Magiczne pociski
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Magiczne pociski
Sytuacja:
Mag rzuca sobie magiczny pocisk. Czar wchodzi - mierzymy, nie ma zasiegu
Czy mimo to rzuca na ilosc hitow? jest to dosc wazne (czasem jedynka oznacza jakiegos figla, chocby u skavenow)
Mag rzuca sobie magiczny pocisk. Czar wchodzi - mierzymy, nie ma zasiegu
Czy mimo to rzuca na ilosc hitow? jest to dosc wazne (czasem jedynka oznacza jakiegos figla, chocby u skavenow)
Moim zdaniem nie... Hity rzucasz dopiero jak juz po zmierzeniu zasiegu ( i sprawdzeniu czy takowy jest) pocisk w cos wejdzie...
PS. Mi tez sie wydawalo, ze nie rzuca na liczbe hitow
Tak na zdrowa logike jednak hity 'sa wyczarowane', leca i nie dolatuja - efektywnie na '4+' zdecydowalismy sie rozstrzygnac
Tak na zdrowa logike jednak hity 'sa wyczarowane', leca i nie dolatuja - efektywnie na '4+' zdecydowalismy sie rozstrzygnac
Pingus nie porownuj boundspella , ktory moze wyczerpac sie po uzyciu do liczby hitow , bo chodzi tu o cos innego... Imho bardzo nietrafne porownanie...
Jeśli czar nie ma zasięgu, to nie jest successful,
a jak nie jest successful to nie rzuca się na ilośc hitów.
Dość nie logiczne, ale zgodne z zasadami
, na swoim przykładzie wam nie powiem, bo zawsze trafiam z zasięgiem czaru 
a jak nie jest successful to nie rzuca się na ilośc hitów.
Dość nie logiczne, ale zgodne z zasadami


IMO tez powinno sie rzucic.
Poczytalem sobie RB, rozdzial o magii jest ze

Poczytalem sobie RB, rozdzial o magii jest ze
I strone dalej, przy dispelowaniu:If the casting result equals or exceeds the spell's casting value, the spell is cast
A to pogrubienie tekstu jest tez w rulebook'u, naprawdeIf the dispel result is lower than the caster's casting value, the spell is said to have been cast successfully

a co z np jezzailami? Mlody ostatnio srzelal tam jakimimis chyba 6, 3 z przodu mialy zasieg, 3 z tylu nie, i czy te 3 z tylu licza sie jakby wystrzelily mimo braku zasiegu? tj rzucaja czy cos sie im dzieje na jedynce czy wogle nie musza rzucac to hit?
Jak walą to wszystkie. Na tej samej zasadzie jak salki, które nie mają zasięgu muszą zeżreć skinki jak zmisfire'ują.
A licky boom boom down!!!
W rulebooku jest napisane mniej więcej:
only those that are in range can shoot, other automatically miss.
Miss to znaczy ze w siebie też nie trafiam ?
.
No bo jak automatycznie nie trafiam, tzn ze nie rzucam, a jak nie rzucam to nie może wypaśc 1
.
nie wiem jak to jest, niech ktoś kompetentny sie wypowie, bo na podstawie ksiazki to nie mozna juz dobrych wnioskow wyciągac.
only those that are in range can shoot, other automatically miss.
Miss to znaczy ze w siebie też nie trafiam ?

No bo jak automatycznie nie trafiam, tzn ze nie rzucam, a jak nie rzucam to nie może wypaśc 1

nie wiem jak to jest, niech ktoś kompetentny sie wypowie, bo na podstawie ksiazki to nie mozna juz dobrych wnioskow wyciągac.
[...] automatically miss.Młody pisze:W rulebooku jest napisane mniej więcej:
only those that are in range can shoot, other automatically miss.
Miss to znaczy ze w siebie też nie trafiam ?.
No bo jak automatycznie nie trafiam, tzn ze nie rzucam, a jak nie rzucam to nie może wypaśc 1.
nie wiem jak to jest, niech ktoś kompetentny sie wypowie, bo na podstawie ksiazki to nie mozna juz dobrych wnioskow wyciągac.
IMO w domyśle "the target".
Żeby spudłować, trzeba najpierw wystrzelić. A w battlu jak się strzela, to trzeba liczyć się z ryzykiem

Wg mnie sprawa jest dość prosta.
Na pewno nie w armybooku o stosownym FAQ-u raczej też mi nic nie wiadomo.thurion pisze:ale salki chyba maja wyraznie napisane ze nawet jak nie ma zasiegu to sie rzuca?

A Młody straszliwie rules-lawyeruje na zasadzie "jak mój heros jest automatycznie trafiany w HtH to nie działa na niego poison" czyli w sposób, za który osobiście WP bym wlepił.

A licky boom boom down!!!
Czar jest udany, jeśli wyjdzie i nikt go nie rozproszy. Tak więc nawet jak szczur zasięgu nie ma to rzuca na ilość hitów. Z Jezzeilami to wydaje mi się, że nawet te które pudłują powinny rzucić czy chociaż ta 1ka nie padła. W końcu jak rzucasz 1 na trafianie to też jest pudło prawda ?? Jezzeil nie wystrzelił ?? Wątpię.
Dokładnie sprawdzę w RB i odpiszę za dnia - na razie czymś innym się zajmuję.
Dokładnie sprawdzę w RB i odpiszę za dnia - na razie czymś innym się zajmuję.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild