, jedną edycję poszalała bidulka a teraz pewnie do szafy bo trzeba na krakenie zarobić. A jak ten regrowth ma działać d6 x ilość straconych W i na 6+ odzyskuje jeden W?
No i wygląda na to że armia zmieni się całkowicie co do stylu gry.
Moim zdaniem nie napisali wszystkich zasad. A może będzie tak, że hydra będzie mogła wykupić dodatkowo regeneracje? To są tylko ploty o jej braku... Kraken też winien mieć regenkę. Trzeba poczekać na jakieś konkrety. Plotki ciągle są nowe
Chociaż, jak dostaniemy ASF to egzekutorzy będą pozycją "must have" i WL się schowają
I ciekawe czy kocioł będzie boostować jednostki.


myslalem o eurocompie, ktory ograniczajac kosci usuwalby jednoczesnie najwiekszy drawback tej zajebistej sygnaturkiKrólik pisze:Mi ciezko było uwierzyć w sztandar dający 2+ warda na magiczne ataki![]()
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.