Pytania o magię v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania o magię v 2.0
FAQ mowi jednoznacznie, bierzesz i przestawiasz gdzie ci sie podoba w zasiegu i tak sie ruszasz w remaining moves, czyli nie dbasz o to jak tam dojdziesz(iloma reformami) bo oddzial ma je darmowe, czyli je na pewno wykona zeby pojawić się w oczekiwanym miejscu.
To czy uscislenie na to jednak wplywa mozna podniesc do LS, imo nie bo te jednostki po prostu tak sie ruszaja. Dlatego sa fastem / skirmishem.
To czy uscislenie na to jednak wplywa mozna podniesc do LS, imo nie bo te jednostki po prostu tak sie ruszaja. Dlatego sa fastem / skirmishem.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Czy jak mam generała maga i rzuce 6 czar z beast-rozdaje LD jako generał na 12" będąc potworkiem i czy działa na mnie magiczny banner który jest w oddziale w którym się zamieniłem? Nie mam opisu czaru bo zostawiłem rulebook w klubie a motam rozpę, będę wdzięczny za pomoc 

@misha ok, ja wszystko rozumiem. W normalnych warunkach tak, tylko że 2 wpis w uściśleniach nie pozwala im się reformować ze względu na działanie czaru (dlatego bo to czar, a nie normalny ruch). Reforma to reforma, nie jest ważne czy darmowa, czy swift. To dalej jest reforma. Na potwierdzenie tego jest jeszcze trzeci zapis, który nie pozwala Hoppersom mieć darmowych reform podczas Random Movement.
.
Magiczny baner działa bo mimo wszystko jesteś w oddziale. W czarze jest zapis że przestają działać właściwości jego przedmiotów magicznych ("his"). Nic nie napisano o oddziaływaniach magicznych z zewnątrz, więc działają.
Jeśli się staje Large Targetem to rozdaje na 18" RB 107. 12" ma zawsze jako GenerałMagnus pisze:Czy jak mam generała maga i rzuce 6 czar z beast-rozdaje LD jako generał na 12" będąc potworkiem i czy działa na mnie magiczny banner który jest w oddziale w którym się zamieniłem?

Magiczny baner działa bo mimo wszystko jesteś w oddziale. W czarze jest zapis że przestają działać właściwości jego przedmiotów magicznych ("his"). Nic nie napisano o oddziaływaniach magicznych z zewnątrz, więc działają.
Life's a game with save and load features disabled.
Nie gram na Euro, ale z tego co rozumiem to tak:
Nic Ci się fizycznie nie odejmuje od tego co rzucisz na wiatry.
Odejmuje/dodaje się od maksymalnej liczby kostek, które możesz doprodukować z dowolnych źródeł (w tym z channelingu).
Każda armia ma swoje własne ograniczenie (albo samo Euro narzuca odgórnie) i w tym limicie masz się zmieścić.
Powiedzmy że przedmiot jest liczony jako +2PD a Ty może maksymalnie mieć +2 to nawet jakbyś miał 4 magów i wszyscy rzucą 6 na channel to nie dostaniesz tych kostek bo już masz limit.
Identycznie jest z kostkami dispela.
Nic Ci się fizycznie nie odejmuje od tego co rzucisz na wiatry.
Odejmuje/dodaje się od maksymalnej liczby kostek, które możesz doprodukować z dowolnych źródeł (w tym z channelingu).
Każda armia ma swoje własne ograniczenie (albo samo Euro narzuca odgórnie) i w tym limicie masz się zmieścić.
Powiedzmy że przedmiot jest liczony jako +2PD a Ty może maksymalnie mieć +2 to nawet jakbyś miał 4 magów i wszyscy rzucą 6 na channel to nie dostaniesz tych kostek bo już masz limit.
Identycznie jest z kostkami dispela.
Life's a game with save and load features disabled.
limit dla krasnali masz 4 DD zdaje sie
czyli jak wezmiesz 2 runy rozpraszajace czary to w fazie magii mozesz miec tylko 2 dodatkowe kostki z runesmithow czy z kowadla
nadwyzka przepada
jesli w trakcie gry np ktos nie dodal nic na poziomie rozpiski, albo z wiatrow a nagle np z domeny smierci ma dodac sobie 10 kostek, bo zabil sloneczkiem milion modeli to nadal dodasz sobie tylko 2 kostki, reszta przepada
czyli jak wezmiesz 2 runy rozpraszajace czary to w fazie magii mozesz miec tylko 2 dodatkowe kostki z runesmithow czy z kowadla
nadwyzka przepada
jesli w trakcie gry np ktos nie dodal nic na poziomie rozpiski, albo z wiatrow a nagle np z domeny smierci ma dodac sobie 10 kostek, bo zabil sloneczkiem milion modeli to nadal dodasz sobie tylko 2 kostki, reszta przepada
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Witam, czy niszczarka z high Magic działa na gifty demonów? Nie mam booka do demonów, a nie wiem czy obecnie są one traktowane jako magiczne przedmioty.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2013, o 12:47 przez Pająk, łącznie zmieniany 1 raz.
może jeszcze czary rzuca
nie chaneluje nic, opisane w RB w punkcie o channelowaniu kostek

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
W zasadzie RM jest mowa o 2+ różnych modelach w unicie mających 2+ różne wartości RM, a nie jednym modelu mającym 2 różne wartości RM. Polecam doczytać zasadę RM.
Dodatkowo czołg nie ma 2 randomów. Jego zasady specjalne pozwalają mu zwiększyć RM o +1k6 za każdy wydany punkt pary. Normalnie czołg ma "RM 0K6" (stoi). Po czarze ma 1K6. Wydaje 2 punkty pary (+2K6). Jedzie w sumie 3K6.
Dodatkowo czołg nie ma 2 randomów. Jego zasady specjalne pozwalają mu zwiększyć RM o +1k6 za każdy wydany punkt pary. Normalnie czołg ma "RM 0K6" (stoi). Po czarze ma 1K6. Wydaje 2 punkty pary (+2K6). Jedzie w sumie 3K6.
Life's a game with save and load features disabled.
zgodnie z opisem charmed shield chroni przez 1 hitem
czary zadajace od razu rany nie hitują
czary zadajace od razu rany nie hitują
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A