Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc
Moderator: misha
Re: Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc
W ostatecznym akcie desperacji można go z wierzchu skrócić nożem i pilnikiem o te 5 mm Albo zrobić mu na podstawce jakąś skałkę czy coś w tym stylu, żeby był odchylony nieco do tyłu, takie pomysły na szybko.
mam, ale moge podac dokladny wymiar jak bede wroce z urlopu czyli jutro wieczorem
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Cześć, zacząłem grać w młotka jakoś pół roku temu, lecz po zmianie armii zamierzam grać wampirami(ładniejsze modele, ogólnie rzecz biorąc armia mi bardziej się podoba) i myślałem od czego zacząć zbierać tą armię. Zdecydowałem się na armię truposzy i myślę nad kupnem 60 szkieletów albo 40 szkieletów i 60 zombie (raczej to drugie), a teraz powiedzcie mi czy Black Knights są dobrą jednostką specjal i czy warto na nich grać ?? Myślałem także nad Blood Knights, ale z tego co wywnioskowałem jest to jednostka nie warta tych punktów. Po przydługim wstępie zadaję główne pytanie czy gra na szkieletach się opłaca, czy BK są dobrą jednostką i czy armia ta jest łatwa w graniu??
@Chainsaw7
Bardzo dobrze, że zdecydowałeś się grać tak klimatyczną armią Powiem Ci tak...
Na początek kup sobie te 60 zombie, z 10 wilków, 10 crypt horrorów, jakieś fell baty i bohaterów. wg mnie zamiast szkieletów lepiej kupić 40 crypt ghuli ale ostatnio jakoś ludzie zaczynają grać na szkieletach bo można im dać np sztandar i są o wiele tańsze.
Co do Black knightów... Osobiście uważam, ze warto mieć 13 modeli na półce, gdyż dobrze złożone wampiry dają radę na kawalerii.
z rare'ów możesz sobie kupić mortis engine'a i terrorgeja chociaż ostatnio rzadziej się je widuje na stołach, ponieważ to jednak dużo punktów w 1 modelu a dosyć łatwo schodzą
Blood knightów nie kupuj bo na nich się nie gra od pojawienia się nowego AB
Gra na szkieletach może się opłacić szczególnie z bannerem +1mv i umiejąc je odpowiednio wykorzystać, ale na początek jednak proponuje grę na ghulach + zombie
Co do łatwości gry wampirami: Armia nie jest prosta w grze bo ma kilka newralgicznych punktów. Jednym z nich jest to, że nie można w niej ryzykować straty generała w przeciwieństwie do innych armii. Koncepcja gry tą armią jak dla mnie zmieniła się ostatnimi czasy i nie polega tylko na dopychaniu klocków do walki i ciągłym ich wskrzeszaniu. Duże znaczenie mają teraz oddziały/bohaterowie bijący się trochę mocniej niż zwykłe zombiaki, bo jesteśmy nimi w stanie zabijać mocniej opancerzone jednostki wroga. Do tego dochodzą krzyki tomb banshee i terror gheista itd... Nie będę się rozpisywał bo jest sporo koncepcji gry tą armią a ja jestem dość specyficznym graczem i nie gram na standardach, więc moje sugestie mogą okazać się trochę inne niż u innych graczy
Bardzo dobrze, że zdecydowałeś się grać tak klimatyczną armią Powiem Ci tak...
Na początek kup sobie te 60 zombie, z 10 wilków, 10 crypt horrorów, jakieś fell baty i bohaterów. wg mnie zamiast szkieletów lepiej kupić 40 crypt ghuli ale ostatnio jakoś ludzie zaczynają grać na szkieletach bo można im dać np sztandar i są o wiele tańsze.
Co do Black knightów... Osobiście uważam, ze warto mieć 13 modeli na półce, gdyż dobrze złożone wampiry dają radę na kawalerii.
z rare'ów możesz sobie kupić mortis engine'a i terrorgeja chociaż ostatnio rzadziej się je widuje na stołach, ponieważ to jednak dużo punktów w 1 modelu a dosyć łatwo schodzą
Blood knightów nie kupuj bo na nich się nie gra od pojawienia się nowego AB
Gra na szkieletach może się opłacić szczególnie z bannerem +1mv i umiejąc je odpowiednio wykorzystać, ale na początek jednak proponuje grę na ghulach + zombie
Co do łatwości gry wampirami: Armia nie jest prosta w grze bo ma kilka newralgicznych punktów. Jednym z nich jest to, że nie można w niej ryzykować straty generała w przeciwieństwie do innych armii. Koncepcja gry tą armią jak dla mnie zmieniła się ostatnimi czasy i nie polega tylko na dopychaniu klocków do walki i ciągłym ich wskrzeszaniu. Duże znaczenie mają teraz oddziały/bohaterowie bijący się trochę mocniej niż zwykłe zombiaki, bo jesteśmy nimi w stanie zabijać mocniej opancerzone jednostki wroga. Do tego dochodzą krzyki tomb banshee i terror gheista itd... Nie będę się rozpisywał bo jest sporo koncepcji gry tą armią a ja jestem dość specyficznym graczem i nie gram na standardach, więc moje sugestie mogą okazać się trochę inne niż u innych graczy
@Drwal 10 wilków już mam, o BK myślałem w ilości 15, 20 lecz to chyba za dużo (te 20), z rare-ów myślałem o terrorku bo jest on dobry na armię o małej liczebności a 2 z 3 kolegów gra takimi, o crypt horrorach także myślałem ale mają modele które mi się po prostu nie podobają chyba że znajdę jakąś fajną alternatywę Dzięki za rady !
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Kilka stron wcześniej zamieściłem taką prostą rozpiskę bez kombinowania. Nie jest może jakaś wybitnie mocna, ale kupując te modele masz solidną podstawę do rozwijania na przyszłość, gdzie nic się nie marnujeAzurix pisze:Master Necromancer @ 270 Points
- Level 4
- Talisman of Preservation
- Dispel Scroll
- Lore of Vampires
- General
- Undead
Mortis Engine @ 240 Points
- Blasphemous Tome
- The Reliquary
- Regeneration
- Spectral Steeds
- Banshee Swarm
- Large Target
- Terror
- Undead
10 Crypt Horrors @ 390 Points
- Crypt Hunter
- Poisoned Attacks
- Regeneration (5+)
- Undead
20 Zombies @ 70 Points
- Standard Bearer
- Musician
- Always Strike Last
- The Newly Dead
- Undead
35 Zombies @ 115 Points
- Standard Bearer
- Musician
- Always Strike Last
- The Newly Dead
- Undead
35 Zombies @ 115 Points
- Standard Bearer
- Musician
- Always Strike Last
- The Newly Dead
- Undead
Total Army Cost: 1200 Points
Models in Army: 102
Wampir i necro, lub 2 necro; banshee; wraith lub 2; 40 zombie; ghule lub szkielety tak żeby było czym zapchać core (w zależności od preferencji); 2-3 boxy horrorów; jakieś wilczki lub fell baty do odginania; mortis i można z tego już trochę zdziałać
Edit: Ech, znowu za wolno
Edit: Ech, znowu za wolno
@Chainsaw7
Mimo że crypt horrory Ci się nie podobają warto je kupić, zamiennikami są ogry przekonwertowane oraz wilkołaki (?) z forgeworlda. (Patrz temat --> alternatywne figurki do VC)
Polecam dużo zombie, tak z 40 na początek. 1-2 necro + wampira (ja gram na wampiru konradzie bo ma super figurke według mnie ) banshee/wraitha (w grach z kolegami to przecież można założyć że wraith to jest banshee).
Co do ghouli i szkieletów... Pograj na hordach i tego i tego, dopiero później zdecyduj.
Mimo że crypt horrory Ci się nie podobają warto je kupić, zamiennikami są ogry przekonwertowane oraz wilkołaki (?) z forgeworlda. (Patrz temat --> alternatywne figurki do VC)
Polecam dużo zombie, tak z 40 na początek. 1-2 necro + wampira (ja gram na wampiru konradzie bo ma super figurke według mnie ) banshee/wraitha (w grach z kolegami to przecież można założyć że wraith to jest banshee).
Co do ghouli i szkieletów... Pograj na hordach i tego i tego, dopiero później zdecyduj.
Ghoule - maja generalnie cos niezbyt mocnego zabic
szkielety - maja tani i szybko dowieźc klepacza do walki a baski do krzyków
tyle w temacie
szkielety - maja tani i szybko dowieźc klepacza do walki a baski do krzyków
tyle w temacie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
ale sie na takiej nie miesci chyba ze konie do gory podniesiesz
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
To do cholery jak go upchnąć na tę podstawkę? Mam ochotę, żeby normalnie jechał po ziemi, a nie startował niczym F-16. Da się w ogóle?
miesci sie w sam raz na 5x15, ale nie musze ci chyba mowisz ze taka podstawka to zabojstwo przy bocznej szarzy a w ogole manewrowanie takim gownem to koszmar
albo konie lataja troche, albo dupa lata wybierz mniejsze zło
albo konie lataja troche, albo dupa lata wybierz mniejsze zło
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A