Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
Na EURO WE maja limit 70 GG reszta łuków się nie liczy do limitu
Ok. dzięki, a co z ilością oddziałów GG które mogę wystawić?
Apropos Stone of Rebirth Grałem dziś z kumplem towarzysko i mówię mu że jak heros straci 1W to na kolejne odpala mu się ward 2+. A on mi pokazuje że w WE booku jest zapis One use only. Gdzie jest napisane że ten WARD Sv działa na każdego kolejnego czyli tak jak w opisie poniżej?
"Jeśli dostajesz 1 ranę i z multipla tracisz te 2 punkty życia to spadasz bez tego sejwa, a ward na 2+, będzie działał jeśli np. oddział nabije Ci te 5 ran to te dwie/jedna wchodzi, a na resztę masz tego warda na 2+."
"Jeśli dostajesz 1 ranę i z multipla tracisz te 2 punkty życia to spadasz bez tego sejwa, a ward na 2+, będzie działał jeśli np. oddział nabije Ci te 5 ran to te dwie/jedna wchodzi, a na resztę masz tego warda na 2+."
Przedmiot działa póki bohater jest na 1 ranie, jeżeli się wyleczy to przestaje działać (w tym sensie jest one use only – w FAQu do WE to jest).
Nie chroni on przed śmiercią z broni zadających multiple wounds – KB czy D6 ran.
Aktywuje się kiedy model zostaje zredukowany do 1 rany.
Nie chroni on przed śmiercią z broni zadających multiple wounds – KB czy D6 ran.
Aktywuje się kiedy model zostaje zredukowany do 1 rany.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Tylko na bohateragoboss pisze:Glamourweave, jak bohater wejdzie do oddziału to czy oddział dostaje 4+ ward na strzelanie i pociski magiczne czy to byłoby zbyt piękne?
Napisane, jest, że przedmiot działa na user.

Magiczne bronie nie mogą przejmować magicznych własciwosci, z tym że HoDA nie jest magiczną bronią tylko zaklętym przedmiotem. A więc HoDA wg mnie może posiadać np. AP z czaru AP ze sztandaru brzytwy i w dodatku płonące ataki z chorągwi wiecznego płomienia.
Edit: nie pamiętam czy efekt ten przechodzi gdy HoDe wypuszczamy z magicznego łuku lecz myslę że trzeba to traktować tak że sam efekt nie przechodzi na łuk(magiczny) a tylko na magiczny przedmiot z którego w tym momencie korzystamy.
Edit: nie pamiętam czy efekt ten przechodzi gdy HoDe wypuszczamy z magicznego łuku lecz myslę że trzeba to traktować tak że sam efekt nie przechodzi na łuk(magiczny) a tylko na magiczny przedmiot z którego w tym momencie korzystamy.
Pytanie nie o zasady, oplacalny do kupienia taki zestaw 10 wild riders, 24 Driads, 25 enternal guard, 32 new glade guard, tree man, spellsinger, 10 waywatchers, 10 wardancers za 900 zl?. Wiem ze eg obecnie sa chyba niegrywalni ale moze z nastepnym bookiem sie to zmieni a figurki jedne z moich ulubionych
MichalW pisze:Pytanie nie o zasady, oplacalny do kupienia taki zestaw 10 wild riders, 24 Driads, 25 enternal guard, 32 new glade guard,tree man , spellsinger, 10 waywatchers, 10 wardencers za 900 zl?. Wiem ze eg obecnie sa chyba niegrywalni ale moze z nastepnym bookiem sie to zmieni a figurki jedne z moich ulubionych
Imo. raczej opłacalny (pytanie jak wymalowane)
10 wild riders = 150 zł
24 Driads = 120 zł
32 glade guard = 150-160 zł
1 tree man = 70-90 zł
1 spellsinger = 20-35 zł
10 waywatchers = 90-100 zł
10 wardencers = 70-100 zł
25 enternal guard= -250 zł ( nieużywalni )
___________
920-1005zł