Nowy Kodeks DE

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Re: Nowy Kodeks DE

Post autor: Eltharion »

Tullaris pisze:
Eltharion pisze:Ja to długo rozkminiałem i ogólnie żeby to miało jakiś (jakikolwiek) sens to manbane i chillblade (może być obsydian ale skoro za te same pk mamy coś ekstra to czemu nie ) i mój faworyt pota do siły i -1 do hita (i oczywiście manbane)
Eee, a co da manebane chillbladowi :? :?:
Manebane daje +1 do wonda, ale chillblade rani automatycznie, czyli nie ma sensu dawać ani tej trucizny z KB. Do chillblada najlepiej nie dokupić nic z trucizn, bo albo nie ma sensu tracić pkt.
Mój typ to dwie bronie ręczne (jak bierzemy broń magiczną to nie możemy brać broni w drugą łapkę) manbane i eliksir siły + amulet opalu (word na 4 przed pierwszą raną). Pakujemy go w oddział który ma sztandar AP i staramy się aby ten oddział był w odległości 6 od kotła. I teraz tak jak chcemy ubić jakiegoś wrogiego Lorda/Herosa to mamy 4A z S7 z AP + przerzuty hitów (mamy ASF i wyższą inicjatywę) i wondów (kocioł) do którego mamy modyfikator +1, więc wszystko powinno wejść, no chyba, że ktoś ma mocnego warda.
Ale to i tak tyle kombinowania, że w obecnych warunkach to raczej aska nie wystawie :? , a szkoda :( .
Heh głupia sprawa bo myślałem że od chillblade nie ma save'a i nie chciało mi się sprawdzać
W takim razie naturalnie obsidian blade
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Nie można poisonować magicznych broni przecież w ogóle.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

chyba, że zapis w AB na to bezpośrednio pozwala :) to wiesz może się okazać, ale musi to być napisane jasno w zasadach
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

el Victor pisze:a z tego co ja się orientuję to kocioł jest 10 x 6 cm, czyli 5 x 3 jednostki piechoty (łącznie powierzchnia 15 modeli <ciach>
kocioł zastępuję 3 modele w rzędzie, więc do hordy trzeba jeszcze 7 modeli
A jest zapis w AB że zastępuje 15 modeli? Bo u Skavenów jest. Jak nie ma to liczy się jak 1 model hero na mountcie.
el Victor pisze:po ch*j ciągle te listy sędziowskie etc.... wszystko GW daje czytelnie na tacy (zazwyczaj, ale w tym przypadku akurat tak) tylko CZYTAĆ i przestać kombinować.... !
Dokładnie tak. Ludzie się czepiają słówek zamiast grać tym co dostali. Coś nie jest jasne, będzie FAQ, nie ma FAQ czyli jest jasne i nie ma co szukać drugiego dna.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

Wyszedł nowy Book i ceny Exeków poszybowały w górę. Aż się zmobilizowałem i wystawiłem swój oddział na e-Bay. Może się jakiś wariat trafi za taką kaskę.

http://www.ebay.com/itm/181235707546?ss ... 1586.l2649

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

No szacunek za taką kolekcję, ale chyba tylko do oglądania za szybą. Jak się dorobiłeś aż 30, do tej pory widziałem po 1-2 sztuki naraz? Mimo to za tą cenę raczej nie pójdą, obserwowałem kilka aukcji tych modeli ostatnio i osiągały ceny od 20 do 27 $ za sztukę.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

FAZIK pisze:A jest zapis w AB że zastępuje 15 modeli? Bo u Skavenów jest. Jak nie ma to liczy się jak 1 model hero na mountcie.
do rank bonusu nie musi tego mieć, pokrywają to zasady z RB z serii "different size bases" tak jakby jego rozmiar wypełniały modele R&F

zasada hordy nie mowi strikte o 10 modelach tylko szerokości 10 modeli R&F (ten models wide), a skoro podstawka jest wielokrotnością o czym mowa w "different size bases" to by pasowało moim zdaniem
w sytuacji kiedy mielibysmy 6 rzędów R&F + wstawiony CoB, warunek jest spełniony to jak będzie 5 lub mniej szeregów też powinien być jak dla mnie

fajne te DE :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

o to to to misha dobrze gada - skaveński book był ostatnim przed 8ed. i tam dlatego pojawiło się to wtrącenie, że zastępuje tyle to, a tyle modeli (jeszcze za czasów 7demki), lecz w świetle głównych zasad RB 8ed. horda musi odpowiadać szerokością, a sam model jest jako jeden, z tymże do hordy liczy się jego szerokość, czyli 3 modele
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Po to właśnie uściślenia, bo jedna głupia koncepcja goni drugą jeszcze głupszą. Żebym nie musiał się na turnieju użerać z jakimś ciśnieniowcem, który zabroni mi bloodwrack shrine'a dołączyć do COK.
Rince pisze:
Jankiel pisze:Mnie interesują inne rzeczy - czy kocioł w COK wystawia się w środku, czy z brzegu. Czy kocioł bez hagi albo shrine mogą wejść do shades?
A czy konik moze wejsc do shades? Nie moze.
Konik (character-warbeast) może. Bohater na mouncie nie może. Bloodwrack shrine może się dołączyć do oddziału jak character. Nie jest mounted characterem, więc nie ma zakazu. Kocioł bez hagi też nie jest mounted characterem. Ot, ciekawostka, choć przypuszczam, że bez większego praktycznego znaczenia.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

