7 ed. - nowe HE

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Artemis
Chuck Norris
Posty: 495

Post autor: Artemis »

-Drain magic: +3 to the casting cost of spells,IS CUMULATIVE (i.e. if cast a second time, it'll be +6, etc)

-The speed of Asuryan rule is, indeed, that ALL elves always strike first! (not initiative order, FIRST.Even with great weapons)

-Swordmasters have 2 attacks each

-lion chariot:6 S5 attacks, fear causing, M8

-Teclis:S2, T2 Level 4 wizard, can choose any of the 8 lores or High magic, and he always knows all 6 spells.
On a roll of any doubles (except misscasts) the spells are cast with irresistible force.

Sword of Teclis : All hits wound on a 2+ with no armour saves
Moon Staff of Lileath : Gives Teclis D3 bonus power/dispel dice in each magic phase
War crown of Saphery : Ignore the effects of the first misscast. The spell is still a failure
Scroll of Hoeth : One use only. When the enemy cast a spell and the item is used it counts as a dispel scroll. In addition both players roll a dice. If Teclis scores highest the spell is removed for the rest of the battle.

-ALL dragons take up an extra Hero Slot (so no 4-dragon armies, you cheesy sods!)

-Dragonmages don't get the +1 on the roll to dispel

-2+core, 0-6 special, 0-4 rare for 2000pts

-Silverhelms are not 3+ AS! They still have their 2+ armour save.

-PG have, indeed, ward save of 4+

-Archers don't shoot in 2 ranks...

-white lions have heavy armour. (and lion pelts, for a 3+ save vs missiles)

-No more ithilmar barding.All elven horses are barded (i.e. silver helms and dragonprinces have m8)
Spearelves cost 9 points (light armor ,shield, spear)
Archers are at 11 points
SM, PG, WL all cost 15 points each.
SM and DP have two attacks.
Lion chariots cause fear and are special.
Tak łatwiej dla wszystkich ;)
A ja mam pytanie do osób które widziały book - po ile pkt. są SH?? (bo być może będę ich wystawiał jako tańsze wsparcie dla DP)

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Ja się spytam tylko o jedno;

Czy wy kur** sobie zemnie jaja robicie mówiąc że Telcist bedzie miał 2 T ?

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Eh, jakiś inny koleś w tym temacie napisał, że wydaje mu się, żę SH mają jednak 3+ save. Czy ktoś może to ostatecznie wyjaśnić: 2+ czy 3+?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

2+

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

jestem niemal pewny że 3+

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

2+ i koniec, ileż mozna sie powtarzać :roll:
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Artemis
Chuck Norris
Posty: 495

Post autor: Artemis »

Czyli?!

Edit: I po ile pkt?

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Paku pisze:Ja się spytam tylko o jedno;

Czy wy kur** sobie zemnie jaja robicie mówiąc że Telcist bedzie miał 2 T ?
A co to zmienia. W sumie to dziwne ze ma S2 i T2 ale w praktyce dla samego Teclisa to praktycznie żadnej różnicy nie robi.

MistrzMiecza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 100

Post autor: MistrzMiecza »

Jak ziomek od urodzenia siedzi w chacie i czyta te swoje zwoje, na impry nie chodzi, zero sportu, to co sie dziwicie, że T i S =2? :D

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Mówisz jakby chodzenie na ipry dodawało krzepy :shock:

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

no bo on przecież jest ten gorszy fizycznie brat, całą siłę i zdolności walki wziął Tyrion

Artemis
Chuck Norris
Posty: 495

Post autor: Artemis »

Ważne jak daleko/środek transportu na impre :D

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

Mam pytanie odnośnie czaru Drain magic. Bo n ie wem czy dobrze rozumuje jego działanie. Czyli jak sobie go rzucę na początku tury to do pozostałych czarów które będE rzucał mam +3 do wyniku? Czyli jak rzucę furie z HM , która wychodzi na 8+ i rzucę np. 10 to dodaje te plus trzy do wyniku ?
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2007, o 20:34 przez Elgrond, łącznie zmieniany 1 raz.
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Drain magic daje -3 do wyniku a nie +3 :P

Fallan
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Fallan »

A co tu się dziwić. To typowy elfi mag. Słabowity i "mientki". Nic dziwnego.
A tak poza tym to rzeczywiście nie jest to takie złe, bo w końcu mag nie jest od tego aby walczyć wręcz, tylko żeby zaklęciami miotać.

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

karlee pisze:Drain magic daje -3 do wyniku a nie +3 :P
to niby dlaczego tam pisze o tak :
-Drain magic: +3 to the casting cost of spells,IS CUMULATIVE (i.e. if cast a second time, it'll be +6, etc)
ja jeszcze liczyć umiem i jak pisze +3 do casting cost of spells to co niby nagle + zamienia sie na - z jakiej racji ? hmm .Potrafisz to udowodnić ?
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Elgrond pisze:Mam pytanie odnośnie czaru Drain magic. Bo n ie wem czy dobrze rozumuje jego działanie. Czyli jak sobie go rzucę na początku tury to do pozostałych czarów które będE rzucał mam +3 do wyniku? Czyli jak rzucę furie z HM , która wychodzi na 9+ i rzucę np. 10 to dodaje te plus trzy do wyniku ?
Furia wychodzi na 8+ a nie na 9+, chyba że ją nam pocieli w tej edcji.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Elgrond pisze:Mam pytanie odnośnie czaru Drain magic. Bo n ie wem czy dobrze rozumuje jego działanie. Czyli jak sobie go rzucę na początku tury to do pozostałych czarów które będE rzucał mam +3 do wyniku? Czyli jak rzucę furie z HM , która wychodzi na 9+ i rzucę np. 10 to dodaje te plus trzy do wyniku ?
dziala na wszystkie czary takze i twoje. Fury jest na 8+

Michaelius
Mudżahedin
Posty: 252

Post autor: Michaelius »

Elgrond pisze:Mam pytanie odnośnie czaru Drain magic. Bo n ie wem czy dobrze rozumuje jego działanie. Czyli jak sobie go rzucę na początku tury to do pozostałych czarów które będE rzucał mam +3 do wyniku? Czyli jak rzucę furie z HM , która wychodzi na 9+ i rzucę np. 10 to dodaje te plus trzy do wyniku ?
Nie, masz czar ktory wchodzi na 6+ po rzuceniu draina ten czar wchodzi na 9+ po rzuceniu dwoch drainow ten czar wchodzi na 12+.

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

Michaelius pisze:
Elgrond pisze:Mam pytanie odnośnie czaru Drain magic. Bo n ie wem czy dobrze rozumuje jego działanie. Czyli jak sobie go rzucę na początku tury to do pozostałych czarów które będE rzucał mam +3 do wyniku? Czyli jak rzucę furie z HM , która wychodzi na 9+ i rzucę np. 10 to dodaje te plus trzy do wyniku ?
Nie, masz czar ktory wchodzi na 6+ po rzuceniu draina ten czar wchodzi na 9+ po rzuceniu dwoch drainow ten czar wchodzi na 12+.
dzięki za już prawidłowe wyjaśnienie. Czyli nie za ciekawy ten czar chyba ,że będzie sie rzucało pod koniec fazy co sprawi ,że przeciwnik raczej będzie miał trudności z czarowanie jeżeli nie rozproszy czaru . Czyli głownie będzie się przydawał do bloków bo rozumiem ,że raczej pozytywnego działania na moje czary nie będzie miał.

z ta furią to i tak mi sie pomyliło i już .
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

ODPOWIEDZ