przykład Gwardia z AP bannerem, oraz WE z flamingami. Gwardia jest świetnym odziałem potrafi sobie poradzić z szeroką gamą przeciwników, niemniej jednak jak trafią na dużego potwora typu abominacja, nie mamy lepszego oddziału niż WE.
Ogólnie przy najprostszej taktyce, musisz mieć odziały które przyjmą szarże, i musisz mieć odziały które rozbiją przeciwnika. 2 typy jednostek mogą przyjąć szarże 1. bardzo twarde jednostki, (świetnie opanceżeni, dużo T itp.), lub bardzo liczne jednostki, naturalnie najlepiej było by mieć wielkie uber jednostki elitarnej piechoty, które wytrzymają wszystko. Problem w tym, że tylko kilka armii ma dostęp do takich, a ich koszt w punktach jest znaczny. Wystawiając ich, ryzykujesz że nie starczy ci punktów, do wypełnienia innych ról. Generalnie najczęściej wygrywa ten który ma przewagą nad przeciwnikiem w jak najwięcej faz z gry, ruch, walka, strzelanie, magia. Dalej jak zagłębisz się w taktykę są sposoby by samemu mieć mocne fazy, lub taktyki by uniemożliwić przeciwnikowi w wykorzystaniu swojego potencjału. Dlatego niektórzy chwalą jednostki a inni je krytykują. Wszystko zależy jaką role dana jednostka ma spełnić.
Jak twoimi częstymi przeciwniczkami są krasie lub Imperium (wystawiają dużo dział), to smok może nie być najlepszym rozwiązaniem, jak grasz przeciw VC czy Woch, to smok się pewnie spisze świetnie. w przypadku turnieju, to pewnie spotkasz różne armię, więc będziesz potrzebował jak najbardziej różnorodnej rozpiski, bo nie wiesz z kim się zmierzysz i musisz być przygotowany na wszystko.
i tu się zaczyna cała zabawa w to jest lepsze od tego
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)