A jaki jest praktyczny sens dołączania do coków shrine'a? do piechoty jeszcze rozumiem, bo rusza się tak samo i może dać np. gwardii 10 LD :P ale mała wytrzymałość przed maszynami i spory koszt raczej nie przemawiają za takim rozwiązaniem. Teoretycznie ten shrine jest dobry, gdy w CC jest jeszcze kraken :P

Awatar użytkownika
Azz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 195
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Azz »

Azz pisze:Czy dwie we hero z witch brew dadza oddzialowi np. execow, do ktorego sa dolaczone +2a (pierwsza daje frenzy, druga jak oddzial ma frenzy daje +1a) ?

pzdr
Ktos wie ? Czy to oczywiste, ze daje 2a ?
cytat, jakby ktos nie wiedzial jak to dziala (np. ze 3cia we juz ataku nie daje)
"the model, and all model in the same unit, have the frenzy special rule. If they arledy have the frenzy special rule, that frenzy grants +2Attack insted just +1, but the unit suffers a -3 penality to Lidership when testing not to declare charge."

pzdr

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

sadze, że cytat który podałeś mówi o tym, że w odpowiedniej sytuacji mając Frenzy zamiast 1 ataku z tej zasady dostajesz 2, cytat nie mowi że dostajesz +1 atak za każdą wiedzmę

EDIT: jak to magiczny przedmiot to nie mozna do duplikować więc masz ograniczone możliwości kiedy zasada frenzy da 2 ataki :)
Ostatnio zmieniony 10 paź 2013, o 16:19 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Z tego co wiem te same zasady specjalne się nie kumulują, chyba ze w niej napisano inaczej
Obrazek

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator
Posty: 2177
Lokalizacja: Solec nad Wisłą

Post autor: Tullaris »

Eltharion pisze:Heh głupia sprawa bo myślałem że od chillblade nie ma save'a i nie chciało mi się sprawdzać
W takim razie naturalnie obsidian blade
Hmm, no nie wiem :? , mój patent daje niemal całkowite kasowanie pancerza i zapewnia automatyczne ranienie (czyli w praktyce mamy efekty tych dwóch magicznych broni za mniejsze pkt. :D ) wszystkiemu co ma T poniżej 5 (ranimy na +2, ale nawet jak wyrzucimy jedynki to mamy +1 z manbane więc i tak ranimy :P ). No i obsydian to broń magiczna więc nie do drugiej łapki nie możemy wziąć broni i jest 1 atak mniej :( , a to dużo.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

1 na rzucie na ranienie sprawia że nie zraniles niezależnie od modyfikatorow

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Azz pisze:
Ktos wie ? Czy to oczywiste, ze daje 2a ?
cytat, jakby ktos nie wiedzial jak to dziala (np. ze 3cia we juz ataku nie daje)
"the model, and all model in the same unit, have the frenzy special rule. If they arledy have the frenzy special rule, that frenzy grants +2Attack insted just +1, but the unit suffers a -3 penality to Lidership when testing not to declare charge."

pzdr
Nie dostajesz ekstra ataku. Zasada daje oddziałowi zasadę Frenzy, jeśli nie miał takiej zasady (zresztą podkreślono to pisząc nie po prostu Frenzy, a Frenzy special rule - taką zasadę mają np. Witch Elves), a dodatkowy atak, jeśli taką zasadę miał (wtedy też jest -3 do Ld z racji "mocniejszego frenzy"). Tak więc dołączenie kolejnej wiedźmy nic tu nie zmieni, bo oddział sam z siebie zasady Frenzy nie ma, a dostaje ją tylko z tego przedmiotu.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

A moi zdaniem się kumuluje. Jak dołącza się druga wiedźma, to oddział już ma frenzy, więc dostanie drugi atak. Nie widzę podstaw dla rozgraniczania frenzy "z bazy" i z "efektu".
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

ale ta zasada witchbrew jest z przedmiotu czy to zasada wiedzmy? :) jak mnie będą wkręcać
bo jak z wiedzmy to rzeczywiscie 2 wiedzmy np execom powinny dac 2 ataki z frenzy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Mam wrażenie, że trzeba by zrobić osobny temat z listą pytań jakie się zrodziły przeglądając booka, bo chyba jest ich coraz więcej. A każdy ma inną koncepcję :P

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Witchbrew to jest upgrade wiedźmy, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Osobiście też uważam że działają po kolei. Jedno daje frenzy, drugie kolejny atak bo frenzy już jest. Każde frenzy jest special rule bo w takiej jest kategorii w rulebooku, nie ma podziału na "wrodzone" i "nadane". Jak odział dostaje fear z przedmiotu to nie jest odporny na inny fear bo nie ma go sam z siebie??

ODPOWIEDZ