![Obrazek](http://files.tinypic.pl/i/00453/i8lsjvwxcpds.jpg)
wysłałem im grzecznego maila na uk.custserv@gwplc.com przedwczoraj (w środę), ale jak na razie zero odzewu, miał ktoś podobną sytuację? odpiszą na tego maila czy od razu odsyłać im tego chariota? ogólnie to mnie wkurwiają
Lidder pisze:To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.-There's something large & nurgle-y coming first
bo w moim mieście jest sklep, który dopiero od niedawna ma figsy warhammera, a poza tym jak się kiedyś pytałem hobbystore.pl czy zamawiają z mail order to powiedzieli, że tak, ale ceny są takie same jak na stronie GW, oszukali mnie? ogólnie na razie dopiero rozkminiam co i jak, bo miałem 8 letnią przerwę w grzeSevi pisze:Że tak zapytam: po co zamawiałeś ze strony GW?
Nie lepiej było przez sklep lokalny, albo z wysyłką? Na pewno byłoby taniej, a i reklamacja (chociaż niekoniecznie szybsza) byłaby łatwiejsza.
Wszystkie części właściwe?mog pisze:historia skończyła sie happy endem, prawie tydzień odpisywali na maila, ale przysłali mi nowy rydwan
kubencjusz pisze:Że stronic zapisanych ilość, o jakości areny nie świadczy uświadomić sobie musisz, młody padawanie. Hmmmm.
Naviedzony pisze: A po co pomagać ludziom? Ludzie są niegodni elfiej pomocy.
to się chwali, tylko że ja niestety nie mieszkam w gdyni więc do zamówienia doszła by przesyłka i pewnie było by to samo, pozdroShaga pisze:Przez nasz sklep zamawiamy rzeczy z mail ordera i jeszcze nigdy nic nie sprzedaliśmy w cenach oficjalnych. Zawsze rabat jest +/- taki sam jak przy standardowym towarze. Pozdrawiam
heh a widzisz, bo jest sporo sklepów które twierdzą, że nie mają możliwości w ogóle dania rabatu na mail orderShaga pisze:Przez nasz sklep zamawiamy rzeczy z mail ordera i jeszcze nigdy nic nie sprzedaliśmy w cenach oficjalnych. Zawsze rabat jest +/- taki sam jak przy standardowym towarze. Pozdrawiam